A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Végre újra bringa!

2009.05.19. 23:22 Milu75

Ma volt Peti születésnapja, mint ahogy az az előző bejegyzésből kiderült. Fergeteges bulit nem csaptunk. Sem fene nagy ajándékozást. Nem vagyunk eleresztve mostanság, így maradt az icike-picike meglepi, amiből Peti tudta, hogy gondoltam rá! :)

Ma elkezdtük a reggel locsolást. Mármint csak a fűnél. A vetemény és a virágoskert megmaradt estére. Ezután még az este kitettem a billenőset, így reggel csak be kellett indítani, majd úgy hagyni 1 órán keresztül. Az a tervünk, hogy minden reggel csak 1 helyen megy majd a locsolás, így pont 3 naponta kerül vissza a billenős ugyanarra a területre. Persze vannak átfedések, de... Ez ugye benne van. Szóval reggel beindítottuk, majd elégedetten mentünk dolgozni.

Délután külön jöttünk haza, mivel Én a bringámért mentem a szervizbe. Még jó, hogy rájuk telefonáltam... Azt mondták, persze: mehetek! Éppen az Én bicajomat csinálják. Ez érdekes, mert mikor odaértem 3/4 5-kor, pont a hátsó kereket bütykölték, majd olajozták a láncot. Kb. az összes teendőt. Na mindegy... Volt ám más is, ami nem tetszett. Egyrészt nem kaptam se számlát, se blokkot. Úgy kellett megkérdeznem, hogy akkor most mennyi is az annyi és hogyan jött ez ki? A másik, hogy azt mondták itt a bringa, viszlát. Mondjuk Én voltam a lüke, hogy nem kértem segítséget, de ezek után nem volt sok kedvem. Ezért egyedül varázsoltam be az autóba a kerékpárt. Nem volt egyszerű, kivenni már nem is tudtam volna egyedül.
Érdeklődtem még a kilóméter órák után is, de csak 2 fajta volt éppen náluk. Az egyik 8000,- Ft. A másik pedig asszem 900,- Nem kis különbség, mi? De végül is erre most keret sincs igazán, majd egyszer talán meglepem magam egy ilyennel. Ja, mert volt nekem anno, csak elveszett. Ez most mindegy... Szóval már csak azt kell tudnom, hogy mire kell odafigyelni egy ilyen szerkezet vásárlásakor? 
Ja! csengőt azt vettem. Legalább! Na ez sem tetszett annyira, hogy aszongya: Ezt felszerelni egyszerű, csak 1 csavarhúzó kell hozzá. Talán lehet, hogy Én vártam sokat, ámbátor egy szervizben voltam... Régen itt ugyanis egy bácsi dolgozott, aki nagyon kedves volt, udvarias és figyelmes. Ezzel szemben most ez a két fiatal srác... Hááát, nem ilyenek. :(

Szóval beraktam a bringát hátulra és hazajöttem. Irtó meleg volt és fülledt a levegő. Gyorsan nekiálltam locsolni, hogy mire menni kell Petiért, meglegyen minden. Épp az új füvek locsolásánál jártam, mikor elkezdett dörögni az ég. Érdekes volt, mert felhőt nem nagyon láttam a magasban. Aztán valahonnan mégiscsak elkezdett esni, majd zuhogni, végül még apró jég is esett!!! Legalább a locsolás "gond" letudva, bár ha azt nézem, hogy most akartunk reggelente locsolni, akkor nem kéne örülnöm...

Aztán hazajött Peti, Én pedig előkaptam az apró meglepiket. Először is: kapott egy számgyertyát, 2 kis sütin vagy min. Olyan csokit kerestem, amibe bele tudtam szúrni a gyertyákat... :) Aztán kapott egy tábla csokit és egy üveg kólát. Ennek ugyanis története van: Mióta Petit ismerem, nagyon sok kólát iszunk/ittunk. Aztán szilveszterkor megfogadta, hogy leáll ezzel a dologgal és szünetelteti a kóla fogyasztást. Minimum a szülinapjáig, ami ugye ma van. Én ittam továbbra is. Ugyan próbáltam lecsökkenteni a mennyiséget, mégis mindig volt itthon. Történt egyszer, hogy kolbászt sütöttem, amihez Peti nagyon megkívánta a kólát. Azt mondta: már május van, mindjárt itt a szülinapja, adjak egy pohárral neki. És nem tudtam! Merthogy időközben Én is úgy döntöttem, hogy megpróbálok végleg búcsút inteni eme "nedűnek". Végeredményben ezzel segítettem Petinek betartania a fogadalmát, és ma elégedetten kortyolhatta a behűtött fekete itókát... :) Hozzátartozik a sztorihoz, hogy az utóbbi időben elkezdtünk szörpöt inni, lévén folyton csak az ásványvíz már uncsi és a 100%-os gyümölcslevek naponta bizony elég drágák.

A meglepik után pedig kioperáltuk a bicajomat a kocsiból és nekilendültem. :) Állati jó volt. Van abban valami, hogy egyre jobban bíron és egyre jobban is esik! Már-már hiányzik, pedig még csak 2 vagy 3 hete tekerek esténként? Létezik ez? Tök jó!
Ma kimentem egészen az M0-ig. Van ott egy felüljáró, előtte pedig egy naaagy emelkedő. Csak a feléig sikerült 2 keréken felmennem. Most azt tűztem ki célul, hogy egészen a tetejére sikerüljön feltekerni. Ehhez ugyan tisztában kéne lennem a váltó lehetőségeivel, mivel bevallom, hogy csak 3 sebességet használok összesen, pedig nem is tudom hány van... Biztos több, mint 10! 

Míg Én odavoltam, Peti frizbizett a kutyókkal a kertben, majd nekiállt gazolni az új füvet. Nagyon kellett, azt mondja... És ma különösen jól lehetett haladni, jól át volt ázva a föld! :)

Asszem ennyi! Na meg hogy még egyszer itt: BOLDOG SZÜLINAPOT!!!!

És most a képek: 
Reggeli manó képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Hazajöttünk: A bringa és Én :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár kertes kép, még eső előtt... Cickafark bimbó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lupinuszok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kút körül is nyílnak a muskátlik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És íme, még egy kár, betegség, vagy fene tudja mi... :(
A két tölgyfa közül az egyik olyan betegesen néz ki... Nem is hajt annyira és most már a levelei is sárgák néhol. Peti a múltkor megtrágyázta, azt mondta, ennél többet most nem tehet... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Itt van az egészséges társa:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán jött a zuhogó eső: csináltam róla videókat is, de most annyira fáradt vagyok...
Pedig azon még a mennydörgés is hallatszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Jég...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ilyen mini jegek estek csak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd amilyen gyorsan jött, úgy el is ment. És kisütött a nap azonnal! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicukák különböző képpen reagáltak. Volt, akit egyáltalán nem izgatott...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még Őt sem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Az ikrek viszont nagyon lestek kifelé...
Amíg Ábel egy nagyobb dörgésnél el nem tűnt a szekrény alatt... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyók vihar után Apa-gazdival (és a frizbivel) a kertben: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni a fő frizbis!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti pedig a szaglász mester!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ami még fontos: Peti meglepi "tortája" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Eleinte 2 prémium képet gondoltam...
Masnit! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Peti készítette eső utáni sivatagi szegfű fotót:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán ma is kaptunk a kis unokaöcsiről képeket... Őt meg kell mutatni!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap kutya macska süti bringa lola ábel muskátli zeusz jég zivatar tölgyfa áron frizbi masni cickafark meglepi vili lupinusz

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr531132499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása