A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Az igazán pihis vasárnap

2009.06.07. 21:56 Milu75

Ez tényleg az volt. Még annyit sem csináltunk, mint szombaton... :D
Na az Én reggelem igen korán indult, mert halnali 3/4 5-kor Ábel öklendezni kezdett. Nem hányt, mert talán nem is volt mit, csak kicsi nyál jött... Elég rossz bőrben volt a lelkem. Mivel azonban Én felkeltem, ezért az összes állatka is elkezdett a tálkája körül mocorogni. A kutyók is ébredeztek... Szóval miután Ábelt elláttam, kiengedtem a kutyikat a kertbe, a cicáknak pedig enni adtam. Ha már ébren voltam, akkor az almokat is kitakarítottam és még egy mosást is beraktam.
Megvártam, míg Süti és Masni elvégzik kint a dolgukat, majd bejöhettek. Nagyon nem bírtak magukkal, így visszatessékeltem Őket a helyükre és csendet kértem. Csoda, de meg is kaptam, így visszafeküdhettem az ágyba. Pihengéltem is vagy 7-ig, bár közben néha rohantam Ábel után takarítani. Valószínűleg a diffenbachiát rágcsálhatta meg, mert mikor kint voltam vele, akkor is odarohant és ezt tette. Rá is koppintottam a fejére... Édesem, azért nagyon sajnáltam. A hajnali kajcsijából nem is evett, de reggel aztán mindent bepótolt! :) Aztán már nem is volt semmi gond, rendbejött a pocakja!

"Ébredés" után teregettem, reggeliztünk, majd igazából visszafeküdtem aludni. Ekkor már jöhettek a kutyák is, bár nehezebb volt velük pihenni... De mit lehet tenni? Szeretem Őket! :) Majd kb. 11-kor mentem zuhanyozni és magamat rendbe szedni...

Aztán mentünk szavazni. Szépen leadtuk a voksunkat, majd hazajöttünk. Az az érdekes, hogy még rövid gatyában és szandiban mentem, aztán itthon rá kb. 1 órára úgy nekiindult szakadni az eső, hogy onnantól kezdve még most is esik! Kisebb megszakításokkal ugyan, de állandóan csepereg. Mikor rákezdett, annyira zúdult lefelé a csatornából az esővíz, hogy az emésztő vagy mi nem is bírta. Aztán hipp-hopp eltűnt a víz, csak akkor éppen nem tudta olyan gyorsan elnyelni...
Az eső miatt a kutyók is olyan "nyugtalanok" voltak egész délután. Kikéreckedtek, de mikor szembesültek az esővel, azonnal bejöttek. Bent meg nyüglődtek, nyüszítettek... Érezni lehetett, hogy hiányzik nekik az az igazi, kinti tombolás. Próbálták Ők bent "megoldani", de azért az csak nem ugyanaz. :D

Pár kép erről borús napról:
Reggel és délelőtt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze volt egy kis játék is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán délután megint pihi... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mert hogy kint tombolt a zápor - zivatar:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ahogy ömlött az eső: Ahol nincs a csatorna alatt hordó, hanem a derítő! 
Rájöttem közben a nevére. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kert eső után:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Prémium ma 2 is van: 
Vilmos, aki az ajtóban vert tanyát. Ide hoztam be ugyanis az eső elől a kinti párnácskát, amire Masni ücsörög, ha kint van. Vilmoska pedig rögtön birtokba vette... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És egy másik kedvenc mai kép: "Szia Anya! " :)

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya szavazás macska süti eső lola csatorna ábel zeusz zápor zivatar pihi masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr81170195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása