A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Utazás

2011.05.31. 22:33 Milu75

Kedd:

Egészen átlagos volt a mai nap, egészen odáig, hogy haza nem indultunk...
Ugyanis pont a csúcsidőben megint csak nem járt a metró. Most a Deák tér és a Nagyvárad tér között. Először újbóli meghibásodásra gondoltam. Magamban már szidni is kezdtem a BKV-t, hogy kivonták a régi kocsikat, de az "újabbak" is rosszak ám. Egyébként ez így is van sajnos... Ám most nem ezzel volt a gond: Egy ember akarta eldobni magától az életét. :( Ez is megérne egy bejegyzést, de...

Nekem ugye meg kellett oldanom, hogy valahogyan hazajussak. Petinél ott volt az autó, ám a város másik oldalán. Eleinte még a pótlóbuszokra gondoltam, de azt gyorsan elvetettem a tömeg láttán. Pedig még csak a metróban álltunk és közben Mindenki sóhajtozott és csúnyákat mondott. Csúcsidő volt, asszem érthető.
Hirtelen ötlettől vezérelve Én inkább az ellenkező irányban szálltam fel a metróra és a Nyugatiba vettem az irányt. Petivel forró dróton voltunk, hívtuk egymást... Első terveim szerint a Köki-ig mentem volna vonattal, de aztán átgondoltam és inkább elvonatoztam egészen Ferihegyig. :) Petinek is jobb volt és onnan már gyorsan hazaértünk.
A vonatozás már nem volt akkora élmény, mert izzadtam, nyomorogtam kicsit, de végülis szerintem így volt a legjobb. Több utastársam is akadt, akik szintén a metró leállás miatt vették igénybe a vonatot. ;)

Itthon úgy döntöttünk, hogy nincsen kedvünk ma locsolni. Egyrészt holnapra esőt mondanak, másrészt ugye fáradtak voltunk, harmadrészt pedig gyülekeztek már a felhők. Kis idő múlva dörögni is kezdett az ég és nem olyan messze villámlott is.
Aztán egyszer csak feltűnt egy hatalmas szivárvány és csöpögni kezdett az eső. Azt hiszem, Mi megint csak a felhő széléből részesültünk, mert sok sem esett és nem is sokáig... De azért mégiscsak valami. ;)

Ma Peti csinált egy csomó kertes képet:
Szeder bokor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virágzás!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pirosló meggy: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Most már az új kis szőlőcskék is totál magukhoz tértek! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A többi meg már virágzásnak indult: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Idén már magnélkülit is szüretelünk! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sötét fellegek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Halvány, de szivárvány:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: meggy utazás metró vonat eső szeder kert szőlő virágzás szivárvány

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr902947399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása