A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Mérlegelés

2009.03.12. 23:03 Milu75

Ma mindenki nyugtatni próbált... Nagyon köszönöm! Azonban hiába, mert a sok-sok szeretet és jókívánság az ellenkezőjét váltotta ki. Megint pityeregtem egy kicsit, de most az örömtől. Vagyis elérzékenyültem asszem. Tombolnak ezek a hormonok odabent, vagy mi van? Kezelni már nem tudom őket, de azért ne gondolják már, hogy szabad kezük van mindenhez!!! :D A lényeg, hogy irányítani nem akarom, de azért próbálok úrrá lenni a helyzeteken... :)

A mai nap ezen kívül átlagosnak mondható. Reggeli készülődés, aztán egy gyors tankolás, majd munka, és este haza. Szabad perceimben megint blogot olvastam és jelentem, végre bővítettem is a kedvencek sorát! Este pedig keresztlányom gimnáziumi bejutási esélyeit elemezgettem. Érdekes, érdekes... Nagyon sok egyforma névvel találkoztam az elsők között. Aztán majd ki tudja, hogy ezek a tanulók végül melyik iskolát választják?!? Nagy a verseny, de szerintem nem is olyan vészes!

A melóban sok minden szóba került ma. Egy témát emelnék ki, amin egy picit vitáztunk. Nevezetesen, hogy Amerikában divatba jön az ősz hajviselet. Ezen páran azért fennakadtak, hogy már hogyan lehet az szép, ha valaki nem "kezeli" ősz hajszálait? Na és itt léptem Én a képbe, aki viszont azon akadt ki, hogy miért gondolják a többiek ápolatlannak azt, aki a természet ellen fordul és mindenféle kemikáliát ken a hajára, ezzel próbálva fenn tartani a látszatot, hogy Ő még bizony fiatal. Igazándiból nem vagyok még abban a helyzetben, hogy ezzel foglalkozzam, de asszem nincs már messze sem. Mindenesetre azt gondolom, hogy ha Én befestem a hajamat, kb. 5 évente 1x (pont most készülök... :D ), akkor azt divatból teszem és nem azért, mert különben a környezetem azt gondolná rólam, hogy nem törődöm vagyok és ápolatlan!!!
Hogy mit fogok mégis tenni, mikor eljön az idő? Őszintén fogalmam sincs! De nem gondolom magam olyannak, aki azonnal a festékért nyúl... Egyenlőre... :)
Aztán meg az is lehet, hogy csak a hormonok ennyire kötöszködősek... :D (Neeem!)

Majdnem elfelejtettem: Ma este mérlegelés volt az állatka farmon. :) Kiderült, hogy minden fiú hízott egy picit. 10 dekát, ami nem sok, bár ez azért érdekes, mert 1 hónapja kevesebb kaját kap mindenki. A lányok ügyesebbek voltak, Ők megőrizték 1 hónappal ezelőtti súlyukat. Pontosan ugyanannyit mutatott Zeuszka kedvenc mérlege, mint februárban! :)
Na most légy okos! Akkor most csökkentsem tovább az adagokat? Igazándiból csak a cicukét fogom, mert a kutyóink csuda szépek, áramvonalasak és ideálisak! Cicuk viszont picit husikák... 

Állatkáink képekben:
Szegény Lolót ma tényleg mindenki megtalálta...
Reggelre egy kis testvéri szeretet jutott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán délután gyanútlanul heveredett el a kanapén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Érdeklődők:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Piszkálódók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És szemlélődők: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Páholyból: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Várakozó: persze, hogy a kajára...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium kép:
Anya-gazdi a kamrában adagolja a másnapi kajcsit. Izgalmas hangok ezek! :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr75999130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása