A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zeuszka orvosnál

2008.12.29. 21:45 Milu75

Igen zsúfoltra sikerült ez a mai nap. A terv csak annyi volt, hogy Én munkába megyek, Peti itthon marad és várja a lányokat, akik jönnek társasozni meg számítógépezni... Aztán közbeszólt az élet!

Én ugye még mindig mellkas fájdalommal ébredtem. Nem volt olyan vészes, bár oldalra fordulni még hajnalban sem tudtam... Viszont a hajolgatás könnyebben ment. Egész nap azon tanakodtunk, hogy menjek-e orvoshoz? Nem kevesen győztek meg a fontosságról, hiszen egy mellkas fájdalmat nem szabad félvállról venni! Délután el is mentem, bár több mint egy órát vártam... Az orvosom sajnos helyettesített is, így dupla annyi beteg volt, mint szokott. :( A diagnózis: Mostanában nagyon sok beteg megy ilyen megfázós-mellkasfájós tünettel. Ez egy vírus! Biztos van ott gyulladás is, de nem tudni milyen. A tüneteim alapján talán tényleg a mellhártyagyulladás a legvalószínűbb, de ezt a doktornéni nem hallhatja a fülesével... Kaptam egy fájdalom csillapító, gyulladás csökkentő bogyót, amit szednem kell!

Viszont ma nem is Én számítok a nagy betegnek. Zeuszkán már napok óta látjuk, hogy nem pisil rendesen. Még tegnap reggel egészen sok sikerült az alomba, de ma reggel már nagyon sokszor próbálkozott és csak kis adagokat sikerült kipréselnie. "Sajnos" a kocsit reggel elvittem és azzal mentem munkába, pedig kellett volna ma Petinek. Beszéltem az állatorvos néninkkel és úgy gondoltuk, majd holnap elvisszük Zeuszt. Aztán délben már látszódott és még jó, hogy Márti néni is erősködött, hogy nem szabad várni! Egy napot sem! Zeusznak nagy fájdalmai lehetnek. Más kolléganő dolgozik ma, vigyük hozzá a macsekot. Óriási szívességet kértem Szüleimtől és Apukám azonnal, egy szó nélkül segített! Elfuvarozta Petit és Zeuszt az orvoshoz, aztán még várnia is kellett majdnem 3 órát, hogy hazaindulhassanak. Zeuszt ugyanis altatni kellett. Nagyon meg volt telve a hólyagja és katétert kapott. A pisije hála az égnek lejött, de zavaros volt és picike kövek voltak benne. Peti ugyan tisztának látta, de gondolom laikusként, szabad szemmel nehéz ezt megállapítani. A cicóka kapott antibiotikum injekciót is és vinni kell holnap és azután is! Megint jöhet a gyógytáp, de most már ezt fogja kapni minimum fél éven keresztül. A szintentartót csak azután!

Az időjárást is megemlíteném: Annyira szép, de hideg és deres volt reggel a táj! Na meg napközben és este is. Este ugyan a ködtől az orrunkig sem láttunk, de a látványt már ismertük! A hőmérséklet 0 alatt maradt, ahogyan ezt a közeljövőre is jelzik...

Amit pedig nem írtam itt le, azt a képek mesélik:
A kert ma:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mamut fenyő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Meggyfa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Csavart mogyoró:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És a Leyland ciprusok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mai jégrabló: Bár a jégdarabok odafagytak a fűhöz...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bent is ment a kutyajáték:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ikrek a páholyban: Vajon mit nézhetnek odalent? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És masni? Ő vajot kiket vizslat odafent? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Zeuszka a nap hőse! Hazaérkezéskor:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kicsivel utána: még kábán...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nuygis búvóhelyet keresve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Mivel benne van a katéter, ezért ugye csöpög belőle a pisi...
Letakartuk hát a kedvenc fekvőhelyeit, bár felugrani egyenlőre nem nagyon tud sehova. Kicsit kába még... Most itt gömbölyödik az ölemben. Mikor idemászott és dagasztott, kicsit elsírtam magam, annyira szeretem! Tényleg Én vagyok neki Anya-gazdi! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos a cicamínó őrzője, Ábel pedig az álmoké...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika jön! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Prémium kép pedig Süti! Mikor hazaértem és beálltam a garázsba, így örült nekem! Mindig így szokott ugrálni, amit az ajtóról simán leolvasni. Most viszont Apa-gazdi szuperül elkapta a pillanatot! Repülő Beagle! :D Imádom!

Szólj hozzá!

Címkék: kutya betegség macska süti lola kert ábel fagy zeusz masni állatorvos dér vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr54847660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása