A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Virágos terasz

2009.04.19. 22:20 Milu75

Fáradt vagyok. Még mindig... Szerintem ez még a tegnapi hosszú nap utáni fáradtság, amit sehogy sem sikerült ma kipihennem. Reggel Peti elutazott, gondoltam visszafekszem aludni. A kutyók is régen voltak már a hálóban, így hát édesen összebújtunk. Kb. 10 perc múlva csöngettek. Szüleim jöttek villámlátogatni. Sebaj! Nagyon aranyosak voltak, végignéztük a kertet, bár Én inkább végig dicsekedtem. Igaz, hogy a terasz akkor még olyan rendezetlen volt... Ha este jöttek volna, mennyivel szebb és rendezettebb teraszt láttak volna!
Na, ha már egyszer így alakult, neki is álltam a tegnap vásárolt növénykéket ládákba ültetni. Néha kicsit megkavarodtam, hogy melyik virágot mivel ültessen össze... És akkor most mennyi láda is van tulajdonképpen... És hogy is fogom akkor elrendezni őket.. Kb. ilyenek forogtak a fejemben, de a végére csak kialakult a szépséges terasz! A pozsgásakat áthelyeztem, muskátlikat variáltam, kombináltam... :D Aztán találtam még plusz 3 ládát és valami kampókat vagy mit, amivel fel lehet akasztani. Gyorsan azt is beültettem, majd még a kút körüli zsaluköveket is. Még jó hogy tegnap is vettem muskátlit, így most már végeztem is a ládás növénykékkel! :)

Közben persze még mostam is, teregettem, etettem, almot tisztítottam... A porszívózás és a vasalás ma és egész hétvégén elmaradt. A porszívózást mondjuk meg akarom csinálni legkésőbb holnap, mert kedd estétől már fokozott felügyelet van a kutyákkal. Hogy miért már akkortól? Ugye kedden este 8-ig ehetnek. Na már most azon gondolkodom, hogy Én nem is fogok akkor éjjel aludni. Ugyanis az egy dolog, hogy a vizet elveszem előlük. Na de mi van akkor, ha Sütemény pottyant egyet... Aztán szokásához híven meg is kóstolja. Már fújhatnánk is le a műtétet. :( Hasonló okokból asszem még ki sem mehetnek majd reggel: Ott ugyanis több kísértéssel is talizhatnának. Pl. mulcs, fű, stb... Ezeket imádják magukba gyömöszkölni! :D :( 

Na de hol is tartottam? Ja, igen: a házimunka. Szerencsére a múlt hétről még maradt egy vasalt ing Petinek, mert akkor is 5-öt vasaltam, pedig csak 4 napos volt a munkahét. Viszont holnap mindenképpen bevonulok majd a szobába, ám megint elég lesz csak 1-et vasalni. Szerdától ugyanis szabin leszünk a manókkal. Jajj, nagyon izgulok már! Ugye minden rendben lesz???

Asszem ma nem kicsit vagyok kicsapongó. Olyan sok mindent szeretnék leírni, ám a rendezettség az valahogy hiányzik... :D :(
Folytatom: Délután még gyorsan beültettem a veteményest. Paradicsom és paprika palántát. Szépen meglocsolgattam mindent kannából, majd már indulhatott is a slagos locsolás. Olyan hirtelen este lett, szinte észre sem vettem. Most úgy érzem, hogy alig haladtam valamit. Bár ezt ugye az elmúlt hétvégékhez viszonyítom, amikor néha alig éltem...

Este olyan jólesett volna beülni a kádba. Annyira fájnak még most is a lábaim, hogy fizikailag volt nehéz a zuhanyban tusolni. Áztatni szerettem volna magam! :) Még meg is kértem Petit, hogy állítsa feljebb a bojlert vagy mit, hogy több meleg víz legyen. Ő pedig felvilágosított, hogy a kád még mindig nem használható, ugyanis a szerelő még nem jött. Marha jó! Nagyon ideges lettem. Persze, tudtam... Csak... Azt ígérte, hogy még a héten tutira jön. Aztán azt mondta szombaton. Akkor pedig közbejött valami. Értem Én, de akkor is bosszant. Itt lakik a városban, mennyiből tartana neki idejönni és felcsavarozni egy csapot? Na meg persze hogy nem ingyen jön majd... Á, mindegy! Csak dühös vagyok... :(

Azt mondják, dühösen lefeküdni nem szabad, ezért vidám képeket mutogatok! :D
Reggel valami buli volt kialakulóban a bejáratnál... Nem igazán értettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmoska a könyvek mellől kamillázott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán a végén semmiféle buli nem volt. Lehet, hogy Én zavartam meg valamit??? 
Csak Ábel helyezkedett be, de nagyon kényelmesen... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Készülődtem a teraszra. Szüleimtől karácsonyra kaptam egy cserép virágtartót, de nem is akármilyet! Lehet bele oldalra is ültetni, nagyon aranyos kis edényke! Nagyon örültem neki!!!  Odakészítettem az ajtóhoz: Persze, hogy mindent meg kell ám vizsgálni. Azt csak most vettem észre, hogy Vili még a fejét is beledugta!!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kipakoltam mindent:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Először ez a cserép lett készen...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán a terasz: Csak délután fényképeztem, mert akkor már le is söpörtem... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Külön-külön... :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A sarkot meg már ismerjük...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lógó ládikák: Azt nem tudom, mi lesz, ha már fent lesznek a lécek...? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Kút körül:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kutyókák mellettem: Almázás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika a leleményes: Árnyékvadász! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti: Itt, ott, amott...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ja, tényleg! A cserép a kis virágoskertbe került.
A hagymás virágok "fölé", hiszen nyáron ott nem nő majd semmi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán bementünk pihenni... Én enni! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Cicukák, mit is tehettek mást? :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jajj, de álmos! Felébresztettem valszeg...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vissza a kertbe: Vetemény...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Paradicsom karók. Még picik hozzá, de hátha így Süti jobban elkerüli őket!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Paradicsom beültetve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Paprika is beültetve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 szépség: Az Anditól kapott nőszirom. Odanézz!!! Annyira izgultam érte, hogy túlélje a szállítást... Érdekes, mert a levelei még mindig olyan sárgásak, és ez a tünemény már a virágját hozza!!!! :) Látod, Andi? Csodás! Köszönöm!!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kezdetleges, ideiglenes sziklakertünk új tagja: A tegnapi szerzemény... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Este pedig még a napágyakat is kitettem. Untam már a sufniban kerülgetni!
Na meg így végre kisöpörhettem azt is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium kép: Lola! :) Csak mert...

 

 

4 komment

Címkék: alma kutya macska süti virág lola kert paradicsom paprika ábel muskátli terasz zeusz masni vili vetemény sziklakert nőszirom

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr341075076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Biztos minden rendben lesz kutyókákkal, ne izgulj!!!! A kert meg a terasz csodás!!! A csrép meg beillene etetőtálnak is:)))))))))))))))

Puszi
Igen látom, nem gondoltam hogy a bojgatás ellenére kivirágzik, lassan a sárgák is elő bújnak, amit kaptál egyik fele kék a másik sárga:)
Az én kertemben lévő "Milu virágok is jól érzik magukat"

Puszi andi
@silvernight: :)
Az az érdekes egyébként, hogy amit Anyukámtól kaptam még tavaly, az nagyon szép zöld, viszont virág nem lesz rajta sztem...
Az Amaríliszre pedig Süti rálépett... :( Haragudtam rá nagyon, bár nehéz rá haragudni a boci szemei miatt. Most odaszúrtam mellé egy fadarabot, így Süti elkerüli. Mert ez a tüneményes hagyma már dugja is az új hajtást! :)
Puszi:
Milu
Sziasztok :)
Először is sok sok erőt kívánok holnapra Nektek és a kutyóknak! Minden rendben lesz.
Szeretném megdicsérni a kertet is mert már lassan készen lesztek vele, nem? Rengeteg munkátok van benne. Nagyon szuper, sokféle növény szép elrendezésben. Jól néz ki!!!! Nagyon :)
süti beállítások módosítása