A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

A derítő

2008.11.08. 22:24 Milu75

Ha nem tudnám, hogy egy hete beteg vagyok, most azt mondanám, hogy megfáztam. Egész nap folyik az orrom és tüsszögök is rendesen. Lehet, hogy tényleg megfáztam??? Amúgy a torkom már nem fáj, szóval belevetettem magam a munkába. Ahogy Peti is, nem is kicsit!!!

Ma elkészült a derítő! Igazából a "bejáratnál" vagy inkább az eresz csatorna végénél holnapra maradt egy kis simítás, de ettől eltekintve nem kis munkát hajtott ma végre Peti!!! A derítő célja az esővíz elnyelése lesz. Szomszédaink szerint csinálhattunk volna nagyobbat is, mert ez hamar meg fog majd telni, de... Végül is eddig is megbirkóztunk az esővízzel, ezután sem lesz gond. Ez csak rásegítés, azt hiszem. Ültetünk növényeket és füvesítünk is majd, ami szintén elszívja a sok csapadékot.
Peti ma kiásta a lukat, majd telelapátolta kaviccsal. Ezek után kiásta a csöveknek az utat, miután feltörte az ideiglenes járda betonját. Majd a csövek lefektetése után beásta az egészet. Huhh...
Az Én napom light-osabbnak mondható. Reggel elhordtam a raklapokat a ház mellé, hogy a derítőből kijövő földet Peti ide tudja talicskázni. Itt - a terasz mellett - lesz ugyanis majd a sziklakertünk. Majd ebédet főztem, délután pedig végre kitakarítottam a kocsit. Már nagyon régen készülök erre...
Kutyóink ismét egész nap kint voltak és el is fáradtak rendesen... Cicókáink bent vadóckodtak, ahogy azt kell! :)

Kicsit későn kezdtem neki a mai bejegyzésnek, mert nem is tudom már miért, de elkezdtem visszatekerni a blogot. Láttam a kutyókat és a cicákat icurka-picurkán! Nagyon jókat derültem és nem bírtam abbahagyni. Annyira édesek voltak - persze most is -, ahogy Süti a nagy pocakjával ugyan, de kb. hatszor is belefért volna az ágyikójukba. Most meg...! :D
Láttam a még nagyon kezdetleges kertet, a kis fákat és csak most döbbentem rá, mennyi minden változott. A cseresznyefa például tavaszhoz képest hatalmasra nőtt!!!

A mai nap hősi képei:
Folyamatban a luk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Elkészült a mélység:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Geotextíliával bélelve, amit a kutyik is megcsodáltak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ja igen! Beleraktuk a megmaradt zsaluköveket is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És kezdődhetett a lapátolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apa-gazdi nem pihenhetett. Süti viszont igen! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy gyors fénykép a leendő sziklakertről: Most ide hordunk mindenféle betondarabot, kavicsot, ilyenféle hulladékot. Nem kell konténer, nem kell fizetni az elszállításért, és a sziklakert sok mindent elnyel... Nem feltétlen kell, hogy föld legyen majd alatta. Amúgy is egész magas lesz!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délutáni műszak: Csöveknek árok ásás, betonfeltörés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Benne a csövek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 


Geotextíl a tetejére, rá a föld és már készen is van!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Kutyók segítségének köszönhetően, a kisautó is hamar tiszta lett: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Cicókról benti képek: Ebéd előtti lekenyerezés, vagyis alutasakos kajázás. Nagyon szeretik ugyanis és utána tele a pocak, nem sertepertélnek hát a konyhában, Én meg nyugodtam főzhetek! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár vicces fotó a délutáni buliból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kicsit furcsáltam, hogy Ábelt nem látom sehol, majd bevallom, aggódni is kezdtem. Petivel keresésre indultunk a házban... Majd megleltük! :)
Gondolta bebújik a hordozóba: Ezek szerint nincsenek rossz emlékei! Imádom!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémiumnak két pihengélős kép: Vilmoska, majd Ábel csavarpózban! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya betegség macska süti lola ábel zeusz masni derítő vili sziklakert

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr31757829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása