A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Oldalkert

2009.06.14. 23:43 Milu75

Ma megint nagyon sokat haladtunk előre. Azon kívül, hogy Peti lenyírta a füvet, majd este locsoltunk, bizony sok minden változás történt. Nevezetesen az oldalsó kert füvesítése azokon a területeken, amiket a héten megtisztítottam. Most Peti profin akarta csinálni és utánaolvasott a dolgoknak. Mivel tény, hogy igen kötött nálunk a talaj, nagyon kemény és talán emiatt haldoklik hátul is a fű... most vettünk trágyát és tőzeget és Peti a felső 10cm-t összekeverte ezekkel. Azt hiszem azt írták valahol, hogy ez segít. Hát majd meglátjuk. Mindenesetre baromi sok munka volt vele ma. Elment az egész délután és még a vásárolt trágya és tőzeg sem lett elég. El is kellett szaladnom venni...
Mivel Peti közben haladni akart, Én mentem vásárolni. Egy 50 és egy 80 literes zsákot hoztam haza. Előre féltem, hogyan fogom betenni az autóba, mert emelni még mindig nem szabadna nekem... :( A bevásárlókocsira ráhúzni könnyű volt. Na de aztán a hátsó ülésre emelni... ? Nem is emeltem. A kocsi mellé húztam a bevásárló kocsit és elkezdtem átgörgetni vagy mi. Egész jól ment, bár nehezen. Közben a kiskocsi néha arréb gurult, mert ugye kerekeken állt... Csak azért írom mindezt le, mert egy pasi odajött, hogy segíthet-e? Meglepődtem, de örültem, hogy végre valaki. Aztán megfogta a bevásárló kocsit, hogy Ő ezzel lefixálja. És végignézte, ahogy a 2 hatalmas zsákot beszenvedem az autóba. Megköszöntem. Na de....?!? ÁÁÁÁáááááá!!!! 

Na, de hol is tartottam? Szóval fűnyírás után füvesítés Petinek, Én pedig kicsit gazoltam. Mi mást? :) Elkezdtem az előkertet is, de azt ásó nélkül képtelenség. Olyan a talaj, mint a kőszikla. Érdekes is, hogy a sok hülye gaz mégis megél benne, pedig még locsolva sincs! :( Szóval nem jutottam sokra. Picinykét még ástam is, aztán eszembe jutottak Anyukám szavai, miszerint tényleg nem szabad magamat terhelni. És tényleg hamar el is fáradtam. Hiába ragozom, alig csináltam ma valamit. :D

Állatkákról csak a szokásosat tudom írni. Kutya manók kint voltak velünk, szorgosan meozták a munkáinkat, kicsit barátkoztak a szomszédokkal, aztán meg eldőltek a fáradtságtól, mint 2 kis zsák... :)
Cicukák bent tették ugyanezt. A reggeli hajcihő után egész nap csak feküdtek egyik helyről a másikra. Jó dolguk van! :)

Kicsit későn kezdtem ma blogot írni, gyorsan mutatom is inkább a képeket.
Először is a tegnap átültetett kamillák: Úgy néz ki, túlélik! Remélem... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Még egy szépség: Már majdnem minden virága kinyílt a sásliliomnak!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És elindult a nap: Peti dolgozik - fűnyírás oldalt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hátul...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szélnyírás mindenhol...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Van aki eközben meg csak szórakozik: Répa rágcsa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán egy kis játék:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én közben gazoltam: Itt nem kellett sokat.
A kocsibeálló legelső részén sosem locsolunk, így hát elég száraz volt...
Előtte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


S utána:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán Peti füvesít: Még ebéd előtt...
Egyengetés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A legelső "adag" kész:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ebéd közben nagy-nagy pihengélések: A nagyfiúk eleinte együtt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán Vilike talán nem fért el... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeuszka átköltözött a kanapéra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ikrek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délutáni folytatás: Föld keverés talicskában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd kiöntés, egyengetés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Fűmag...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Taposás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És belocsolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán ugyanez itt is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Meg itt is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nálam gazolás program volt. Előtte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Közben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


S amennyit bírtam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kicsit fáradtka minőség ellenőreink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium képen ma megint Süti. Elmentem a slag mellett vagy felett... A lényeg, hogy ráléptem, ezáltal a szórófejen kijött egy kis víz. Sütenek ez nagyon tetszett. Nem nagyon tudta, hogy miért is jött és miért csak ennyi... Olyan édes volt, ahogy csodálta! :)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti répa lola kert kamilla ábel zeusz fűnyírás masni vili füvesítés gazolás sásliliom

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr891185348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása