A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Gazolás, kert, sziklakert...

2012.06.22. 23:22 Milu75

Péntek:

Ma ugyanaz volt a forgatókönyv, mint eddig a héten... Én munkába mentem, Peti itthon dolgozott.

No, de előtte azért még átéltünk egy hatalmas nagy vihart az éjjel. Mármint Masnika és Én, mert a többiek... :D Peti reggel megkérdezte, hogy "Masnika bent volt az ágyban, ugye?" és "Jééé, esett az eső!" :D Azért kicsit irigylem, hogy mellette tényleg még ágyút is lehetne durrogtatni, olyan jó alvókája van. ;)
A fél ország rettegésben feküdt az ágyában, fákat csavart ki a szél és több házba még a villám is becsapott... Ám Mi nyugodtan aludtunk. ;) Személy szerint Én nagyon szeretem az ilyen fajta zivatart. Tudom, hogy durva és félelmetes, de lenyűgöz a természet ereje! És nézzenek hülyének, de szeretem a dörgé hangját, a villámlást is gyönyörűnek látom. Ugye azért nem vagyok ezzel teljesen egyedül? :)

Szóval kb. hajnali fél 3-kor kezdődött, mikor is Masni nagyonlihegve rohant be Hozzánk a hálóba és tette-vette magát. Nagyon kiborult, felugrott az ágyba és bújt, bújt, bújt!!! Persze, hogy maradhatott. Most már nem erőltetem vissza a helyére, megértem, hogy fél. Olyan kis picurka. Azért ránéztem Sütire is, hogy vele mi lehet, de Ő még csak a fejét sem emelte fel. Álmosan, félig kinyitott szemmel sóhajtott egyet, ezzel konstatálta, hogy minden rendben van, hagyjam már aludni. :D Szóval visszabújtam az ágyba, Masnika letúrta Petit a párnájáról és aludtunk nyugiban. Közben többször is leszakadt az ég, reggelre meg is telt az utca... Pici manó néha még megremegett egy-egy hangosabb dörgésnél, de a közelünkben sokkal jobban bírta és talán pihenni is tudott. Olyannyira, hogy hajnali 5-kor (amikor még mindig dörgött az ág, csak talán egy kicsit messzebb...), mikor kimentem a mosdóba, Masnika követett és visszaballagott a helyükre az előszobában. :O Édes drága, biztos azt hitte, hogy Én akarom visszaküldeni, pedig erről szó sem volt. Mindenesetre reggelig már a helyén is nyugiban aludt. ;)

Így érkeztünk el a mai naphoz! Reggel nem volt itthon internet, aminek nagyon nem örültünk, de gondoltuk, hogy a vihar miatt lehetett valami gond... Estére hála az égnek megjavult, így Mi is boldogok vagyunk! :)

Én elmentem dolgozni. Élveztem, hogy néha még a szellő is fújdogált és már nem volt olyan rekkenő hőség. Ugyan így is felment 30 fokig a hőmérő higanyszála... Érdekes módon talán még a Mi kinti, digitális hőmérőnk is tönkrement. :O A melegtől lehet???
Peti pedig belevetette magát a kertbe. Mivel az éjjel ugye rengeteg eső esett, szuper módon átáztatta a talajt. Remekül lehetett hát gazolni! A veteményes nagy része megszépült, a kimaradt rész csak azért nem, mert délre már fülledt meleg lett és a nap is kisütött. Ezért aztán Peti megint bement a házba. Délután viszont a ház előtti sziklakertnek állt neki. Ma csak odahordta a sziklákat és leterítette a fóliát. Utána még lekente a terasz oldalát is a kihagyott részen, ahova anno a lépcsőt terveztük.

Este meg várt haza... Én hazafelé elmentem bevásárolni, majd itthon már csak ücsörögtem és Masnival labdáztam a kertben. ;)

Képeink:
A reggel még gazos veteményes...
01_reggeli_gazos.jpg

02_gazos2.jpg

Délre kigazolva... ;)
04_kigazolt1.jpg

03_kigazolt2.jpg

Délben pihi...! - Zeusz és Vili :)
05_zeusz.jpg

06_vili.jpg

Sziklakerti körkép:
07_sziklakert_es_masnipopo.jpg

08_kozeli_szikla.jpg

11_kozeli3.jpg

Egyben!
09_egesz_sziklakert.jpg

Erre a végére majd holnap nézünk virágokat! ;)
10_egesz2.jpg

A volt, nagyon ideiglenes, régi "sziklakert: Innen kerültek előre a kövek...
12_regi_sziklak_elore.jpg

Előre hordva:
13_elol.jpg

Alulra fólia:
14_folia.jpg

Utcánk, tele vízzel... :S
15_utca.jpg

Előttünk: Napszemvirágok
16_napszemek.jpg

Kamillák:
17_kamillak.jpg

Utca fentről:
18_utca_fentrol.jpg

Hátsókertünk: Balról jobbra... :)
19_hatsokert_bal.jpg

20_hatsokert_kozep.jpg

21_hatsokert_jobb.jpg

Az este még lekent terasz oldala:
22_kimaradt_lekenes.jpg

Javítás hátul...
23_itt_is.jpg

Majd szüret!
25_esti_szuret.jpg

És szép napraforgók a veteményesben...
24_napraforgok.jpg

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: utca kutya macska kert kamilla paradicsom paprika zeusz masni napraforgó vili vetemény gazolás sziklakert napszemvirág Süti

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr364605671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása