A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Anyukám

2009.05.03. 22:12 Milu75

Anyák napja van ma. Anyukámat ünnepeltem Én is... Nem is az a fontos, hogy átmentem hozzá és ajándékot vittem, hanem hogy egész nap rá gondoltam. Na nem mintha máskor nem tenném, de mégsem egész nap! :) Szóval már tegnap azon gondolkodtam, hogy hogyan is csináljam, mikor menjek és mit vigyek. Közbeszólt a mára tervezett sok-sok teendő, és még "le is buktam". Hát nem pont ma futottunk össze az utca végén lévő nagy ABC-ben? :) És még sajnos nem is mehettem azonnal utána, mert Peti pont akkor jött haza. Igazándiból hozták, de ugye akikkel együtt utazott, bejöttek hozzánk egy picit körülnézni és állatka manókkal barátkozni.
De utána már tényleg átmentem - illetve átbringáztam -  és megebédeltünk, majd sütiztünk és beszélgettünk, beszélgettünk és beszélgettünk. Aztán siettem haza, mert várt Peti, a fűnyírás és a locsolás. Anyu pedig, mint mindig: megértette. Tudja, hogy mennyi dolgunk van és mindenben csak támogat. Ő az Én Anyukám!!! :)

Mint mondtam, a mai nap nagy részben erről szólt. Ám reggel Én is Anyukának, azaz Anya-gazdinak érezhettem magam. Masnika ébresztett. Megint kiszökött az elkerített előszobából és megpuszilta az arcomat. Nagyon édes volt tőle, de azért mégis... Hajnali negyed 6 volt! Visszazavartam és érdekes módon meg is értette. Vissza ugyan nem ment, csak az ajtó előtt lévő fotelokra feküdt és onnan kukkolt. Majd kb. 2 perc múlva lapos kúszásban újra próbálkozott. Majd megzabáltam, annyira okos, de hát a szabály az szabály! Megfogtam a grabancánál és visszatettem a helyére. És Masni tényleg okos: ezek után szépen csendben elvolt. Tudta, hogy várni kell! (csak miért kell előtte bepróbálkoznia?) Süti azonban már nem ilyen "könnyű'" eset. Mivel Masnika kirohant az előszobából, Süti természetesen felébredt. Még nem is nagyon nyüsszögött, de tudtam, hogy ha Ő egyszer kinyitja a szemét, azonnal produkálnia kell valamit... Mikor hallottam a karom kopogást a PVC-n, már tudtam, hogy megy előre... Szóval akkor vagy az van, hogy visszaalszom és tudom, hogy csöndben maradnak aranyosan, csak éppen Süti megtiszteli az előszobát, Én meg majd takaríthatok... Vagy kipattanok az ágyból és kiengedem Őket a kertbe. Aztán jöhet a dicséret amiért kint sikerültek a dolgok. Na ma is a másodikat választottam. Aztán ott álltunk reggel fél 6-kor, hogy mindenki evett, ivott, produkált, kitisztítottam az almot és felsöpörtem. Azaz indulhatott volna a nap... Naneeeem! Ahhoz azért még eléggé álmos voltam. Tehát visszabújtam az ágyba, immáron többed magammal. És asszem majdnem fél 10-ig aludtunk. :) Akkor is Apa-gazdi telefonja ébresztett, hogy mindjárt indulnak haza.
Ekkor már tényleg kelni kellett. Gyors zuhany, majd irány az állatorvos. Visszavittem Süti kölcsön ruhácskáját, aminek nagyon örültek, plusz kaptam 2 macskás könyvet, amiért olyan sok gyógy-tápot rendelünk Zeusznak (Persze ez a gyártó ajándéka). Ez utáni bevásárlásom alkalmával futottam össze Anyuval, majd siettem haza, mert Petiék már a kapu előtt vártak. Asszem Peti nem is vitt kulcsot... :) Szóval bejöttünk, körülnéztünk, simogattunk és barátkoztunk, kerttel dicsekedtünk, majd megint beszélgettünk...
Aztán Én bringára pattantam, Peti pedig bebújt az ágyba a kutyókkal. Kifárasztotta a 2 napos dorbézolás. :D Nem is tudom, talán 2 órácskát voltam Anyunál, és mire hazaértem, Peti már gurította is ki a fűnyírót a sufniból. Én fotóztam, segédkeztem, aztán locsoltam és vasaltam... Majd etettem és megint locsoltam.
Aztán pedig Peti permetezett. Naná, hogy a szőlőt! :) Nagyon szépen köszönjük mindenkinek a segítséget, reméljük, hogy tényleg csak ez a peronoszpóra vagy mifene a baj. Nagyon sok fürt növekszik a szőlőkön, ezért is remélem, hogy teljesen rendbe jön!!!

Nem is húzom tovább az időt. Nézzük a képeket! :)
Kutyókkal az ágyban: reggel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Cicókák reggele: Ők még mindig együtt... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeuszka viszont új "barátot" talált: A papucsomat...
Állandóan azt birizgálja! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ezen persze nem csak Én, hanem Ábel is csodálkozik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán a kutyók is felébredtek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tomboltak egy keveset, amit aztán a kertben folytattak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én pedig körbe sétáltam... A kertben... :)
Rózsalonc:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Lupinusz:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na ennek megint nem tudom a nevét.  Arra emlékszem, hogy csak úgy kaptuk, mikor a Mamutfenyőt vásároltuk. De hogy mi a neve...? Talán madárbirs?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Paradicsom: Az ott bizony már a virágja! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán rohanás... És Peti hazajött! :)
Három vendég a három fotelban. Körülöttük pedig sok-sok állatka manó!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délutáni munkák: Fűnyírás előtt a kert...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyik velünk kint a kertben: Süti almázik!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika csak úgy... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Peti tolta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És húzta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A fű egyre rövidebb lett...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezáltal a kert pedig egyre szebb...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A locsolás a ráadás! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán Peti vagdosott. Asszem a beteg vagy felesleges leveleket... (?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

És végül: permetezett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hát ma nincsen prémium... Egy kép sem maradt ki!
Szerintem mindenki válasszon magának egyet. Amelyik a legjobban tetszik! :)

Szólj hozzá!

Címkék: alma kutya macska süti lola anyu kert paradicsom ábel szőlő vendég zeusz papucs fűnyírás masni permetezés vili locsolás lupinusz rózsalonc

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr301101186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása