A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Kímélő gazolás

2008.09.04. 22:29 Milu75

Ma pihenés és kímélő életmód volt előírva. Masninak is és persze nekem is. De egyikünk sem bírt kibújni a bőréből... Pihentünk, tényleg! Egész délelőtt bent voltunk a házban. Masni és Süti aludtak, Én meg a számítógép előtt ültem. Aztán ki kellett mennünk a kertbe. Kutyókák belevetették magukat a fűbe, Én meg a terasz lépcsőjén ülve felügyeltem. Igyekeztem Masnit minden veszélyesnek tűnő testhelyzetében leállítani.
Aztán mikor ott ültem a lépcsőn, arra gondoltam, hogy ha úgyis ücsörgök, miért ne tenném ezt hasznosan? Nekiálltam hát kigazolni a legújabb virágoskertemet. Ide fogom ültetni az alacsony virágokat, a mostani pedig megmarad a magas, bokrosodóknak...
Azt nem értem, hogy csak a kis sámlin ültem, a lábamat egyáltalán nem terheltem. Max. míg odamentem és vissza. Akkor miért fájdul meg estére? Vagy amúgy is fájna és bedagadna??? Mondjuk tegnap tényleg pihentettem és akkor is fájt. (Na jó, este Masni miatt megint nem annyira...) Összességében azonban elmondhatom, hogy nagyon sokat fejlődött a bokám és már alig látszik, hogy sántítok. Ok, csak szerintem... a szomszéd pont ma jegyezte meg, hogy még mindig sántikálok??? Na szép!!! :D

A gazolás és a kis sámli: Előtte és utána...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Persze a gazolásban Foltos is segítségemre volt. Mindig odaült a sámli alá és beszélgettünk. Én mondtam, Ő meg hallagatott. Megbeszéltük, hogy most már tuti elutazik és Sanyival együtt fognak élni. Nem győzöm neki elégszer mondani, talán magamat is felkészítem ezzel arra a napra. Aztán meg arról is beszéltünk, hogy most már nagyon bátrak a kölykök. Foltika el is vitte Őket a ház mögé a farakások alá. Egyszer csak kerestem Őket, de nem volt senki a sufniban... Majd egymás után rohantak elő a ház mögül! Aztán mikor este bebújtak a dobozba, meg is jegyeztem, hogy nagyon megnőttek! :)
Ferike:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sanyika:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Olivér:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És ahogy játszanak: egymással...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vagy Anyával...

Folti pedig vár a paraván mögött és hívja a fiait:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Benti ciccek délután megint a fix ablak előtt pihengéltek. Édes hármas:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miközben Zeusz a fotelt bitorolta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kutyók pedig a fűben tomboltak. Illetve akartak, mert igen sokszor rájuk szóltam. Érdekes módon ma nem is rohangáltak, de huza-vona az volt rendesen.
Masni első dolga volt a csípőjét megmasszírozni. Kímélő fetrengés a fűben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Szóltam azért Masninak, hogy ne nagyon hemperegjen, mert nem tudom, az mennyire jó neki... Nem is tette többet, annál inkább Süti. Végülis, gondolta, neki minden joga megvan hozzá! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Huza-vonával egybekötve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Majd Masni már csak nézte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tényleg igyekeztünk nem megterhelni magunkat. Kicsi kutty is sokat pihent este is a házban, Én pedig a Tv előtt a kedvenc sorozatomat nézve kíméltem a bokám.
Az esti láb bekenés sem maradt el, és Peti szerint már egészen szép a talpam. Mondjuk ez a fránya gomba szerintem terjed. Úgy értem, ahol eddig volt, ott tényleg szépül, de most meg kijött máshol. Tényleg sosem lesz vége??? :(

Prémium képem Ábel, a kis szerelmem. Olyan tündérien tud aludni...

2 komment

Címkék: kutya macska süti kiscica lola kert ábel zeusz foltos masni vili gazolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr26648982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ábel orrocskája annyira rózsaszínű és ettől olyan bájos a kis pofija, hogy meg tudnám zabálni :-)
hogy ezek a piciciccek milyen nagggyon gyönyörűségesek!!!!!!!! :o) Jó,hogy kedves,gondoskodó gazdái lesznek!
süti beállítások módosítása