A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Varratszedés - Lola

2008.12.12. 21:05 Milu75

Bizony, ma Lolita is megszabadult a varrataitól. Legalábbis egy részétől, mert kicsit begyulladt és feldagadt a pocakja. Ezért egy kis varrat benne maradt. Nem vészes, akár maradhat is élete végéig, csak a duzzanat menjen le. Figyelni kell, és ha egy hónap múlva még mindig pufi a pocija, akkor kell csak visszavinni. De nem fog, nyugtatott a doki!
Amúgy nagyon okosan és fegyelmezetten viselkedett a nagylány. Szépen tűrte, ahogy lefogjuk és Márti néni kiszedi belőle a varratokat. Utána pedig türelmesen várt, míg mindenkinek bevásárolok mindent. Vettem ugyanis féreghajtó tablettákat, a kutyáknak kullancs elleni cseppet és még Masnika is kapott bogyókat. Erre azért volt szükség, mert Masnikának igen duzzadtak a cickói. Még a nyáron tüzelt, de a cicik nem húzódtak vissza és ez veszélyes is lehet. Na meg dúlnak benne a hormonok is, ami szintén nem jó. Szóval most 1 hétig kúráljuk, aztán meglátjuk, mi lesz...
Ott hagytam kis híján egy vagyont, szóval szerintem az állatkáinknak ez lesz a kari ajándéka... Jó mi? :(

A napunkról szinte ez a leglényegesebb megemlíteni való. Vagy talán még egy aranyos történet:  Reggel ugye elvittem Petit a buszhoz, majd hazajöttem, tettem-vettem, pihentem... Elvittem Lolit a dokinénihez, majd mikor onnan is hazajöttünk, kutyákkal kint voltunk a kertben, végre leültem a gép elé. Egy ideig hallottam, hogy játszadoznak a manók, majd hirtelen csönd lett, ami ugye már magában is gyanús! :) Hátranéztem és látom ám, hogy a két kutty ül a háló ajtaja előtt és vár. Várja, hogy menjünk végre aludni, hiszen ilyenkor mindig ezt szoktuk... Majd megzabáltam Őket. Mondtam, hogy várjanak egy picit, mire felköltöztek a két kis fotelra, ami a legközelebb esik az ajtóhoz. Onnan lesték minden mozdulatomat, majd vágtattak befelé, mikor nyílt az ajtó. Ott pedig, csodák-csodája, azonnal álomba merült mind kettő! :)

Van itt még egy szolgálati közlemény: Mától sajnos csak az tud nekünk kommentet küldeni, aki regisztrálja magát a blog.hu-n vagy az indapasson, ezt nem igazán értettem. Az sem teljesen világos, hogy miért volt erre szükség, de ha már így alakult, ezt kell elfogadnunk. Szerintem regisztráljatok nyugodtan, mert semmibe nem kerül...

Ennyi fecsegés után pedig a várva várt képek
Készülődés a dokihoz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán itthon kutyikkal a kertben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika annyira boldog volt, hogy itthon van! Még Masnival is leállt játszani...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ebbe Süti is beszállt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos egy ideig csak ijedten nézett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megvárta, míg szerelme lecsillapodik és felmászik hozzá! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz egy emelettel feljebb költözött!
Onnan mégiscsak biztonságosabb a küzdelmeket szemlélni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel a kanapéról kukucskált.
Süti pedig az utolsó pillanatban ugrott a képbe! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy idő után aztán a kutyik is kifáradtak és leroskadtak egy fotelba... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémiumként pedig ahogy várnak a hálóba bocsájtásért! :)

3 komment

Címkék: kutya macska süti gyógyulás lola ábel zeusz masni állatorvos vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr42819675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu. Sikerült bejutnom, de más nicknévvel.Az eddigi nevem Mócika volt, a macskaklubból.
Szia Mócika,
Jajj, de aranyos vagy, hogy meghoztad ezt az "áldozatot" ! :))
Milu
Szia.
Nem volt ez áldozat, csak valamiért a Mócikát nem akarta elfogadni, ezért kellett változtatnom.Örömmel olvastam, hogy javulgat az egészséged és Lolika is rendben gyógyul.Minden nap olvaslak ám, csak már olyan késő este, hogy a beírásra nem marad energiám,de érdeklődve figyelem hogy telnek a napok nálatok.Gondolom lassan készülődtök a karácsonyi ünnepekre.Jó egészséget kívánok az egész családnak, természetesen a négylábúakat is beleértve. Mócika
süti beállítások módosítása