A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Zeusz és a palánta dömping

2010.04.08. 21:15 Milu75

Csütörtök:

Ma ismét szabin voltam. A terv az volt, hogy gyorsan bevásárolok reggel, aztán folytatom a benti takarítást, amit tegnap félbe hagytam... Persze, hogy kicsit másképp alakult. :D

Reggel kivittem Petit a buszhoz, majd nekiindultam. Voltam az állatkás boltban és vettem a cicuknak egy új, zárt cica wc-t és egy zsák almot. Aztán az ugyanitt lévő barkácsbolt lett a cél. Itt vitrázs (vitrage?) rudat vettem a konyhai és a kamra ablakra. :)
Aztán jött a piac! Imádom a piacot, bár ehhez képest, ma szét sem néztem, mert siettem. :( Megnéztem a muskátli árusokat, de még nem nagyon voltak félfutók (a kedvenceim). A hölgy nagyon kedves volt és mondta, hogy a jövő héten már tuti lesz választék. :) Nem búslakodtam, semmiről nem vagyok lemaradva. Át is mentem a palántás emberhez, akitől minden évben veszem eme szépségeket. Mindenből 6db került a ládikámba. Tegnap nevettem itthon, mikor mondtam Petinek, hogy Palántákért megyek, konkrétan: Paradicsomot, Paprikát és Padlizsánt venni. :D Ma így is lett. Plusz még hoztam haza 2 begóniát, 1 csomag törökszegfűt és 3 + 2 valamilyen futó szépséget a teraszon lévő sarok ládikába. Csak mert volt még hely a kosárkámban és tudtam, hogy a jövő héten is meg leszek pakolva... Szóval, ami befért ma, azt el kellett hozni! :D

Ezután mindent bepakoltam a kocsiba és az állatorvoshoz mentem. Eleinte csak a megrendelt tápot akartam elhozni, de ha már ott voltam, csak megemlítettem Anna néninek a Zeusz viselkedése miatti aggodalmamat. Ő mondta is, hogy jól tettem, mert ez nem normális viselkedés. Hátterében sok minden lehet, kezdve az örökletes agyi "bárminél", haladva a pajzsmirigy gondon vagy akár az epilepszián át, végül elérkezve egy banális bűzmirigy betelésig. Első lépésben egy vérvételt javasolt, na meg persze személyes vizsgálatot. Nem is késlekedtem, elhoztam a tápot, de mondtam, hogy ma még visszakanyarodok Zeusszal.
Hazafelé gyorsan beugrottam a boltba vacsorát venni, majd itthon ici-picit manókáztam, hiszen nem lehet azonnal elrohanni, mikor annyira örülnek Nekem. :) Cicuk felfedezhették az új wc-jüket, Mi meg Zeusszal vissza indultunk a rendelőbe. Sajnos elég sokat kellett várnunk, mert a vizsgálóban egy "szintén" pisi-gondos macsekot kezeltek. De Zeusz türelmes volt, békésen pihent a hordozóban. És mi következtünk!
Annyira tündér cica a Mi Zeuszunk, hogy nem is tudom annyira dicsérni. :) Maga jött ki a hordozóból és kíváncsian kémlelt körbe. Még a borotváláshoz előkészített vágó eszközt is megszaglászta és simán tűrte a vérvételt. Pedig 3 kis kémcsőbe is vettünk Tőle. Már itt is hős volt a tündérke, pedig a bűzmirigy vizsgálat még csak most következett. Na itt bizony akadtak "gondok". Azaz tényleg telve volt mind két oldalon és kemény is volt és olyan pici, fekete darabos. Tehát most reménykedünk, hogy "csak" ennyi volt Zeusz gondja, ám véleményem szerint a vérvétel sem volt felesleges. Már ha azzal kizárunk pár dolgot, előrébb vagyunk a megoldásban.
Van ám itt még valami, amit gondoltam leírok: Anna néni a jövő hónaptól már nem dolgozik ebben a rendelőben. Hüpp-hüpp! :( Nagyon szerettünk hozzá járni. Tényleg nagyon jó orvos, lelkiismeretes és felkészült, nagy tudású és segítőkész. Mondjuk érthető is, hogy lecsapnak rá. :) Viszont sokkal messzebb lesz majd Tőlünk, így nem tudom, hogy találkozunk-e még. Nem szólva arról, hogy akkor most kihez fogunk járni a manócskákkal. Persze van itt még más doktor-néni, csak Őt még nem ismerjük... Majd meglátjuk...

Na de visszakanyarodva a napomhoz. Miután hazajöttünk és Zeuszka is megnyugodott, kimentem a kertbe palántázni, ültetni... Kutyók is jöttek természetesen és tobzódtak, birkóztak és futkostak. Próbáltam Őket meggyőzni, hogy finoman tegyék, lévén Masni lábát kímélni kéne... Nehéz dolgom van Velük, hiszen mind kettőben tombol az energia. :) 

Míg Ők játszottak, Én mindent elültettem. A paprika és a padlizsán egymás mellé kerültek egy ágyásba, a paradicsom pedig a tavalyi helyére, a kerítés mellé. Még a karókat is beszurkáltam a földbe. Utána elültettem a törökszegfűket és a terasz ládásat, majd a begóniákat a cipőcskébe. Olyan széééépek!!!!! :) 

Ezek után pedig nekiálltam a háznak: A konyhában súrolgattam egy keveset, meggyürkőztem az inox mosogató vízkőtelenítésével, majd felszereltem a szépséges függönyt. Ezek után még a garázs ablakokat is megpucoltam, utána pedig a bejárati ajtót. És még mindig van ablak, ami pucolásra vár, csak már jött haza Peti, Nekünk meg menni kellett elé... A kutyókkal természetesen. :)

Most este? Csak ülök itt a gép előtt és fájlalom a térdem. Álmos is vagyok asszem. :D

Jönnek a képek: :)
Bevásároltam a piacon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kicsit itthon: Az új cica-wc!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy ideig kerestem Vilit... Aztán megláttam! Már benne is volt. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Végleges helyén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A váróban csináltam Zeuszról fotót, de nagyon nem előnyös... Így ez ma kimarad.

Helyette: itthon már a kertben. Kutyik!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Munka a veteményesben: paprikák és padlizsánok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Koktél paradicsomok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Törökszegfű a kis virágoskertben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Teraszon a sarok-láda:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kis cipőcske:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bent: konyhai függöny!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És a fáradt kutyik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül pedig Zeuszom: Sajnos este is kergette a saját farkát...
Anna néni kérte is, hogy videózzam le, abból is sok mindent meg tud majd mondani.

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

1 komment

Címkék: kutya viselkedés macska süti lola kert paradicsom paprika ábel padlizsán zeusz zavar masni veteményes vili palánta

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr841905670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilyen a mi cica WC is:)))
Nagyon szép lett minden, ugyhogy rohanok, hogy utolérjem magam én is... :)
Szegény Zeusz, ha kölyök lenne azt gondolnám jó, de így, remélem minden oké lesz vel és csak a bűzmirigyes cucc az ok.

Puszi, Evi
süti beállítások módosítása