A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Vasárnapi alvás...

2008.12.07. 21:24 Milu75

Én nem tudom, miért - valószínűleg még mindig a gyógyulási szakaszban vagyok -, de szinte egész nap úgy éreztem, hogy aludnom kell! Még, még és még... Reggel szokásos módon felkeltünk, elláttuk az állatseregletet, megreggeliztünk, és engem már hívott is vissza az ágy. Azt nem mondhatom, hogy sokat aludtam, de pihengéltem! Majd felkeltem, kicsit tettem-vettem, és ebéd után megint úgy éreztem, menten elalszom. Ekkor már Peti igen furcsán nézett rám, hogy miért akarok Én már megint aludni??? Kicsit talán haragudtam is rá emiatt, pláne, hogy mindezek után Ő aludt be a kanapén... Mentségére legyen mondva, egész délelőtt festett. Kicsit talán uncsi is már ez a téma, de majd csak eljön az az idő, mikor a lécek a helyükre kerülnek és készen lesz a belső kerítés is!!! :)
Ezzel már el is árultam Peti dolgos napját. Asszem egy kicsit megint megfázott, nem is csoda: a garázs nem a legmelegebb helységünk... :(

Az állatsereglet is osztozott a pihengélős vasárnapon. Reggel ugyan nekikezdtek a randalírozásnak, de hamar pihenősre fogták! :) Náluk meg azt érzem, hogy egész nap csak ennének. Ahányszor a konyha felé mentem, rögtön ott teremtek a macskák és nyávizással jelezték szándékukat. Persze, hogy ma is ellágyultam egy kicsit. Kaptak 2 alutasakos kajit, amit iszonyat gyors tempóban tüntettek el...

Képek:
A reggel a kádban indult cicáink számára. Fogták, és kipiszkálták a dugót, majd azt pofozgatták körbe-körbe...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyóink a kertben:
Ma megint nagyon szép idő volt, bár néha mintha sarki szél fújt volna... Brrr!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti délelőttje: Még vicceltem is vele, hogy ezek a képek, akár tegnap vagy azelőtt is készülhettek volna... Nagyon lelkes és ügyes! Úgy tudom, már csak egy utolsó adag van, és elkészül az összes a felrakásra! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délutánra nem csak Én fáradtam el...
Érdekes, de Süti és Masni mostanában egyazon fotelra préselődnek fel! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na a cicókat sem kell félteni, ha ejtőzésről van szó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ismét 2 prémium: Fiúk a konyhapulton...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délután az ágyon: Kutya-macska barátság...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya alvás macska süti gyógyulás lola ábel festés zeusz kerítés masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr79810038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása