A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Pihenni kell!

2009.04.13. 21:14 Milu75

Először is elnézést kérek mindenkitől, aki ma nálunk járt, de legfőképpen Apukámtól és Virágtól. Ma nagyon kiborultam... elfáradtam... vagy a hormonok? Nem hiszem! Peti szerint pihennem kéne. Délben kiabáltam, többször is. Egyszer Masnival, egyszer pedig Sütivel. Velük sem kellene, sőt senkivel... El is ijesztettem ma mindenkit, aki látogatóba jött. :( Bocsánat!!!
Már reggel éreznem kellett volna, amikor a teendőink után visszamentem az ágyba és vagy 10-ig aludtam. Persze nem volt valami kényelmes, mert minimum 3 állatkával osztoztam az ágyon... :) Aztán délben kezdődött igazán, amikor éreztem, hogy fáradt vagyok, nem bírok többet. Pedig még a fejemben volt a lista, amit ma meg kellett volna csinálnom. A kertből pihenésként is csak azért jöttem be, hogy Petinek vasaljak ingeket. Melegem volt, izzadtam, éhes voltam... Aztán egy fél órás sírás lett a vége, majd Peti "kicsit erőszakos" unszolására újból befeküdtem az ágyba. Ekkor már csak fél órát pihentem, de talán a sok sírás miatt is, megnyugodtam vagy inkább lenyugodtam. Megpróbáltam józanul gondolkodni és kihúzni a listámról a nem annyira égetően fontos gazolást és társait. Inkább csak befejeztem a virághagymázást és locsoltam. Aztán csak úgy ücsörögtem... Ez egy ilyen nap volt. Kénytelen leszek pihenni, ha nem akarok több ilyen jelenetet, mert így elriasztok mindenkit... Azt meg nem szeretném!

A mai képek is leginkább a virághagymáink másik (remélhetőleg már végleges) helyre átmentéséről szólnak. Na meg kedvenc manóinkról.
Reggeli életképek: Kanapén...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ölben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Ablakban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És szőnyegen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Virághagyma "mentés" : Tavaly a terasz mellé ültettük az összes hagymás virágot. Úgy gondoltuk, majd milyen szép lesz itt is egy virágágyás. Az ötlet talán jó volt, de mégsem vált be... Az egészet benőtte a fű, nyírni nem lehet... És nem is szép. Szóval ma kiástuk őket. Peti ásta, Én szedegettem a hagymákat, majd a füvet visszatömtük, mint gyeptéglát!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Minden hagyma az új kis virágoskertbe került. Tudom, hogy nem volt szükséges már most a földbe rakni, mégis úgy gondoltam: baja nem lesz... És ez a hely már tuti!!! 
A Gyöngyikék mentek végig az ágyás szélére:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A ház tövébe dísznapraforgó magokat ültettünk. Kicsit aggódom, hogy nehéz lesz itt locsolni... Nagyon száraz itt a föld, mert még az eső sem éri... De meglátjuk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ami szép és jó volt délelőtt:
Masnika hempereg... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Orgona virág!!!!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán jött, aminek nem kellett volna... :(
A házban mindenki lepihent:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délután lenyugodva... Hagyma"mentés"! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nárcisz, Jácint, Krókusz és Tulipán :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Beültetve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Light-os délután volt. Nem kapkodtam, nem siettem...
Feladtam a nagy terveket. (Mármint a sok-sok teendőt)
Kutyók locsolás közben. Azért Ők is elfáradtak ebben a 3 napban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vagy Süti mégsem???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti esti munkálatai: Kis murva egyengetés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd permetezés: Tölgyfa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szőlő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár szépséges kép: Teraszunk sarka...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Meggyfa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lupinusz: de amiért most fotóztam az a benne rejtőző gyöngyvirág! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ugye azért egyre rendezettebb az oldalsó kert is? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium: Lolika. Csak mert Őt is szeretem! :)

 

1 komment

Címkék: kutya macska süti lola kert ábel pihenés muskátli orgona zeusz sírás masni kiborulás permetezés gyöngyvirág vili meggyfa oldalkert virághagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr561063141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyon sokat haladtatok!
Ügyesek vagytok!
süti beállítások módosítása