A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Tündérke

2009.04.10. 22:03 Milu75

Ma végre hazahoztuk a várva várt Tündérfát! Nem kis nehézségek árán jutottam hozzá. Az ok, hogy azt kértük, küldje el nekem a kertész nőci. Az is ok, hogy postán és a melóhelyemre, hiszen ott sokat vagyok munkaidőben(:D), itthon meg nem. Utolsó infónk szerint e héten kedden adta postára a hölgy. Viszont ma, péntek reggel már aggódtam. Eltelt 9, majd 10 óra is és sehol semmi. Nyomozni kezdtem. Felhívtam a hölgyet, aki még egyszer biztosított róla, hogy a csomag a postán van. Aztán nekiálltam a környező postákat hívni. Az egyikben egyáltalán nem volt, a másikban nem találták. Mindenhol a számát keresték, mert akkor ugye meg tudták volna nézni a gépükben, hogy hol is tart a csomag. A számot azonban nem tudtuk. A hölgy elutazott, a cetli a számmal otthon maradt. Aki pedig megnézhette volna a cetlit, csak délután ment haza. Sebaj, addig is tovább nyomoztam, nem akartam, hogy a fácska esetlegesen a postán maradjon az ünnepek alatt, mert akkor neki annyi... :( A következő postán megtudtam, hogy mivel a címzett nem csak Én voltam, hanem a munkahelyem is, és nekik szerződésük van a céggel, hogy minden levelet(!) közvetlenül a mi postabontónkba küldjenek, ezért esetlegesen ott parkolhat már a csomag. Erre ugyan semmi garancia, mert nem találták nyomát a gépben, de hátha... Nosza, felhívtam hát a kollégáimat és mit hallok? Igen, ma reggel érkezett egy dobozka nekem!!! :) Szuper, azonnal át is mentem érte, mert persze, hogy a másik épületben volt, mint ahol Én dolgozom. Emígyen pedig nem is biztos, hogy megkaptam volna még ma... :( így utólag már tudom, hogy az ok, amiért nem jött ez a "csomag" olyan egyszerűen, mint pl. a szőlők, az az, hogy levélként lett feladva a doboz. Ugyanis nem mindegy, hogy levélként ajánlva vagy csomagként időgarantáltként adják postára. Teljesen máshogy kezelik ugyanis, még abban az esetben is, ha teljesen egyforma méret, doboz és súlyú a két dolog. Teljesen más posta is osztja szét. Kicsit fura ez, de így van. Gondolom a csomag drágább is, viszont ennek köszönhetjük, hogy amit tegnap reggel adtam postára Andinak, azt ma már meg is kapta. Míg a levélként feladott Tündérkénk bolyongott és parkolt pár napot a postán...Ez is egy tanulság!

Ezen kívül más izgalmas nem nagyon volt. Itthon beindítottuk a kutat és a szivattyút. Bizony, "megjavult". Illetve hatott a ragasztás. Arra a következtetésre jutottunk, hogy talán majd minden tavasszal vagy nyáron akár többször is meg kell ragasztani és onnantól kezdve tökéletesen működik a gépezet. Szuper módon meglocsoltunk mindent este. Még a billenőset is kiraktuk a fűbe. Hazaérve gyorsan megosztottuk a munkát: Peti füvet nyírt, Én pedig locsoltam. Aztán miközben a billenős dolgozott, Mi elültettük újdonsült növénykénket. Az előkertbe került a 2 berkenyebokor közé. :)

Na, az előkertről jut eszembe: Szegény hortenziáink mára már nagyon lekókadtak. Eddig is tapasztaltam, de igazán csak az egyik(rózsaszín) növénynél. Estére minden nap lekókadt, aztán sok-sok locsolás után reggelre megint szépen tartotta magát. Mára sajna mindegyik lekókadt, de remélem ez csak azért van, mert igazándiból Ők nyáron virágoznak... Azaz a mostani ki tudja hogyan gerjesztett virágok esnek majd le... Jól gondolom? 

Természetesen ma is fotóztam, mert anélkül nem élet az élet! :D
Első helyen még mindig a szépséges Magnólia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mellette a boglárcserje: Ez az egész évben virágba boruló tünemény! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A levendula is nekiindult:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyümölcsök: Szőlő...
Sajna itt van egy "talán kár". Az egyik tő ugyanis még nem indult meg. :( 
Még nem biztos, de talán nem is fog... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A gyümölcsfák viszont ontják a virágokat: Cseresznye...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Meggy...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A málna pedig évről évre szebb!!! Most már itthon érzi magát... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mai Tündérke: Még az utazó dobozában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Munkálatok: Locsolás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fűnyírás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ma már tényleg elmaradt a füvesítés. Kis időre elfogyott az új terület. De amint ezek megerősödnek és rájuk lehet majd lépni, Peti azonnal folytatja a még kopaszon maradt területek meghódítását! :)

Hátsó kert a fűnyírás után: Azt mondta Peti, hogy most elsőre csak a legmagasabb állásban nyírta a füvet. Még had erősödjön, majd a jövő héten leljebb rakja a pengét vagy kést, vagy mit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tündérfa ültetés már sötétben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A két berkenye között: Majd ide is jön mulcs, meg ágyásszegély.
Viszont előtte még egy jó kiadós gazolós, felásós program vár ránk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Peti ma este, egyik kollégájának tanácsára, levágta a tölgyfa alsó ágait.  
Mellette pedig látszik, hogy már jön az első adag fű!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Mai állatka manós képek: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


Prémium: Az egyik álló muskátli nekiindult! Sajnos még csak ez az egy, de ez is valami...

 

3 komment

Címkék: cseresznye kutya posta macska süti lola kert levendula ábel muskátli szőlő málna zeusz fűnyírás masni vili magnólia locsolás meggyfa tündérfa

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr321058608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Miluka!
Tényleg gyönyörű a magnólia! Én azt hittem, melegebb éghajlatot szeret, mint a miénk... mindíg tanul az ember lánya.
Jó éjt!
Magnólia, nem is kell mondjam, ma is gyönyörű!! Viszont kiváncsi vagyok a Tündérkére :P Már nyírni kell a füvet? Szerintem is jól tette Peti h levágta a fa alsó ágait. Így gondolom szebb lesz a lombja és erősebb lesz a törzse. Meg persze fásabb kinézete lesz. Hol voltak a muskátlik h ilyen lassan bújnak még ki?? Szem lemaradtak kicsit. De szívósak, megmaradnak és csodaszépek lesznek! :)
Üdv pacsírta
@klope: Szia,
A musik a garázsban voltak, és alig kaptak fényt. Teljesen elszáradtak a leveleik, szerintem már nem élnek... :( Még ugyan reménykedem és a hétvégéig locsolom őket, de... Ha nem indulnak meg, akkor én indulok a piacra másikakért!
Pussz: Milu
süti beállítások módosítása