A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zeusz és a gyógyszerek

2008.09.22. 21:17 Milu75

Mától Zeuszkának Mi adjuk be az antibiotikumot, plusz a C-vitamint, mégpedig bogyó formájában. A művelet a következőképpen zajlott: Zeuszka fel az asztalra. Apa-gazdi megpróbálta lefogni, majd Én a grabancánál tartottam. A másik kezemmel pedig igyekeztem kinyitni a hatalmas, éles fogakkal teli száját és lenyomni neki a bogyókat. Ez többé-kevésbé sikerült is. A C-vitamint sikerült jó helyre tolni, mert simán lenyelte. Az antibiotikumnál viszont gondok adódtak. Elkezdett prüszkölni, öklendezni és nagyon nyálzani... El is engedtük, mert a bogyó eltűnt. Akkor aztán elkezdett öklendezni és a bogyó egyszer csak kiesett a habzó, nyálzó szájából. Illetve csak a bogyó fele, még jobban mondva a negyede. Ugyanis napi felet kell Zeusznak beadni és ennek a félnek a fele jött vissza. Na most már mindenki érti! :) El sem tudom mondani, mennyire sajnáltam. Durcásan felült a cicamínóra és hallani sem akart több tortúráról. Eltettem hát a gyógyszert és gondoltam, majd este újra próbálkozunk. Aztán nappal óriási ötletem támadt, amit igazából kolléganőim sugalltak. Bevásároltam mindenféle májkrémből, pástétomból, meg pépes macskakajából. Valamelyik csak beválik! :) Itthon aztán elrejtettem egy ujjnyi májkrémben a bogyót és Zeusz simán benyalizta! Hurrá!!!! :)
A kajálással azonban még mindig gondjai voltak. Hiába raktam elé a gyógytápot, evett 2 szemet és elment a táltól. Pedig csak ez van, nem engedtem a másik tálhoz. Aztán mikor kezdett elcsendesedni a ház, jelzett nekem, hogy éhes. Elé raktam megint a tápját és csodák-csodája megette a tál negyedét. Majd eltelt még 2 óra és megint megéhezett. Odament a "tálaló" asztalhoz és nyávizott. Éhes volt. Most is elé raktam egy adagot, és most nagyon nekiállt!!! Egészen sokat megevett belőle. Tényleg nagy úr az éhség... Utána pedig elégedettem vonult a billentyűzet és Én közém aluszkálni. Mind ketten megnyugodtunk! :) Ja, a pisi dolog is rendeződni látszik, de a kúrát fontos végigcsinálni! Még 7 napig bogyótrükk... :D

Amúgy a napunk teljesen egyhangú és átlagos volt. Munka után hazajöttünk és nekiálltunk a szokásos teendőknek. Peti takarított, Én etettem és almokat tisztítottam. Majd megint etettem, etettem és még a kutyókkal is megpróbáltam szobatisztaságot tanulni. Masnikám mondjuk 90%-ban szobatiszta. Süti? Ó, hát Ő még nagyon nem. Százalékot nem merek írni, mert nagyon kevés lenne... A kisebbik dolgot már kezdi pedzegetni, de a nagyobbik csak nem sikerül soha a kertbe. :( De lesz ez még így se! Legalábbis remélem!

Kép sem készült ma sok. :( Rövid körsétát tettem, hogy hol is lehetnek, ki - mit csinál és kattintgattam.
Kutyók épp a rózsaszín, össze meg vissza pisilt szőnyegen tárgyalták éppen, hogy ma milyen rosszasággal lepjenek meg minket:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd arra jutottak, hogy ma mégiscsak angyalok lesznek. Látták, hogy fáradtak vagyunk... Ezért inkább csak rágicsáltak, olyannyira, hogy az egyik szombaton vásárolt rágcsa el is tűnt Süti gyomrában. Azért Én azt hittem, ennél tovább tart majd... Most vagy a rágcsa nem volt ugyanolyan, mint a múltkori, vagy Süti étvágya csillapíthatatlan ennyire... (A múltkori rágcsák kb. 3 hónapig jelen voltak a házban!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicóink ekkorra már kezdték elfoglalni a pihengélős helyüket.
Vilike a fürdő előtt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zeusz a konyhaszekrény tetején:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Loló a cicamínón: (Ábel éppen úton volt a célja felé)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel végcélja: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium képek pedig Mi vagyunk, illetve állatkáink és Mi.
Ugyan Peti lemaradt a képről, de.... Nem fért bele a keretbe, na. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz és Én:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Különben is. Apa-gazdiról nagyon sok képet szoktam berakni a blogba. Rólam keveset, de csak azért, mert alig készül...

6 komment

Címkék: kutya betegség etetés gyógyszer macska süti lola ábel zeusz masni vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr28676593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hát igen! Masni olyan nagytestű kutty, nem is csodálom, hogy Peti nem fért rá a képre :-)))) És amilyen illedelmesen ül a radar füleivel! :-)) (mármint Masni :-) )
Asszem mindannyian jobban jártunk, hogy lemaradt (felmaradt) a képről az ábrázatom! :)
És Masni azért olyan nyugodt, mert - a látszat ellenére - vasmarokkal tartom a lábait (és ez a kép volt a negyedik próba)! :)
Jobbulást Zeuszkának!!!!

Nekünk még van két kiscicánk, remélem előbb utóbb befogadja valami nagyon megbízható gazdi. A hófehéret már elvitte unokahúgom, aki mellesleg megígérte, hogy elviszi a szürkét is aztán mégsem. Viszont mástól befogadott egy másikat, ki érti ezt????? Pedig gondoltuk, egye fene, akkor maradhat a foltoska.

Na most egy kérdés. Tényleg marha kiváncsi vagyok. Ti mikor, hányszor és, hogy etetitek a macsekokat? Mi próbáljuk rendszeresen és nem folyamatosan etetni. A picik persze többször naponta. A nagyok is kapnak egy két falatkát amikor esznek a gyerekek, mert "vééééletlenül leesett anya" vagy ha főzők. Na most a szemközti szomszéd tüntetőlegesen kirakott velünk szembe egy tálat, amiben eteti Grafitot, mert az "úúúúgy nyávogott" Én meg pipa lettem és beborítottam a kukánkba a kaját és bezártam szegény Grafitot a lakásba. Itthon meg széthánnya a lakást, mert túlzabálja magát mindig. A múltkor is éjjel féltizenegykor takarítottam a hányást, alvásból kelve, mert Zolinak nem bírta a gyomra, ezért felkelltet...férfiak.... Na nem is ez a lényeg. Szerintetek????? Meg mindenki más szerint??????? Mondtam is a szomszédnak, hogy ez most olyan, hogy azt feltételezi, hogy éheztetem a macskánkat. Jajj annyira ideges vagyok.
Szia Evi,
Hát ez remek egy szomszéd lehet. Részvétem. :( Ezzel pont az ellenkezőjét éri el, mond meg neki, hogy otthon meg kijön a macsekból az összes kaja, ezt azért Ő sem akarhatja! Na meg az sem mindegy, hogy milyen minőségű tápot rak elé.
A macsekok szerintem alapból kunyizósak és nyáviznak, még ha nem is éhesek...
Fel a fejjel!!!!
.
Mi naponta 2x, 3x adunk nekik enni. Kapnak reggel, aztán, mikor a melóból hazamegyünk, és ha még éhesek, akkor lefekvés előtt. Eddig nálunk is állandóan kint volt a kajcsi, de mostantól más rend van. Az állatorvos szerint is jobb, ha megszokják a rendszeres időpontokat és kész. Így elkerülhető a túletetés!
Hétvégén viszont az esti időpontok előrébb tolódnak. :) Hamarabb jelzik, hogy éhesek... Persze, hogy akkor kapnak!
Milu
Evi!
Először a legeslegeslegfontosabb: itthon én, azaz én szedem össze a kutyakakit és mosom fel a pisit. Aztán a kevésbé fontos: beszélj a szomszéddal! Nem szemrehányóan, nem letolóan, még ha nehéz is.
Ennyit szerettem volna mondani.
Kérem, kapcsolja ki a kamerát!
Sziasztok!:)

Most jutott eszembe, hogy még meg sem kösdzöntem a válaszaitokat a kérdésemre(macseketetés), mert ugye csak olvasóban voltam.
Szóval köszönöm de még mindenképpen elmesélem, hogy ez a szomszéd tenyésztő. Vagyis 1 éve, hogy macskákat tenyészt azt gondolja, hogy többet tud mint bárki más a macskákról. Mondtam neki, ghogy hányt a macska de akkor valami más okot keresett, meg aszonta, hogy szerinte azért eszik kint a cic, mertz a gyerkek nem hagyják bent őket. Még jó, hogy vannak gyerekek és van kire fogni. Mondtam, hogy hagyják enni őket, sőt. Na mindegy. Szóval a lényeg, hogy beszéltem ám vele. Meg még, hogy gratulálok Petihez, hogy ilyen gondosan takarítja a pisit-kakit. Én Zolkomnak nagyon gyenge a gyomra, összevissza öklendezik ilyenektől.:))))))))))))))))))))))))))))))))

Tehát mindent köszi!:)))

Ja és találjátok ki, hogy ősszel azaz most pakoljuk ki a kertet virágilag vagy tavasszal? Mármint Nektek:)))) Ez érthető mondat volt????????
süti beállítások módosítása