A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Jó kis nap

2009.05.09. 23:00 Milu75

A mai reggelt már leírtam... Nagyon gyorsan visszafeküdtünk az ágyba. Majd mikor sikerült a kutyákat meggyőzni, hogy a játék helyett inkább pihennijük kéne, még aludhattunk is! :D Tettük is ezt kb. fél 10-ig. Húú, de jó volt! :) Aztán beindult a nap, de nem volt ám vészes. Amolyan light-os, jó kis nap volt. Anyukám telefonált, hogy menjünk már át hozzájuk, mert Apunak sütögetni van kedve. Ez grillezést jelent, amiért az egész család rajong! Pláne még itt volt Marci nagybátyám is, akit nagyon ritkán látok. Aztán még a keresztlányaim is befutottak, szóval... Jó kis nap volt! :D

Tehát ébredés után Én nekiálltam blogolni, majd egy kicsit összeszedni magam. Közben Peti elszaladt fűtápot venni. Visszaérve még gyorsan neki akart állni füvet nyírni, de könnyű volt meggyőzni, hogy előbb együnk! Azaz induljunk át Szüleimhez. Vittük a manókat is, így egy hatalmasat sétáltunk. Igaz, hogy nagyon meleg volt, Én nem is tudom hány fok lehetett, de iszonyat módon leizzadtunk, a kutyóknak meg lógott a nyelve rendesen. :) A végén azonban ott várt minket a család és a sok finomság.

Mire odaértünk, Apukám már javában sütögetett, nekünk csak annyi volt a dolgunk, hogy bevigyük a konyhába a kész húsokat és nekiálljunk enni. :) Volt pulyka- és sertéshús, 3-4 féle grill kolbász, gombafejek, sült krumpli és hatalmas adag friss, vegyes zöld saláta. Minden nagyon finom volt! Apu nagyon ügyes! A délutáni sütit pedig keresztlányaim prezentálták, ugyanis egy tálca cukrászsütivel érkeztek! Felköszöntötték a Mamát Anyák napján: Kapott virágot és még saját készítésű origami virágot is Rékától. (Remélem, jól írtam...)
Ebéd után ejtőztünk, beszélgettünk, kutyáztunk, stb... Aztán, ahogy mentünk, hazasétáltunk. Milyen érdekes, hogy hazafelé már nem rohangáltak össze-vissza a kutyók. Úgy elfáradtak... :D

Itthon aztán Peti nekiállt füvet nyírni, Én pedig locsolni, tápozni és még mostam is és teregettem. Este pedig játszottam egy picit a neten. Olyan rég tettem már... :) Emiatt bizony a bejegyzés egy picit késik, de annyi baj legyen. 

Azt hiszem, megint nagyon sok képet válogattam:
Reggeli kosaras buli a konyhában: Ábel bemászott a kosárba, ami mindenkinek nagyon tetszett. Nekem már nem annyira, főleg, mikor harapdálni kezdte...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Na azért ez már túlzás!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még egy gyors kép a sivatagi szegfűkről: Már tudom, hogy ez a neve, de még napcsillagként is ismert. Most már csak az a kérdés, hogy hogyan lehet majd átteleltetni? Esteleg ki is lehet ültetni? Mert az nagyon egyszerű lenne...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

És mentünk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Érdekesség: A másik utcából a házunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És megérkeztünk: Papa süt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kolbászok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És húsok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Amit Mi csináltunk:
Peti a kezébe vett egy üditő nedüt tartalmazó dobozt és beült az árnyékba! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én pedig gyönyörködtem Anyu növényeiben: 
Ottani "brutális" rózsalonc:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Rózsaszín pünkösdi rózsa: Nagyon tetszik!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Iszalag (jól írom?): Ezt Peti meglátta és azt mondta: "Ilyen kell nekünk is!" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Anyák napi köszöntés a Nagymamának:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Asztalon a sok finomság:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyóink mind eközben: Masni a fűben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti robog... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ebéd után: Lányok és kutyák...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Réka imádja a kutyókat! Nevelni Őket, játszani velük, mindent...
Ma egy kis nevelésben is részük volt Sütinek és Masninak. A lefekvést gyakorolták:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Tanulás után persze az örömködés sem hiányzott! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnival már nehezebb. Ez a pöttöm kutya valamiért tényleg nem szeret feküdni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Na ezt már jobban szereti! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Itt van Ő: A gimnazista nagylány! :)
Pont azt mesélte, hogy megjött a felvételi papír, benne sok-sok tudnivalóval, időponttal...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd itthon: Peti füvet nyírt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Én locsoltam és fotóztam: Rátaláltam elveszett liliomomra az eper között.
Na nem volt elveszett, csak még ott maradt a régi helyén. De idén is kijött!!! :) 
Mikor tegyem át az új helyére? Most, vagy mikor elvirágzott?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Van itt még valami: Mi ez? Az eper között találtam ezt is, de nem vagyok biztos benne, hogy gaz. Nem szívesen ölném meg, ha esetleg valami szép kis virág... Azért vagyok bizonytalan, mert anno még az építkezls idején itt volt hátul az ideiglenes virágoskert meg igazából minden... Szóval ha gaz, akkor nem habozom, holnap első dolgom lesz kihúzni, de...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti fűnyírás után még szőlőzött egy kicsit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én bejöttem a házba, mert már nagyon gyülekezett az éhes mini brigádom:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Loli tán még be is sértődött, mert ma kicsit el voltak hanyagolva... :(
Pedig nem iiiiis! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium képünk: A szépséges, rózsaszínes - fehéres színű rózsalonc.

 

1 komment

Címkék: kutya macska séta süti szüleim virág lola nevelés réka ábel szőlő zeusz fűnyírás masni vili bazsarózsa liliom rózsalonc sütögetés iszalag

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr111112186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu.
Sajnos a sivatagi szegfű nem "télálló".Védett, világos helyen kell átteleltetni. Nálam a lépcsőház lesz ez, nálatok esetleg egy kevésbé fűtött szoba lenne alkalmas.
üdv: Mócika
süti beállítások módosítása