A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Megint hőség...

2008.08.12. 22:41 Milu75

A mai nap? Semmi különös. Megint irtó meleg lett, ami a gipsz viselésnek bizony nem kedvez, ezért igyekeztem minél több időt a házban tölteni. Már csak azért is, mert azt hiszem, egy kicsit megfáztam. Ugye minden reggel kiülök a teraszra, míg a kutyók kint vannak, és akkor még elég zord az időjárás. Picit fáj csak a torkom, de jó kis mézes teával segítettem rajta,  így remélem, holnapra nyoma sem marad semmilyen fájdalomnak.
Mai ténykedésem kimerült abban, hogy elmosogattam, majd pihentettem a lábamat. Míg volt árnyék a teraszon, addig kint voltam a kutyákkal és Foltosnak is adtam enni... Mindezek után jött az ötlet, hogy ledőlök egy kicsit. Próbáltam... Már épp elaludtam, mikor az egyik hátsó oldalsó szomszédból jövő nem halk kiabálások sajna felzavartak... Sebaj, végülis nem pihenhetek egész nap. Beraktam a mosógépbe a kutyókák rongyiját és a fürdőszobai kilépőket és nagy nehezen kiszenvedtem őket a teraszra a szárítóra... Estére már megint iszonyatosan rossz érzés a lábamnak a gipsz, de tényleg éltet a tudat, hogy már csak egy hét!!!

Miután Peti elment, odaültem kicsit a géphez. Akartam mondani, hogy egyedül maradtam itthon, de körbetekintve bizony láttam, hogy ez nem így van. Minden cicó ott volt velem a dolgozóban.
Zeuszka még rá is feküdt a billentyűzetre, nem lehetett nem ézrevenni. Lolika befészkelte magát az ablakpárkányra, Ábel és Vili pedig az asztalon szunyókáltak...

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 



Mikor egy kicsit hátráltam, hogy csináljak egy összképet, ketten is megindultak felém:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kutyókkal a kint lét, sosem unalmas. Sütemény először valami brutális husángot kezdett rágni, majd úgy gondolta nem ízlelgeti tovább a lábtörlőt, megeszi az egészet...

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Na de Masnit nem lehet lerázni... Egy kis ugra-bugra és birkózásra Süti is mindig kapható!

 


Majd még mielőtt teljesen elérte volna a teraszt a napsütés, dinnyéztünk egyet. Igazából Én megettem amíg bírtam, a továbbiakat a kutyókra bíztam.

 

 

 

 

 

 

 

 



Nagyon ügyesen kiedték a piros részeket. Süti még Masninál is bepróbálkozott, de ehhez azért Masninak is akadt egy kis morogni valója... Mindenki csak szépen egye a magáét! 

Aztán gyorsan bejöttünk a kicsit hűvösebb házba...
Bent rágcsa, ami után Zeuszka is nagyon érdeklődött:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eközben Loli és Ábel a cicamínón pihizett:

 

 

 

 

 

 

 

 



Aztán hamar felébredtek, mikor a háló felé vettem az irányt. Jöttek Ők is és Vili társaságában nekikezdtek az ajtós játéknak...

 

 

 

 

 

 

 

 



Majd Vilmos felfedezte, hogy az ajtó mögötti dobozba milyen jól bele lehet bújni...
Szinte el is tűnt benne, amit Ábel döbbenten nézett végig:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Ezt azért Zeusz igencsak dedósnak gondolta és elvonult mostani kedvenc pihengélős helyére, a cipőszekrényre. Ebben az az érdekes, hogy a kutyik elzárt részében van. Talán onnan figyeli a kutyókat, biztos, ami biztos!
Mondjuk itt éppen hempereg, mert látta, hogy jövök :)

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Majd eljött a délután és vele az iszonyatos napsütés, tűző nap a teraszon... Egy ideig bírták a kutyók a játékot a pici árnyékok alatt, aztán feladták és elnyúltak:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika leleményesen beült a székem alá! :)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Foltos is velünk pihegett:

 

 

 

 

 

 

 

 



A kölykök meg a sufniban egyre elvenebbek. Néha már felkapaszkodnak a doboz szélére és onnan kukucskálnak kifelé. Holnap azt hiszem, kivágom a doboz egyik oldalát...

 

 

 

 

 

 

 

 



Ma is ment a szopi ezerrel. Foltinak egyre fájdalmasabb lehet, mert ahogy elnéztem bizony bújnak a mini fogacskák!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Persze, hogy videoztam is...
Bunyó:


Anyu siet a dobozba:


Anya mosdat, a picik meg a fején keresztül közlekednek...:)

 


És végül este fáradtan. Szinte kérték, hogy mehessenek a helyükre aludni... :D

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Prémium kép: Folti kint, Vilmos bent. Már sokszor találkoztak...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti dinnye kiscica lola ábel zeusz foltos masni gipsz vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr90613346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása