A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Talált Vizsla

2010.02.02. 15:31 Milu75

Kedd:

Tegnap éjjelre farkasordító hideget jósoltak. Ugyan a farkasok nem ordítoztak a környéken, de bizony, hogy állati hideg volt. Reggel -13 fokot mértünk a teraszon. Etetés után még a kutyák is csak úgy spuriztak befelé! :)

Melóban: Kolléganőm férje talált egy kis vizslát és hazavitte, hogy ne kóboroljon a környéken, mert hideg van, stb, stb... Szuper ötlet tőlük, hogy segíteni akarnak rajta.
Ám! : Mikor megemlítettem, hogy a gazdiját kéne megkeresni ahelyett, hogy rögtön a befogadáson gondolkodnak (mivel terveztek is már egy plusz kutyust a meglévő mellé), úgy érzem, csukott fülekre találtam... :( Én okoskodni sem akartam, csak elmondtam a véleményemet és átküldtem neki a fajtamentők elérhetőségét. Na meg elkezdtem a netet bújni, de egyelőre nem találtam elveszett kis vizslát... Amennyit tudok, hogy nagyon szép, ápolt szuka kutyus, kb. 4-5 hónapos lehet és ha jól tudom, Dunaharasztiban találták.

Aerobic után, kissé lenyugodva és átgondolva az esetet, majd holnap meglátom... Ki tudja, milyen lesz 2 kutyával az éjszakájuk és mit mondanak holnap, rendes állatszerető emberek ám! Azt mindenesetre eldöntöttem, hogy még majd teszek kísérleteket a kiskutyus gazdijának megtalálására!

Update: Édes a kutyus, láttam róla képeket. A lényeg, hogy mivel kolléganőmék nem tudják felvállalni egy plusz kutyus nevelését, tartását, oltásokat, stb... Ezért nyomon van a gazdikeresés! Voltak állatorvosnál is: Sajnos chip nincs a kutyában, de a fajtamentők is tudnak a kiskuttyról, így biztosan lesz majd gazdija! Örülök!

Na és akkor az Én szuper estém: Tényleg szuper volt! :) Ma megint olyan dance-steppes órára mentem. Elég sok pörgés volt, de igyekeztem helyettesíteni. Viszont a zene is és a "tánc" is olyan csodás volt, hogy a kedvem is szuper lett! :) Nem is gondolkodtam rajta egy csöppet sem, hogy maradok még egy órát. Ugyan az erősítés volt, aminek következtében most alig érzem a combom és a hátsóm, ám mégis jól esett!!! :) 
És Dorka még azt is mondta, hogy ügyes vagyok. Nekem meg dagadt a mellem! :D

Este itthon persze nélkülem folyt az élet. Szegény Apa-gazdi is lefárad ám hamar, ha rá marad minden itthoni teendő. Masnikát megint csak kezelni kell, ugyanis kiújult az allergiája. Talán erről holnap írok majd bővebben, mert most igencsak fáradt vagyok...

Egyetlen képünkön Zeusz istenség látható, a kissé poros diffenbachia erdőben... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya tél macska torna hideg vizsla zeusz talált aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr261722876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása