A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Viselkedés zavar?

2010.04.06. 23:15 Milu75

Kedd:

Annyira fáradt vagyok, hogy nem is tudom, hol kezdjem...
Már reggel is fáradtan ébredtem, de akkor azért még az ember könnyebben viseli az ilyet. :D
Az utakon, jobban mondva a gyorsforgalmin ma a karambolok napja volt. Reggel befelé 3 autót láttunk koccanni. Azaz csak utána láttuk őket, mikor épp kikerültük a kocsikat. Aztán hazafelé még több autó rohant egymásba. Míg Petit vártam a metrónál, furcsálltam, hogy sokára érkezik. Mikor megérkezett, megtudtam, hogy most le is zárták az egész gyorsforgalmit, így csak mellette lehetett jönni, az meg ugye tovább tart. Amúgy asszem este 6 autót láttunk vesztegelni "odabent". No de csak hazaértünk... Előtte még egy gyors tankolást ugyan elvégeztünk, de tündér manócskáink megvártak Minket. Mit is tehettek volna mást? :O 

A mai aerobic óra kicsit csalódás volt. Kedvenc edzőm, Dorka ma nem tudott eljönni csak a helyettesítő edzők. Háááát, az első, ami dance-step lett volna elég gáz volt. Egyrészt egyáltalán nem volt dance, de ezt még elnéztük volna. Az egész lány olyan felkészületlennek és esetlennek tűnt. Sokszor rontott, nem jött ki az ütem, a lépés. Sokat ismételtünk és előröl kezdtük és olyan felépítetlen volt az egész. Dorkánál nem ezt szoktuk meg. Egy lány, aki mellettem állt, eleinte csak a fejét fogta, majd kiállt és inkább a taposó padot választotta. :O
At erősítés óra azonban szuper volt! Ezt az órát másvalaki tartotta, aki igazán lelkes és egyben lelkesítő volt. Kemény órát tartott, talán még jobban izzadtam, mint a steppen. :D A lényeg viszont, hogy jól elfáradtam, mondjuk már fáradtan is érkeztem...

Itthon is vannak ám történések. Először is ma van Vilmos cicánk névnapja. Fel is köszöntöttem puszikkal a kis drágát, de a többieket is. Mert hogy ez egy kicsit fura, hogy Vilinek, Ábelnek és Lolinak van névnapja, de mi van a többiekkel? Őket mikor puszilgassuk agyon? Persze minden nap megtesszük! :) 

No de van itt még egy aggódás: Azt hiszem, már futólag említettem, hogy Zeuszka mostanában sokat kergeti a saját farkát.Furcsa, mert ezt eddig nem tette, legalábbis nem ennyire sokszor és sokáig és... Én ezt egy viselkedés zavarnak gondoltam és nem is késlekedtem, megkérdeztem egy netes macska pszichológust, aki ma válaszolt. Sajnos nem kaptunk jó híreket, ahogy sejtettem. Szerinte is kényszeres viselkedés lehet ez Zeusznál, ami egy pszichikai és idegrendszeri betegség. Gyakori esetben nem megfelelő a pajzsmirigy működésük, ezért nem ártana kivizsgálni. :( Ez tényleg elég rosszul hangzik, ám egyelőre nem ijedek meg. Zeusz sokszor csinálja ezt, de nem állandóan! És ha simogatom, hozzám bújhat, Vele foglalkozom, akkor megnyugszik és abba hagyja. Az viszont biztos, hogy eléggé magának való macsek. Sajnos 2 kistestvérét/játszópajtását (Simont és Mankát) korán elvesztette és az új lakók nem pótolták a szívében keletkezett űrt. Ezt látom és érzem... Néha futkosnak együtt, de nincs annyira a többiekkel, mint ahogy Lola, Ábel és Vili egymással. :( 
Első lépésben ma este bedugtam a Feliway-t, amit anno szintén Zeuszka stresszes időszakában használtunk. Második lépésben pedig majd megkérdem Anna-nénit is erről a dologról. Igaz, hogy Ő állatorvos és inkább gyakorlatias, viszont nagyon okos és segítőkész és szintén macska gazdiként nagyon is átérzi minden bajunkat. :)

Na, ahhoz képest, hogy tényleg mindjárt lecsukódik a szemem, igencsak hosszút "sikerült" írnom. :) 

Pár kép is várakozik:
Vilmoska, a mai "ünnepelt"... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz édesem: A közelemben olyan nyugodt! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ma reggel mindenkiről készült fotó: Lolika is elfeküdt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ábel nagyon kémlelt valamit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Süti és Masni pedig Apa-gazdi mellett pihenték ki a hosszú hétvége fáradalmait: reggel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Persze este már beindultak: Amit Peti hamar le is állított, Masnika állapotára tekintettel...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés utazás kutya viselkedés macska süti lola probléma ábel zeusz masni zavartság aerobic vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr401900426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása