A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Lábadozás

2009.04.23. 22:03 Milu75

Mozgalmas és aggódós volt ez a mai. Kezdem az éjjellel. Végül is úgy alakult, hogy a manók maguktól mentek a helyükre aludni. Bár egészen lefekvésig Süti mindent kihányt. Még a sima vizet is, amit szinte liter számra lefetyelt. Egy az egyben visszajött, Én aggódtam, Ő nyüszített... Nagyon sajnáltam. Egy ideig megmaradtak a helyükön, de hamar hiányozni kezdtünk nekik. Anya-gazdi pedig kinyitotta az ajtót, és nem volt kérdés számukra, hogy hol fogják az éjszaka fennmaradó részét tölteni. :)
Masnika szépen aludt. Nagyon és sokat. Igaz, hogy Apa-gazdit majd letolta az ágyról. Na nem a méretével és súlyával. Természetesen nekünk az volt a lényeg, hogy nekik jó legyen. Masnika behelyezkedett Peti fejéhez. Peti picit arrébb ment, Masnika követte, elterpeszkedett és Petinek hipp-hopp már nem is volt saját párnája! :) De a lényeg, hogy a pici kutty sokat pihent!
Sütinek és nekem nem volt ennyire "nyugalmas" éjszakánk. Sütinek sehogy sem volt jó. Helyezkedett, forgolódott, nyüszített, fájt... Egyik pillanatban nagyon bújt, aztán megint nyüszített és arrébb ment. Egyszer kiment az előszobába a dolgát végezni. Aztán meg asszem bent sikerült... Reggelre ledolgozta magáról a fél kötést is... És egyáltalán nem volt kipihent. Édes kis nyűgös kutyókám!
Reggel 6-kor azonban a macsik bizony keltek. Mármint kaja szempontjából elkezdtek jelezni nekem. Érdekes, hogy a kutyók ki sem mozdultak a hálóból. Simán megetettem a macsikat, almot takarítottam, majd visszabújhattam az ágyba. Előtte még adtam a kutyiknak fájdalomcsillapító tablettát. ízesített, így simán megették, majd aludtunk tovább. Még 2 órát pihiztünk, 8-kor keltünk. Hála az égnek, legalább ez a bogyó felszívódott, valszeg mert tovább aludtunk. Nem így a reggeli és az antibiotikum, ami sajnos egy hatalmas nagy adagban jött vissza. Mint mondtam, 8-kor keltünk, kimentünk a kertbe. Rendben elvégezték a dolgukat, majd Süti nekiállt füvet enni, majd ivott rá vagy 1 liter vizet. Eltelt vagy fél óra és benne maradt! Szuper, gondoltam, jöhet a reggeli. Csak fél adagot kaptak, nehogy megterhelődjön a gyomruk. Masnival nem is volt gond, Süti csak ímmel-ámmal evett. Végül is elfogyott az egész. Aztán bejöttünk és azonnal pihengélni mentek. Apa-gazdi ölében pihentek. Megint eltelt min. fél óra, gondoltam még mindig semmi, Süti megkaphatja az antibiotikumot. Nem hiszem, hogy ez volt az utolsó löket, bát ki tudja. Nem kellett 5 perc és az egész reggeli, a fű és az antibiotikum visszajött. Hívtam is a dokinénit, hogy mit tegyünk, mert aggódom a kutyó miatt. Ok, hogy a műtét és az altatás hatására hányhat, na de ennyit? Hogy minden, de minden visszajön belőle? Azt mondta, menjünk be a rendelőbe, ahol szurival pótolják az antibiotikumot, mert az nagyon fontos és még hányáscsillapítót is kaphat Süti. így is lett! Elmentünk, majd hazajöttünk és azonnal beköltöztünk a hálóba.
Rám is rám fért a pihenés, ugyanis szétrobban a torkom. Nagyon fáj, úgy érzem, mintha 2x akkora lenne, mint maga a fejem. Ég és kapar, a hangom is elment. Peti csinált nekem 1 liter mézes teát, ami nagyon is jól esett, be is nyomtam mindet! Bár azóta úgy érzem, még jobban fáj, de nem hiszem, hogy ettől.
Süti pedig rohamosan elkezdett gyógyulni. Még mindig úgy mozog, mintha lassított felvételt látnánk, és érdekes, de sokkal rendesebb, szófogadóbb, de nyugisabb is. Nagyokat alszik és a lényeg, hogy reggel óta nem hányt. Sokat iszik és a fél adag vacsora is benne maradt. Most este megint elmentek a helyükre, de addig-addig mocorogtak, míg persze, hogy a hálóban kötöttek ki. Most hárman is várnak rám az ágyban! :D
Amit nem írtam közben, hogy Süti kapott egy rucit is, hogy ne tudja piszkálni a sebét. Tölcséreket is kaptunk tegnap, de remélem, hogy használat nélkül fogjuk majd visszavinni! A rucit igazából béreljük és majd varratszedéskor visszaadjuk. Masninak egyenlőre nem kellett se ruci, se tölcsér. Nem piszkálja magát, így nincsen szükség óvintézkedésre... :)

Attól még, hogy minden perces felügyeletet biztosítunk kutyáinknak, persze, hogy nem ültünk ma sem tétlenül. Én reggel mulcsért akartam elautózni, ám telefonon értesültem róla, hogy most még nincsen olyan kiszerelés, ami nekünk kell, talán a jövő héten. Szóval ezt lefújtuk, helyette csak a helyi boltba mentem és bevásároltam. Mikor onnan visszajöttem, gyors készülődés és mentünk a rendelőbe. Masnit is vittük. Mert ugye itthon hagyni egyedül nem akartuk. Sütit pedig egyedül elvinni nem tudtuk. Ezért mentünk mindannyian! :) Ma Anna dokinéni rendelt, aki tudott mindenről és miután beadta a szurikat, megvizsgálta a sebeket, felajánlotta Sütinek a ruhácskát. Fel is adtuk rá, szerintem nagyon csinos benne. Kicsit ugyan furcsálta, de estére szerintem megszokta. :)

Mikor visszajöttünk, ebédeltünk, majd Én visszafeküdtem a manókkal a hálóba. Késő délután úgy döntöttünk, hogy a mai locsolást kihagyhatjuk, lévén nem volt olyan száraz meleg, nem szükséges mindenhol a locsolás. Helyette Peti lenyírta a füvet, majd ismét permetezett. A szomszédunktól kölcsönkértünk egy nagy flexet, amivel a kiálló zsaluköveket vágta le Peti a kút körül. Én pedig mégiscsak locsoltam egy nagyon keveset. Csak az új füvet, annak mindenképpen kell a sok-sok víz.
Húú, de sokat írtam már megint. Asszem a kép sem lesz kevesebb! :D
Reggel Apa-gazdi "ölében":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Akik pedig körülöttünk lebzseltek... :)
Asztalon lapulós Vilmos!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ablakban pihengélős Zeusz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Utazás a dokihoz: Kutyók hátul fegyelmezetten. Nem mertem rájuk biztonsági övet rakni. Féltem a pocakjukat. Peti óvatosan vezetett, Én meg úgyis hátul ültem velük!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Süti manó megint nagyon félt. :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán megnyugodott, hogy ma "csak" szurikat kap. És egy szép rucit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Itthon: "Anya, ez tényleg csinos???" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délutáni ágyban pihenés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kertben, már nagyon bátran. Foltos szomszéddal...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A futkározás még messze van. Helyette csak körülöttünk tébláboltak...
Teraszon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben Apa-gazdi füvet nyírt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mindjárt kész:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kert hátulról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ha már erre jártam: Szeder bokrok! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben bent a házban: Reggel kimostam a 2 plédet, amit szegény Sütikém tisztelt meg tegnap. A jó kis szél hatására már meg is száradtak. Kirtelen behozva a kertből, csak az asztalra raktam. Ábel ennek nagyon örült!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többiek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vissza a kertbe: Apa-gazdi flexelt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd kalapált...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És megint flexelt... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nem bírt a fenekén ülni. Esti levezetésnek permetezett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Részemről egy gyors fotó a Mamutfenyőről:
Végre zöldül. "Ledobta" téli rozsdás színét.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És már neki is indult növekedni! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán bevonultam vacsit csinálni és megint csak pihenni. Manókkal...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pár esti kép: Itt már az igazat álmát aludták és csak a "lefekvésre" vártak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Van aki szerelmetesen: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A mai prémium képet Szüleimtől kaptam. Tegnap nagy tűz volt a város határában. A nádas kapott lángra, ki tudja miért. Sajnos már nem ez az első. Tegnap is, mint mindig, jöttek a tűzoltók és nem kevés munka árán, ügyesen eloltották a tüzet. Nagyon nagy volt a füst és a riadalom. Mi kb. 1 km-re lakunk Anyuéktól, de még a Mi kertünk is tele van pernyével!
Apukám a teraszról csinálta a következő képet és azt mondta: Érezte a tűz melegét. El is hiszem! :(

 

 

3 komment

Címkék: kutya tűz macska süti flex lola szeder kert ábel zeusz fűnyírás masni állatorvos mamutfenyő lábadozás permetezés vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr851082885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Milukám, gyógyuljatok! Sütinek nagyon jól áll a ruci. Vigyázz Magadra és a kis lábadozókra!
A mamutfenyő nagyon szépséges. A fű meg igazán gyönyörű, gratula Petinek.
Jó éjt!
Sziasztok!
Szegény Sütike jól megszenved a dologgal. Hamarosan csak felépül. Mennyire szokták ilyen nehezen viselni a kutyók ezt? Előfordul? Milu torkod??? Nem szaldsz el a patikába kérni vmit rá? És akkor mégsem kell kivárni a hosszú sort a dokinál. Biztosan adnak vmit ami azért könnyít rajtad. A tűz hatalmas lehetett, jó h vannak tűzoltók :) A kert: csodás, még mindig. Gyönyörű szép nagy házatok van! És már kádazni is lehet, külön jó :)
Én is mondom, gyógyuljatok :) SZép napot! pacsi
@klope: Szió!
Ikerkomment, külön tetszik! :D
Süti azért viselte ilyen nehezen, mert nagyon sok altatót kapott. Majd 2 órán keresztül folyt a műtét... :( Szegénykémet tényleg nagyon megviselte, de már lényegesen jobban van. Ma már a saját helyükön alszanak. Hallom, hogy horkolnak! :)
Köszi, a torkom alakul. Peti édes, mert mindig csinál nekem mézes teát. Úgy néz ki, ez elég lesz! :)
@Anyakonda: Neked is köszi. Megpróbáltuk ma kicsit levenni Sütiről a ruhát, de azonnal piszkálni kezdte magát. Szóval továbbra is "csini" marad! :)

Pussz: Milu
süti beállítások módosítása