A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Orvos, ajándék, séta, nyuszik...

2013.03.30. 23:54 Milu75

Szombat:

A mai napra igazából pihenést terveztem. Na, ez nem jött össze. :O
Peti szokásos időben kelt az állatokhoz, enni adott nekik, majd készült a piacra. Ekkor sikerült anniyra felébrednem, hogy már nem aludtam vissza. Most ezt már nagyon érzem... Akkor úgy gondoltam, majd délután bepótolom, de akkor sem jött ösze, amit egyáltalán nem bánok. ;)

Szóval délelőtt mini házimunka volt terítéken, majd ebéd és Peti kiment a kertbe.
Én elvittem Zeuszt állatorvoshoz. Egyrészt esedékes volt neki az oltás, amit végül nem kapott meg... Mert a buksiján van egy pici dudor. Már említettem a dokinéninek, hogy ott van, de abban maradtunk, hogy ha nem nő, nem zavarja, akkor majd most megnézi. Ez történt ma. Emese néni megnézte, megnyomkodta, megviszgálta. Majd abban maradtunk, hogy ki kéne metszeni és utána elküldeni szövettanra. Bízzunk a legjobbakban!!! Oltást meg majd utána kap a tündér manó.

Aztán még délelőtt volt még egy szuper esemény, mikor a manóknak odaadtam még egy-egy szülinapi ajádékot. Így megy ez most már lassan egy hónapja. Mindig kapnak valamit... ;) Most a Vandáéktól kapott pihe-puha lasztiknak örülhettek. Mind ketten örültek, de Masnika meg is kergült egy picit. :D Annyira jó volt látni, ahogy boldogság mámorban úszik és csak hozza, rágcsálja és csillognak a szemei. :) Persze az egyiket szét is cincálta, de még így is hozta hogy dobáljuk neki. :) Süti inkább a múltkori rágcsiját őrizte, rejtegette és mindenkit elkergetett a közeléből...

Én a TúraCsapat cuccait pakoltam össze, fényképeztem és rendezkedtem. :) Aztán szólt Erzsi, hogy mi lenne, ha kimennénk sétálni a repcsikhez. Nekem nagyon is volt kedvem!!! A manóknak még inkább. :D Peti viszont itthon maradt és kertezett tovább. Permetezett, amit sajna most este el is mosott az eső... :(
Szóval mi elmentünk és sétáltunk egy nagyot és főleg izgiset. Erzsi már "tapasztalt"nak mondható a kutyái révéna nyuszi üldözésben. Ezért aztán nemis engedi el a kutyáit. Megértem, párszor eltűntek a szemei elől jó sok időre... Volt,hogy napokra. Azért írom ezt, mert ma volt alkalmam megtapasztalni az érzést, még ha csak fél percre is. Nyugodt maradtam, de azért megforult a fejemben, hogy mi van ha...??? Az történt, hogy mentünk az úton és Mi már láttuk, hogy egy nyuszi ül az út szélén. Kutyáink ekkor még semmit nem vettek észre. A nyuszi el is szaladt balra... Aztán mikor Süti odaért, megérezte a szagot. És az orra a talajra tapadt és ment a szag után. Eleinte lassan, majd egyre gyorsabban futott és végül még csaholni is kezdett. Azzal a tipikus beagle, vad üldözős csaholással. :) Masnika persze utána. :D Eleinte még nemis szóltam nekik, gondoltam, úgysem mennek messzire. Végülis így is lett, de azért csak eltűntek a fák mögött fél percre. Egyszer meglátuk őket, ahogy rohannak a fák mögött. Ekkor már persze hívtam őket vissza. És Masni megindult felém. :) pár másodperc múlva pedig Süti is. Hogy Süti igazából miért fordult vissza, még most is töröm a fejem. Vagy Masni hatására vagy talán tényleg kötődik hozzám, vagy csak mivel nyuszi nem volt sehol, csak a szaga... Nem látok a buksijába! Annak viszont nagyon örülök, hogy visszajött. Kapott falatot és sok simit is. Ám az is beigazolódott, hogy nem feltétlenül a falatért jön vissza. Mert ez a terület bizony tele van nyuszival és a jelenet megismétlődött, ha nemis ennyire pánikolósan. És amikor Süti visszarobogott, nem kérte a kaját, annyira izgatott volt. :D Bejelentkezett, megsimiztem a buksiját, de Ő már rohant tovább. Igazából nagyon jó volt ilyen boldognak és izgatottnak látni. Kis tündér vadász ebem. :)
Masnika pedig a másik szívem csücske. Ő nemrohant ennyire el (azt az egyet kivéve), Ő inkább a közelben maradt. Őt leginkább az aljnövényzetben megbúvó, mini, mozgó rágcsálók izgatták. Olyannyira, hogy egyet el is kapott. :O Meg is lepődtem, olyan gyorsan történt. Csak azt láttuk, hogy nagyon szagolnak valamit a kutyák. Pattogott valami a "fű" alatt. És akkor Masni lecsapott. Egy pocok vagy egér vagy Én nem is tudom mi volt a szájában. :O Totál meglepődtem, pedig nem kéne, hiszen neki ez a profilja. ;) Aztán Manci kikapta Masni szájából a zsákmányt és jól össze is nyomta. :D Masnika csak remegett a tetem fölött, míg lefotóztam. Utána pedig sikerült elterelnem onnan...

Jó kis kalandos volt így ez a séta, de élveztem nagyon. Közben egyfolytában repülők szálltak fel a fejünk felett... Beszélgetünk is és egy kicsit mozogtunk. :)

Képek:
Délelőtti ajándékok.Manóknak :)
01_kutyok_ajandek.jpg
02_puha_lasztik.jpg
Melyiket válasszam? :)
03_melyiket.jpg
Kis kerge:)
04_masni_boldog.jpg
Elmélyült rágás... ;)
05_sui_ragja_kicsit.jpg
Apa-gazdi meg úgy gondolta, aludna...

Kis csillagszemű :)
06_masni_figyelem.jpg

Köztes cicás képek:
Na, eeeeeez tényleg szerelem!!!! <3
07_szerelem.jpg
Zeuszkának próbátam lefotózni a buksiján a dudort...
08_zeusz_dudor.jpg
És induljunk séátlni!!!
09_repcsis_seta.jpg
Manók:
10_manok.jpg
4 popó :)
11_negy_kutty.jpg
Gát vagy mi... Még sosemvolt benne ennyi víz! :O
12_viztarozo.jpg
Megyünk:
13_reten_indulas.jpg
14_patak_mellett.jpg
Nózik a földön:

Repcsi :)

18_repcsi.jpg

Tele van! :O
15_tele.jpg
A pocokvadászat:
16_pocokvadaszat.jpg
A tetem...
17_meghalt.jpg
Visszafelé is. :)
19_pocok_masni.jpg

Behívás: Jó messziről jöttek...

Találkoztunk más kutyusokkal is :)
20_masik_jack.jpg

Ügyesek!!!! Kis lógó nyelvűm, sokat rohangált. ;)
21_virsli.jpg
A végére még egy repcsi :)
22_vizzair.jpg
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya repülő ajándék macska séta süti lola zeusz labda masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr455184888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása