A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Nyár búcsú - őszi piknik

2013.10.06. 22:14 Milu75

Vasárnap:

Mára hívtuk meg a barátainkat a "szokásos" nyár búcsúztató, őszi piknikre a kertbe. Egész héten az időjárás előrejelzést lestük, hogy majd megfagyunk vagy azért elég lesz egy pulcsi...?! De az időjárás szeret minket! Ahogy megrendeltük, verőfényes napsütés volt egész nap. :) Najó, egy kis reggeli felhős ég után, de mire mindenki megérkezett, már simán ültünk pólóban, plédeken a füvön. ;)

Reggel nagyon ügyesen zártuk be a cicákat a szobába. Előre elterveztük, hogy minden előtt, az ikreket fogjuk meg és berakjuk őket a hordozóba. Mert ők ketten azok, akik állandóan elbújnak valahova, ahonnan csak kiborulás után tudjuk kiszedni nagy nehezen. Na de most szuper ügyesek voltunk. Ábel és Lola bent volt a hordozóban. Leraktuk őket a hálóban és csak ezután hozta be Peti az almot, a vizet, Én meg beágyaztam és plédet terítettem az ágyra. Vilit bevittem, Zeuszt meg egyszerűen behívtam magam után. :) Tündérke simán bejött, örült, hogy kinyitottam az ablakot és ő kileshet rajta. Az ajtót becsuktam és kiengedtem az ikreket. Amin meglepődtem, hogy ekkor már el sem bújtak. Egyszerűen csak elhevertek az ágyon, Ábel még dugta is a buksiját, hogy simizzem. Semmi stressz, semmi elbújás. Nem nagyon értem, akkor máskor miért olyan nehéz ügy ez. A lényeg! Ezentúl is így kell majd!!! :)

Mi is elkészültünk, felöltöztünk. aztán sorban érkezett mindenki. A "zsilip-rendszerünknek" köszönhetően simán be lehetett jönni az autókkal, kutyákkal, míg hátul már tomboltak a kutyusok. És a gazdik is. :D Pl. Csabi (akiről már rég tudjuk, hogy egy nagy gyerek - maradj is ilyen!!!) elbújt a teraszon egy nagy dobozban, hogy onnan ijessze majd meg az újonnan érkezőket. :D Aztán persze, mikor már beindult a snapszer-party, az ijesztgetés is elmaradt...

Megint hozott mindenki valamit. Sütit, üdítőt, salátát, pálinkát, gumicokrot, csokit. Remélem, mindent leírtam. ;) Vanda és Csabi bagettet is hozott és a sütőben csináltak pirított szeleteket, amire előre elkészített paradicsomos, hagymás, bazsalikomos keveréket raktak. Ez volt a bruschetta. (Remélem, jól írom). Nagyon egyszerű és finomságos falatkák lettek így!!! Ez volt az előételünk. ;) Köszönjük szépen!!!! :*

És ha már Én is megcsináltam mindent tegnap, és pláne azért hogy ma én is tudjak ücsörögni a többiekkel, ezért elkezdtem megmelegíteni a kikészített húsokat. Csináltunk a kertben egy külön "tálaló" asztalt, amire mindent kihordtunk és innentől kezdve svédasztalos "rendszerben" lehetett fogyasztani. Volt még egy csomó zöldség, öntet, pita és buci, amikből lehetett gyrost vagy hot-dogot készíteni. Ám sajnos a pitába nem sikerült belepakolni a dolgokat, mert állandóan elszakadt a tészta. :( Így jobb híján, leginkább csak a husik és a sali mellé ettük. Remélem, így is finom volt. Nekem ízlett. :)

Sajna az elmúlt napok, hetek zsúfoltsága miatt nem készültem mára semmivel. Se vetélkedő, se kreatív asztal nem volt, így maradt az ücsörgés és beszélgetés. Kutyák pesztrálása közben a napozás. Komolyan nem gondoltam volna, hogy ennyire szerencsénk lesz az idővel, de este a tükörbe nézve még azt is észrevettem, hogy lesültem. :O :) A kártyás társaság persze egész végig snapszerozott. Most már ez is hagyomány lesz, azt hiszem. :) Nagyon élvezik! Mi pedig ültünk, feküdtünk a plédeken és gyönyörködtünk a kutyáinkban.

Zazi a csapat legfiatalabb tagja, a maga kis fél évével terrorizálta a többieket. Nagyon kis zsivány kiscsaj, rohangált össze-vissza, majd ugrált a nálánál nagyobb beagle-kre. Nem hiába terrier. Füge volt a legtündéribb, mert simán hagyta Zazinak, hogy húzza a fülét, harapdálta a mancsát. Eszméletlen aranyosak voltak, jó volt nézni. ;)

Sütiről és Masniról is akartam még írni. Masnika persze megint kezdte a maga üvöltözését, ugatott állandóan valaki mellett. Miután a kajcsikat kiraktam, már igyekeztem teljes mértékben rá figyelni és amint ugatni kezdett, nagyon rászóltam. Sajna délelőtt ez még kiabálás volt, de úgy voltam vele, hogy most nagyon komolyan kell vennie ezt Masninak is és nekem is. Nem engedtem neki, ha már egyszer szóltam. Mert eddig szerintem az volt a baj, hogy szóltam, hogy hagyja abba és jöjjön azonnal hozzám, de ha el is indult felém, már annak örültem, hogy elhallgatott és nem követeltem meg, hogy el is érjen hozzám. Szóval most nem hagytam! :) És mikor odajött hozzám, akkor megdicsértem, majd egy kis ideig ott is tartottam, hogy nyugodjon le. Leültettem és tartottam a kis popóját. :) Aztán már magától is ott maradt. Hogy aztán ez a fáradtságnak köszönhető-e vagy kezdte megérteni, az már egy másik kérdés. :D Plusz délután már egészen jól odajött hozzám, mikor rárivalltam és már kiabálnom sem kellett. ;) Azt sajna nem hiszem, hogy ez a túrán is így lesz, mert egyrészt ugye Bodza jelenlétekor ez hatványozódik, másrészt sajna Én sem tudok 100 %-san Masnira figyelni. :( De haladunk és ennek nagyon örülök!!!!!!
Süti tündér manónk elvolt magának, ahogy szokott. Szaglászta a többieket, de leginkább csak ücsörgött mellettünk vagy ólálkodott az asztal körül. Még délben is egészen nyugodt volt, mikor ettünk, majd utána, mikor Miro helyezkedett elém. A nyáron párszor már elkergette pl. Fügét mellőlem, így most is tartottam ettől. De Süti nyugodt maradt. Talán ez meg a hazai környezetnek köszönhető? Nem tudom...
Estefelé pedig udvarolni kezdett Bojlinak. <3 Mostanában párszor már láttam, hogy Süti játékot kezdeményez más kutyáknál. Na nem soknál!!! És most ugyanezt tette Bojlival. Ugrált előtte, mellette, járt utána és egyszer még a mancsát is rátette. Valahogy nem hinném, hogy ez dominancia lenne... (Bár ki tudja) Ami még érdekes ezzel kapcsolatban, hogy csak akkor tette, mikor Bojli egyedül volt. Amint elfutott a többiekkel rohangálni, Süti inkább visszajött hozzám és leücsörgött. Cuki volt, emberi fejjel azt gondoltuk, hogy tetszik neki Bojli fiú, így mi gazdik már gondolatban össze is adtuk öket. ;)
Persze az asztalon maradt pár falatból sikerült lopnia is a tündéremnek. Tény, hogy jól sikerült a fasirtgolyó. ;) De akkor sem volt szép dolog!

Ebéd után történt még egy nem is kicsi furcsaság. Azaz csak nekem volt nagyon furi, hogy konkrétan ellepték a házat a katicabogarak. Nagyon sok volt egy helyen. Na nem hemzsegtek egymás hegyén hátán, de mindenhol ott voltak. Leginkább a házra és az ablakokra ültek, de sokan szálltak ránk is. Nekünk repültek és pihentek is rajtunk. Én ilyet még sosem tapasztaltam. :O Talán élvezték, hogy meleg van, süt a nap és azért pihentek a meleg házon? A fene tudja...
Na, mit találtam? A "magyarázat".

Délután, lassan a nap is eltűnt a fák mögött és amint árnyékba kerültünk, már éreztük, hogy bizony hűvös van. Simán elfért rajtunk a pulcsi. Ekkor páran be is költöztünk a házba. Behordtunk egy csomó mindent, elmosogattunk és bent folytattuk tovább a beszélgetést. Majd mikor a többiek is abbahagyták a kártyát, ők is bejöttek a házba. Mindenki nagyon aranyos volt, mert senki nem jött a kertből üres kézzel. Pikk-pakk el is tudtunk pakolni mindent. Helyére kerültek az asztalok, a tálak, csak egy kevéske mosogatni való maradt csak. (Ennek nagyon örülök!!!).

Mikor mindenki elment, még gyorsan elrendeztem a konyhát, majd közösen beültünk a kádba. Jó volt ücsörögni és élvezni a meleg vizet. Kutyók persze elfeküdtek és csak szuszogtak, sóhajtoztak. Cicák is megnyugodtak, persze ilyenkor mindig kétszer kapnak vacsit, mert először alig esznek, csak szagizzák a kutyák után a levegőt. :)

Köszönöm, hogy itt voltatok! Szuper kis, nyugis nyárbúcsúztató volt a mai. Energiát adott nekem, még a torokfájásom is elmúlt. ;)

Képek:
Kata cukorkákat hozott. :) Mindegyik elfogyott! :D
001_gumimacik.jpg
001a_cukorkak2.jpg
Nagy doboz: Kiraktuk a házból most már.
Kutyókat érdekelte, de igazából csak megszagizták, aztán ennyi...
002_miro_dobozban.jpg
Bojlika játszani akart volna Masnival. :) Kezdődjön a buli!
004a_bojli_masnika_reggel.jpg
Vanda tanította a manókat. ;)
004_vanda_sutivel.jpg
Rájöttem. Vanda úgy tanította, hogy "üljenek" a hátsójukon.
Én meg úgy csináltam eddig, hogy álljanak... :O

Csak Masninak megy:
003_milu_masni_all.jpg
Még manikür is volt ma reggel ;)
005_manikur.jpg
Aztán ücsörögtünk, vártuk a többieket...
006_sutivel_ucsorgunk.jpg
Vandus pedig a manókkal labdázott. :)
007_labdazas_majanal_a_laszti.jpg
008_majanal_a_laszti.jpg
006a_masni_hozza.jpg
010_miro_hozza_vissza.jpg

Mindenki hozott megint valami finomságot. ;)
Sütik:
011_turos_suti.jpg
012_almas_pite.jpg
014_malnas_tiramisu.jpg
Miro az asztalnál. :)
016_miro_samlin.jpg
Jaj, de beraktátok azt az almalét :D
015_miro_almale.jpg
Ági baconos mártogatósa:
018_martogatos_salival.jpg
Mustot is hoztak! :)
017_csai_mustot_ont.jpg
És a kártyaparty beindult. :)
019_kartyaparty.jpg
Néhány ajándékot is kaptunk. Köszönjük!!! :*
020_peti_ajandek1.jpg
021_peti_ajandek2.jpg
Azért őszi már az idő... Az ajtó zárva volt:
022_zarva_az_ajto.jpg
De lassan kisütött a nap ;)
023_kisut_a_nap.jpg
Kell már a napszemüveg: ;)
024_miro_napszemuveg.jpg

Tombolás! Középpontban: Zazi

Még érkezett süti!
025_meg_suti.jpg
Bent pedig bruschetta készült Vanda és Csabi jóvoltából :)
026_piritosok.jpg
Fincsi!
027_bruschetta.jpg
A többi kaját is kipakoltuk, árnyékba, még lefedve...
029_kipakoltuk_a_kajakat.jpg
Aztán ücsörgés. :)
028_hinta_ucsorges.jpg
Miro behelyezkedett :)
030_milu_mroval.jpg
Süti és Masni követte ;)
034_milu_masni_suti.jpg
Miro felköltözött Kata Anya-gazdijához ;)
038_miro_hintaagyon.jpg

038a_hintaagyon_szembol.jpg

Így napoztunk, kutyák között...
031_ucsorgunk_sok_kutty.jpg
Terrier kommandó :D
031_terrier_kommando_harman.jpg
032_terrier_kommando.jpg
033_terrierek.jpg
Zazi és Füge:
035_zazi_fuge.jpg
Letámadta!
036_zazi_letamadja_fuget.jpg
Ölemben:

Az angyalarcú "terrorista" <3
037_angyalarcu_terrorista.jpg
Kibontottuk a kajákat...
039_kajak_kibontva.jpg
Szedünk: Zöldségek, husik... Gyros-nak, hot-dognak, stb...
040_asztalnal_szedunk.jpg
041_szedunk2.jpg
Kutyák közt enni... :)
042_vandus_foldon_eszik_kutyakkal.jpg
Kifeküdtek ;)
043_feri_tamas_kifekudtek.jpg
Családok :)
044_scholz_csalad.jpg
046_bujdoso_csalad.jpg
Idill...
047_idill_a_kertben.jpg

048_hintaagyon.jpg
Érkezik a kávé!
045_hozom_a_kavet.jpg

Bent: itt is megy a tombolás.
Zazi és Masni :)
049_masni_zazi_bent.jpg
050_bent2.jpg
Délután ismét a fűben ücsörögtünk...
051_esti_ucsorges_napagyon.jpg
Masnika még nem fáradt :O
052_masni_huzza_a_takarot.jpg
Zazi és Bojli :
053_zazi_bojli_este.jpg
054_torokra.jpg
055_zaziek3.jpg
Sütinek is tetszik Bojli <3
056_suti_bojli_mamutnal.jpg
057_bolji_suti.jpg
058_bojlika_szep_mellette_suti.jpg

Az asztalnál nem sok változott: Még mindig kártya... ;)
060_meg_mindig_kartya.jpg
Bojli most Fügével ;)
062_fuge_bojli.jpg
063_fuge_bojli_hancur.jpg

Puszi <3
064_bojli_fuge_puszi.jpg
Süti és Masni elfáradtak... :)
061_suti_masni_elfaradt_velem_es_vanda.jpg
Egy utolsó osztás...
067_utolso_osztas.jpg
Közben Rozika is megágyazott:
065_rozika_pleden_este.jpg
Még egy utsó játék... Már félig sötétben:
068_masnival_meg_jatek.jpg
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: játék barátok kártya kaja kutya bruschetta sütemény gumicukor vendégség beagle terrier

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr535555096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása