A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Laza és nyugodt...

2009.05.02. 21:29 Milu75

Elég csöndes kis szombat volt ez. Kutyák révén igen hamar ébredtünk. Asszem alig múlt el 5 óra. Gyorsan kimentünk a kertbe, majd az állatok reggeliztek, Én almot tisztítottam, felsöpörtem... Utána pedig közösen bújtunk vissza az ágyba. Nem is emlékszem hogyan, de hipp-hopp 8 óra lett. Nagyon jót aludtam. Lehet, tényleg van abban valami, ha a manók mellettem vannak, sokkal nyugodtabban alszom. Pláne ugye, ha nincs itthon Apa-gazdi. :( Nem szeretek egyedül aludni, na... :)

Délelőtt kerteztünk. Először is levágtam a hortenziák elhervadt és megrozsdásodott virágait, majd megkukkoltam az új hajtásait. :) Aztán a kis virágoskertbe ültettem az Anyutól kapott kis kék "ennek sem tudom a nevét" növénykét. :) Ugyanoda ültettem, ahova a hagymásokat. így majd ha tavasszal elvirágoznak a hagymások, lesz aki felváltsa a helyüket. Igaz, hogy ez a kis kék is csak tavasszal virágzik, de legalább a zöld levelei megmaradnak egész nyáron. Mégis jobb, mint a semmi! :) Ezután nekiálltam a kicsi és még egyedüli sziklakertnek. Anno csak úgy odaraktam az innen-onnan kapott vagy vett sziklákat. Ezzel több baj is volt, pl. benőtt közé és alá a fű, néha kimosta a víz, leginkább télen ugyan, de elsodorta a jég a köveket. Ezt elégeltem Én ma meg és rendet tettem! :) Kicsit beástam a földbe a sziklákat és kigazoltam, azaz a rá és alá nőtt füvet is kiszedtem. Talán látszik valami változás. Én látom! :)

Délután bent tettem-vettem... Először is felfújtam a bicajok kerekeit. Most várom, hogy leeresztenek-e az éjjel vagy minden rendben van és akkor kezdődhet a mozgás! :) Ha esetleg valamelyik leereszt, akkor pedig gumicsere következik, amit annyira azért nem szeretnék...  Ezután letisztítottam a bejárati ajtót, kicsit gépeztem, majd nekiálltam locsolni. Mindent alaposan eláztattam. A billenős locsolás közben még kapáltam, azaz gazoltam is egy keveset.

Hát ennyi. Kutyókák délelőtt végig velem voltak kint és rágcsáltak, hempergőztek vagy a szomszédokat ugatták... :D Cicókák pedig bent tomboltak.

Nézzük a képeket, mert azért fáradt is vagyok...
Reggeli kavalkád:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Kutyók a kertben: Masni hempereg, Süti rág... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Én nézelődtem... :)
Rózsaloncok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hortenzia új hajtásai:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Verbénák a terasz sarkán...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán munka: Kis kék virág még vödörben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előtte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utána: beültetve...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Segítőim: Bár asszem itt éppen a vödrön "veszekedtek"... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziklakert (vagy mi) projekt: Előtte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És utána: Ugye azért van változás? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Délutáni cica pihi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Prémium kép: Loli lesben áll... Vagyis lapul... :)

 

 

 

 

2 komment

Címkék: kutya macska süti lola kert ültetés ábel verbéna zeusz hortenzia masni vili rózsalonc sziklakert

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr751099456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu!

A kis kék nem tudom mi a neve, apró meténg. Nagyon jó talajtakaró, bírja az árnyékot is. Nemcsak kék, hanem fehér virágú is van, valamint létezik tarka levelű és gyerektenyérnyi nagyságú levéllel, óriás is. Arra azért készülj, hogy ha egyszer elülteted, a legkülönbözőbb helyeken fog megjelenni, de nagyon dekoratív, mi nagyon szeretjük (tavaly az óriás változatát ültettük a zöldvadművelet keretén belül is...).
Megkérdezhetem, hogy a tegnapi kirándulás képei hol készültek? Igazán szép vidék, megérne egy utat...

Pussz: Regi (Dorka gazdi, Beagle Club)
@Garhof: Szia,
Köszi a tájékoztatást. :) Jó tudni a nevét. Én azt hittem, hogy a meténg csak olyan nagyban van... :D
.
A tegnapi képek: Kemencén voltunk, a Börzsönyben. A patak pedig a Kemence patak. Tényleg nagyon szép. Személy szerint imádom a Börzsönyt! És annyira örülök, hogy ott elengedhettük a kutyákat! :)
Puszi:
Milu
süti beállítások módosítása