A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Mínusz

2011.10.10. 21:40 Milu75

Hétfő:

Ma reggel Peti mínusz 1 fokot mért a teraszon. :O Azért ez elég gyors volt... Ahhoz képest, hogy a múlt héten még szandiban mentem munkába, ma már pulóvert is kellett vennem. És egyesek szerint még ez is kevés volt. :O Mondjuk ez meg Nekem furcsa, de nem baj... 

Hétköznap lévén természetesen dolgoztunk. Mivel ma Amerikában ünnep volt és ez kihat a Mi munkánkra is, ezért volt egy kis idő másra is. ;) Bár pont ma akadozott a net a melóban, de azért pár e-mailt meg tudtam írni. :)
Persze hogy TúraCsapat-os levelek voltak. Leginkább a támogatóknak írtam. Ki akartam ugyanis deríteni, hogy a "meglévőek" közül, igazándiból akkor mennyi is van és mennyien "tűntek el". :( Az eredmény lehangoló, de bizakodó is egyben.
Aztán még a blog.hu új admin felületét is megpróbáltam megszokni, de még mindig nem fér a fejembe, hogy ha valamit eddig lehetett használni, akkor azt miért veszik el? Illetve ettől miért is lesz jobb a szolgáltatás? Szerintük...
A mai nap több csalódás is ért, ezért elhatároztam, hogy csakis a jó emberekre koncentrálok. A többi kritikus és bunkó ismerősömet pedig igyekszem levegőnek nézni. Tudom, ez megint homályos volt és abban is biztos vagyok, hogy jövőre már emlékezni sem fogok rá, de... Most jó volt kiírni. ;)

Délután pedig dokihoz mentem. Egy akupunktúrás orvoshoz, aki segít Nekem meggyógyulni lumbágó ügyileg. Meg majd remélem, másban is segít... ;) Mindenesetre kedves volt, mosolygós és segítőkész. Persze, hiszen magánrendelő - mondta Peti itthon. Ám voltam Én már olyan magánrendelőben, ahol nem ezt tapasztaltam... :S
Ma már meg is kaptam az első kezelést. Még sosem voltam ilyenen, így azt sem tudtam, mire számítsak. Háááát, fura volt, de egyáltalán nem veszélyes. A tűket igazából alig lehetett érezni, kivétel a fülemben. Na ott fájt egy picit, de csak a beszúrás, ami konkrétan egy pillanatnál is kevesebb, szóval abszolút kibírható. ;) 
A hatásáról akkor tudok majd beszámolni, mikor a sokadik kezelésen is túl leszek. ;)

Este itthon aztán megint a gép előtt találtam Magam. Sorban kaptam a leveleket, chat ablakok villantak fel. :O Mindig így van ez a túra előtti héten. Élvezem is, de ma valahogy jobb lett volna a manókkal lenni...
Pláne, mert Masnika nagyon zizi volt. Nagyon kívánta a törődést, ami Nála a labdázást jelenti. ;) És a fura az egészben, hogy csakis a kertben akart volna játszani. Pedig ott ugye nagyon hideg volt, szóval bent próbálkoztunk. De ő állandóan csak kifelé kacsintgatott. Kis tündérke: Végül tomboltak egy hatalmasat Sütivel, végig trappoltak az előszobán, a nappalin és Apa-gazdin többször is. Csak úgy dübörgött a ház. :D

Csak 2 képet sikerült ma lőni:
Este a kanapén: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ne olvass! Inkább foglalkozz Velem!" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

3 komment

Címkék: kutya betegség ősz süti szervezés hideg kezelés masni akupunktúra

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr43292829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"Egy akupunktúrás orvoshoz, aki segít Nekem meggyógyulni lumbágó ügyileg"

És segít? Nekem is néha be szokott állni a derekam. Amióta jobban odafigyelek és az első görcsösségre beveszek egy 12,5-ös voltaren dolo-t. Azóta nem jött elő.
@TrueY: Érdemben szerintem majd csak a 3. vagy 4. kezelés után tudnék nyilatkozni.
Most elsőre semmi változást nem érzek, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy már nincs is olyan nagyon égető fájdalmam. Derékszögben előrehajolni és ott megtartani még mindig nem tudom magam...
@Milu75: Hát, ebben azért a palcebo hatásnak fontos szerepe van. Én a voltarenre esküszöm... Az bevált...
süti beállítások módosítása