A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Buli és muskátlik

2010.04.17. 23:24 Milu75

Szombat:

Holnap...Akkor nekikezdek. :) Immáron "élőben". :D
...............................................................................................................

Mikor hazaértünk, kissé fáradt voltam, ezért a másnapi iromány. De nem mentegetőzök tovább, ugyanis nagyon jó kis nap volt! :) 

Korán keltünk, mint mindig. Viszont utána kimaradt a visszafekvés. Helyette megcéloztam a piacot és "kedvenc" muskátli árusomat. Be is vásároltam rendesen, totál megtelt a hátsó ülés. :) Ugyan szerettem volna még venni sivatagi szegfűt meg "nem tudom a nevét" növénykét, de így is jó. Azokért majd a jövő héten visszamegyek, már csak azért is, mert most nem is láttam. Lehet, még korán van.
Szóval tök jó, hogy olyan korán mentem és persze célirányosan, így már fél 8-ra itthon is voltam. :) Kipakoltam a musikat a teraszra, gyorsan reggeliztünk és már mehettem is ki ültetni. Kicsit hűvös volt, pláne árnyékban és még  szél is fújt. Az Én kedven azonban az egekben szárnyalt. Annyira örülök ezeknek a szépségeknek!!! :) 

Míg Én ültettem, rendezgettem, ládát és téglákat pakoltam, Peti füvet nyírt és folyamatosan tovább szépült a kert. Lassan minden kizöldül! :)
A végén még az Angyaltrombitákat is kihozta Peti a garázsból és elültettük őket a hinta két oldalára. Széééép lesz! :) 

Ezek után nem sok időnk maradt pihenni. Bár kb. 10 percre elcsendesedett a ház. Peti is lefeküdt a kanapéra, majd az összes manócska körbevette. :) 

Nos: elindultunk. Apukám Szülinapját ünnepeltük családi körben. Nem késtünk sokat, max. 15 percet, ám akkorra már az összes kaja elkészült. Apukám rácson sütött nekünk husikat, kolbászokat, gombát, tököt, soook finomságot. :) Hozzá kaptunk sült krumplit és fincsi salit. Igazán szuper volt minden. Még jó is volt, hogy nem akkor kezdtünk sütögetni, éhesek voltunk már rendesen. :D

Utána muffint csipegettünk. (Sokkal finomabb lett, mint a múlt heti. Több csokit raktam bele, még reszeléket is és mazsolát!) Koccintottunk, ittunk, beszélgettünk, kertet néztünk és végül társasoztunk. Előkerült a karácsonyra vásárolt Sequence, Réka nagy örömére. Végül nem is tudom, hogy kik nyertek, a fiúk vagy a lányok, de mindegy is. A játék a fontos. :) 
Délután Bátyámékkal egészült ki a csapat. Ekkor mondjuk Én pont hazajöttem, hazahoztam a kutyikat, megetettem mindenkit, majd visszamentem már kocsi nélkül. Illetve Anyukám értem jött. Köszi! Gyorsan meg is mutogattam a kertet és az újonnan vásárolt muskátlikat a teraszon. :) Aztán mentünk vissza a buliba. Mire visszaértünk, már javában ment a kártya-party. Nekiálltak a fiúk hármasban. :D Sokáig tartott. :O De nem is baj. Mi lányok tudtunk beszélgetni, dumcsizni és szurkolni. :) Olyannyira jól ment ez így, hogy a második party-t is csak Ők játszották. Persze közben iddogáltunk: Ki többet, ki kevesebbet, ám mindenki jól érezte magát. Hiába, no... A család, az család! Így a jó: probléma mentesen, felszabadultan, biztonságban, ahogy egy igazi családban "szokás". :)

Ja, a két party között azért előkerült egy hatalmas tálca sütemény, aminek a fele el is fogyott. :) Még jó, hogy előtte bringáztunk egy minit Barbarával, így már előre le is dolgoztuk a kalóriákat. Este pedig négyen - a két testvér és párjaik - együtt sétáltunk haza. Közel lakunk, ez is jó! Elérhető közelségben, mégsem egymás szomszédságában: pont ideális a szuper kapcsolathoz! :) 

Jajj, de érzelgős lettem már megint. :O

Lássuk inkább a képeket, asszem kb. 40db van. Lesz mit nézegetni. :D
Anya-gazdi begördült a kocsival a garázsba. Várjuk, mikor lép a házba...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy édes kép: Ábel és a tejcsi. Annyira imádja, de valahogy olyan furán iszik belőle.
Mindenhova kipacsálja és még a pofija is totál tejes lesz. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na de menjünk a kertbe: Rövid reggeli körkép...
A negyedik Hortenzia is beindulni látszik! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A frissen vetett fű is megindult:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pár kép a gyümölcsösből: Szeder...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Piszke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán jöhetnek a musik: Tele az autó...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 "banános" láda:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Milu ültet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Peti füvet nyír:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyik "vadásztak":

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Találtak egy békát a téglák között: Apa-gazdi kimenekítette az utcára...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
És a virágos terasz "készen" lett: Legalábbis az első fázis.
A még üres ládákat is beültetjük hamarosan...
Kikerültek a pozsgások:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Terasz sarka:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És hátulról, a kert felől:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na itt nagyon szépek így a növénykék. Ám látszik, hogy a beton mennyire csúnya. :( 
Mondtam is Petinek, hogy keressünk valami "ideiglenes" megoldást: vakolatot, festéket, bármit... Lehetőség szerint olcsó legyen, mégis valamennyire mutatós, de bírja a locsolást.

Tovább kert: Megérkezett az Angyaltrombita...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ültetés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Van egy kisebbik is! Az a hinta másik oldalára került:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
És megint "elkalandoztam": :D
Orgona virág... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tulipánok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apró meténg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Gyöngyike:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Be a házba: Zeusz és Vili talált valamit...
Talán bogarat? Én nem láttam, de édesek voltak, ahogy pofozgatták:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Többiek: Cicamínón...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotelban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az igazi pihi: Nappaliban mindenki! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeusz Apa-gazdi mellé telepedett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vili pedig Lolihoz bújt: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Az ünnepi grill kolbászok: Ebéd...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagy sikerű muffinok:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Masnika persze most is ölbekutty volt: Rékánál...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Papánál...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kerti körképünk legszebb képe: Cseresznye fa! (Ej, ha a miénk is ilyen szép lesz...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Délutáni társas:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Esti kártya:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vége felé már mókásan... :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap ünnep kutya macska süti lola szeder réka ábel orgona zeusz apu masni vendégség vili piszke angyaltrombita bátyámék muskátlik

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr451930501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása