A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Felnőtt táposok

2009.01.29. 22:00 Milu75

Mivel tegnap Zeusz hazajöhetett, úgy gondoltam, most felügyeletre van szüksége. Ezért itthon maradtam vele a héten. Egyrészt figyelni, hogy a többiek ne zargassák, ne nyalogassák, na meg azt is figyeltem, hogy mennyit, hogyan és milyen gyakran produkál az alomba. Még egy fontos dolog: az étvágya. Na ezzel semmi gond nincsen! Majdnem teljesen elfogyott a napi adagja. Kicsit zavarja ugyan a gallérja, de még mindig sokat próbálkozik a hátsó fertálya nyalizásával, így a gallér bizony marad!
A többiek békén hagyják, ezzel sincs probléma, bár Lola még mindig fél tőle. Ma már evett ugyan egy kicsit, de közben folyton kémlelt, hogy mikor jelenik meg a furcsa, új cica az űrsisakjában... :(
Zeusz iszonyatosan sokat pihent, aludt... Az első produktum, amit láttam tőle, most este sikerült. Kívülről semmi változást nem látni, ugyanúgy leguggol, aztán szép kis adag vizeletet kanalaztam ki az alomból.
Nagyon igényli a közelségemet. Délelőtt aludtunk egyet a kutyikkal. Persze csak az elején voltunk hárman. Aztán megjelent Loli és befeküdt az ajtó mögé. Majd Ábel érkezett és a hordozóba bújt be. Ezután Vilmos feküdt a lábamhoz és Masni mellé az ágyra. És végül, mikor már mindenki elcsendesedett, megjelent Zeusz. Megkerülte az ágyat és pihent picit a másik oldalon. Majd felugrott, rám feküdt és elkezdett dagasztani. Kb. 5 perc múlva pedig elnyúlt rajtam!:) Én meg feküdtem alatta hanyatt és meg sem mertem moccanni. Már az éjjel is félig az arcomon feküdt, akkor sem mozdultam szinte egész éjjel. Inkább Én gémberedjek el, de Zeuszka nyugodtan feküdjön! :) Hülyeség tudom, de... Imádom!!!

Este felé vártuk Márti doki nénit, hogy nézze meg a manókat, kivegye a kanült Zeuszból és oltsa be a kutyákat. Ő idetelefonált, hogy sajna máshova kell mennie, de Anna doki néni ki tud jönni hozzánk, ha megfelel. Mert Zeuszban nem jó, ha sokáig marad a kanül, mindenképpen ki kell ma venni! így is lett, Anna néni jött és ellátott mindenkit.
Mondtam tegnap, hogy aggódtam picit Masnikáért. Ugyanis megint megnőtt a nunija és vörös is volt a belseje. Na mára már vérzik is. Persze, hogy tüzel. Na de ez azért furcsa, mert igen sűrűn teszi ezt a pici kutty. Legutoljára októberben, azelőtt pedig szeptemberben tüzelt. Most vagy nem állt még be rendesen a ciklusa, vagy valami komoly dolog áll a háttérben... Mindenesetre az ivartalanítás mindenképpen megoldás lenne a problémára. Csakhogy erről viták vannak itthon: nevezetesen Én mellette, Peti pedig ellene. Ő kiskutyákat szeretne, illetve Masnit (És Sütit is) anyaszerepben akarja látni... A viták és a megbeszélések még folynak, majd meglátjuk...
Az oltást megkapták, a karmaikat levágtuk, Zeusznak kikerült a kanülje végre, eltelt ez a mai nap is!

Még egy dolog: Mától felnőtt tápot esznek a kutyák! Ugyan még van több, mint 1 hónap 1 éves korukig, de a puppy táp elfogyott és szerintem nem lesz gond, ha nekikezdünk a felnőtt kajának! Nekik sem okozott ez különösebb problémát. Azonnal rávetették magukat és faltak! :)

Mai napunk képekben:
Zeusz pihen. Beájult a szentem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kedvenc helyén, a cicamínón...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na meg a mérlegen. Ráült, úgy védte mindenkitől! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Legújabb rejtekhelye Apa-gazdi asztala alatt van.
Egyetlen probléma, hogy Masni is imád itt időzni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többi cicóka ma egy átlagos hétköznapot tudhat maga mögött...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyáink irtó nagy boldogságban úsztak ma, hiszen sokat lehettek a kertben.
Szegény Mani, megint rá van indulva Masnira... És ahogy láttam fordítva is. (Ó)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Természetesen bent is volt ám őrjöngés. Ma legtöbbször huza-vona formájában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ami után édes a pihenés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Prémium kép: A csodálkozó Vilmos.

3 komment

Címkék: kutya etetés macska süti lola ábel zeusz masni állatorvos táp vili manitu tüzelés

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr16911251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu! Mi is Urinayt eszünk, és látod, néha mégis beüt a krach(((. Remélem,nektek több szerencsétek lesz.
Dehogy hülyeség a pocakolás!))) Rajtam Kormos szokta a sort kezdeni. Tudod, neki volt baj a pisivel. Jöjjön, amnnyit csak akar, csak beteg ne legyen!! Halottak napja körül volt az utolsó kínlódás, egész jó kört futunk. Eddig(((
Apagazdi mit akar a kiskuttyokkal? Ajándékba? Már vagytok egy páran! MAjd megegyeztek, biztos vagyok benne
Sok simi a manóknak, nektek puszi! Jó hétvégét!
@Cicamic: Nálunk is azt mondta a doki, hogy a vesehomok sajna ezután is előfordulhat. Viszont, mivel kiférnek majd az új hugyvezetéken, ezért pár nap alatt átvészeli a nehezét!
Az ivartalanításról: Tudod, Peti még nem volt ilyen helyzetben... Én ott voltam anno Bátyám vizslája mellett. Végignéztem a kínlódását a szülés alatt. Majd, hogy szanaszét hagyja a kipottyantott kicsiket a kertben. Utána melegítőpárna, infralámpa, állatorvos, stb... Aztán persze szoptatta a piciket, de ennyi... Holt fáradt voltam 8-10 hétig, takarítottam, etettem Őket, mikor kibújt a foguk. Mert ekkor már egyáltalán nem érdekelték a picik. Majd mire kínkeservesen találtunk nekik gazdit...! Ki tudja, mi van azóta a kutyókkal?
A meglévő manócskák is vannak hatan. Nem csak néha sok! És Én már szeretnék végre a saját leendő gyerekeinkre koncentrálni!
Mivel nem lehettek 100%-ban biztos,hogy jó helyre kerülnek a kiskutyák, én az ivartalanítás mellett döntenék! (Lara már túl van rajta.)
Sajnos túl sokan szaporítanak manapság,az emberek meg nincsenek tisztában mivel jár egy ilyen kis örökmozgó!
Mutass Petinek néhány menhelyes képet, majd azok meggyőzik! Beaglek is vannak....
süti beállítások módosítása