A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Beagle túra - Vértes

2009.12.13. 17:43 Milu75

Vasárnap:

Ma részt vettünk életünk első Beagle túráján! :) Fantasztikusan éreztük magunkat, ideértve persze a kutyákat is. :) Köszönjük a Balatoni Beagle clubnak! Ahonnan Mi ismerjük Őket, az az On-line Beagle-club!

A reggelünk ugyanúgy indult, mint minden más napon. Szokásos teendők, majd gyors reggeli és zuhany, majd készülődés... Kutyókák méltán hihették, hogy ma is munkába indulunk (bár mondtam nekik már tegnap is, hogy mi lesz...), aztán egyszer csak eltűntem a garázsban és "felcsendült" a pórázok és nyakörvek csilingelése. Édes manócskák, azonnal tudták, hogy megyünk valahova. Már előre becsomagoltunk mindent: virslit jutifalatnak, vizet, tálkát, törölközőt és plédet. Magunknak meg egy kis kekszet. :) 

Odafelé érdekes módon, nyüszítések közepette autóztunk. Talán a régen használt hámok miatt, talán mert már rég utaztunk ilyen messzire... Nem tudom. Mindenesetre 10.10-kor szálltunk ki az autóból és meglepetésemre egészen sok Beagle-t láttunk a találkahelyen. A "rossz" időre való tekintettel úgy gondoltam, csak páran leszünk, ehhez képest 20 kutyus és összes gazdija vágott neki a túrának. Gyönyörű havas volt a táj, a hó végig szállingózott és a menettől egyáltalán nem fáztunk. Kellemes volt, bár most fáj a térdem és a talpam, ám ez valószínű, hogy az Én puhányságom miatt van... :D Szóval egy egészen hosszút sikerült "sétálnunk". Becslésünk szerint összesen kb. 9km-t, mert 14.46-kor értünk vissza az autókhoz, illetve Én akkor ültem be a kocsiba.

Mikor kiértünk a faluból sokan elengedték a kutyókat. Mikor láttam, hogy nem kevesen a bozótosban "landoltak", kicsit félve nyúltam a póráz után, de már régen eldöntöttük, hogy Süti és Masni is szabadon fog túrázni. És jelesre "vizsgáztak"!!! Vittem ugyan virsli karikákat, nyomatékosítva bennük, hogy amikor odajönnek hozzám, mindig kapnak egyet. Tündériek voltak, amikor az első 10 percben, szinte el sem mozdultak mellőlem, csak a kezemet szaglászták. :) Aztán megértették, miről is van szó, Én pedig be tudtam osztani a falatokat a túra végéig.

Masni volt az egyetlen nem-Beagle a túrán és az egyetlen, akinek néha törölgettem a pocakját és a mellkasát. Nagyon leért neki és nagyon hamar nedves lett szegénykém. De hősiesen tűrt, míg el nem értünk egy olyan szakaszra, ahol még Én is bokáig süppedtem a sárba... :( Na ott aztán Apa-gazdi vált hőssé, ugyanis nem kis szakaszon hozta Masnikát a kabátjában. :) Masni megszáradhatott, átmelegedett, majd megint jött tovább pici lábain. Ezt a kabátban utazást azt hiszem még vagy 3x-4x eljátszotta, de tényleg kellett. így is aggódtam, nehogy megfázzon...

Süti eleinte megint nagyon "zárkózott" volt. Nem nagyon akart ismerkedni senkivel, aztán ahogy haladtunk előre, Ő kezdeményezett. Igaz, hogy asszem csak a szagmintákig jutott, de szerintem egészen sokat változott. A vége felé, már visszatekintés nélkül haladt Masni oldalán előre, ám mikor szóltam és fütyültem nekik, azonnal hátranéztek és már robogtak is a jutifalatért... Tündériek voltak!!! :)

Hazafelé az autóban, mint 2 zsák krumpli terültek el és aludtak. Igaz, hogy az elején Sütinek valamiért nem tetszett az ülésre terített pléd és felgyűrte maga alól... Nem értem, de az a lényeg, hogy nagyot pihentek. Itthon aztán azt gondoltam, majd folytatódik a pihi a fotelben. Ehhez képest kicsit még a kertben is rohangáltak, majd Süti rágcsálni kezdett a nappali közepén. Viszont vacsi után tényleg bealudtak. Süti a lábamon, Masni pedig Apa-gazdi ölében. :) 

A cicák ma itthon randalírozhattak "egyedül". Szerintem nem is értették, hova tűntek a kutyák is, nem csak Mi... :) Remélem, nagyot pihentek vagy ugrándoztak(?), mert most mindenki olyan csendben aluszkál... :O

Jöjjenek a képek: Ma csak a taliról hoztam...
Utazás oda: Még élénken...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nekiindultunk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megyünk... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aki visszajön, jutifalatot kap:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze a Beaglek a szimatukról (is) híresek!!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sooook Beagle:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jön Apa-gazdi is! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Okos kutyáink "szabadon" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni a kabátban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pihenőhelyünk felé: Várgesztesi Vár

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Visszarohanás! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na de mentünk, mert kicsit lemaradtunk...

Fent pedig ismerkedés, szagizás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csoportképekhez készülődve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Végül azt hiszem, panorámaképpel született meg a végleges...
Ezen mind a négyen rajta vagyunk: Kriszti képe - "elloptam" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Séta vissza... Már a faluban, pórázon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd hazafelé az autóban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium: Én... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Najó, egy igazi prémium: Térkép, ahol voltunk!
Vérteskozmára érkezés autóval. Majd indulás É-Ny irányba. Kb. 1km múlva balra. Majd mikor már "alig éltünk" (:D) jobbra fordultunk, aztán pedig az út kanyarodott jobbra... És a végén ott volt a vár!!! :) Aztán vissza hála az égnek egyenesen jöttünk! :)

 


 

 

 

 

 

 



Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (4,9/5)

Szólj hozzá!

Címkék: vértes kutya tél túra süti kirándulás masni beagle beagle club jutifalat

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr681594607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása