A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Megint kert-blog

2010.05.14. 22:59 Milu75

Péntek:

Ma megint esett, de asszem ez már nem újdonság. Épp egy barátnőmmel beszéltem telefonon, mikor kinézve az ablakon "felkiáltottam": "Megint esik az eső!". Erre ő: "Majd akkor szólj, ha NEM!" :D hát ilyen napok ezek...

Nos: a mai nap számomra a hétvégére való készülődéssel telt. A munka mellett persze. ;) Na nem lesz semmi különös a hétvégén (sajnos, mert a túra "elmarad"), csak Én tervezgettem... Úgy mint kaja, süti, stb... Ennek örömére már reggel is bevásárolni indultam. Beszereztem pár dolgot, de nem volt minden, így kora délután is tettem egy körutat egy-két másik boltba. Aztán hazafelé a kocsiban még mindig eszembe jutott valami, de sebaj... Majd holnap reggel, piac után megint boltozom. :D
Ám a ma esti "szokásos" muffinhoz már minden megvolt, így asszem tökélyre fejlesztettem a muffin sütést. Tényleg egyre finomabbak! Szóval: bevetettem minden tanácsolt praktikát és tettem a sütő aljára alufóliát, rá egy tepsit tele vízzel. Aztán a rácsot, rá a tepsit és bele a muffin formákat. És szuper lett!!! Nem égett meg az alja, a belseje mégis átsült! Köszönöm, köszönöm, köszönöm!!!

Itthon kicsit gondban vagyunk fűnyírás ügyileg. Már holnapra is és az utánra is nagy esőzéseket jósolnak, ám a kertben a fű nagyon nagy... Le kéne vágni! Ma délután nem tudott Peti nekifogni, ugyanis állati vizes a fű. Így meg nem szabad, de még nem is tesz jót. Marad a holnap délelőtt, de... Majd meglátjuk. Amit tettünk, hogy szőlőt és paradicsomot kötözgettünk, no meg felmértük a veteményest gaz ügyileg. Jelentem: állati sok van. :(

Ezen kívül? Tudom, hogy tegnap azt ígértem, ma minden manóról hozok képet. Na most akkor lehet rosszakat mondani, de mégsem sikerült. :( Annyira lefoglalt a sütögetés meg a kutyás oldalak böngészése, hogy elmaradtam a fotózással. Ami van, azt mind Peti csinálta... Mármint a manókról. A kertben valahogy inkább Én kattintgatok. ;)

Nézzük is eme képeket: :)
Manócskák: Sütemény a fotelbe lapulva...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loli, tarka kislányka az asztal kellős közepén...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No de itt a kert! :)
Édes kis kamillák nőttek ki a lépcsőnk legaljában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Úgy néz ki, a másik (ajándékba kapott) "pampafű" is életre kel! Éljen!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Az Evitől kapott sziklakertiek is egészen magukhoz tértek.
"Ő" itt állati jól érzi magát... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még szépséges virágosok:
Hortenzia virágok!!! ) Lesznek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bejáratnál a kis cipőcskében: Már egészen kilátszanak a begóniák...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oldalkert: Rózsaloncok...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Veteményesben paradicsom kötözés: Jól meg is "kopasztottam" őket...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zöldül...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És virágzik...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idén is lesz jó sok eprünk. :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na meg szépséges dísz-tökünk. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végére hagytam a rossz hírt: Nem bírunk a piszkével... :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti lola kert kamilla paradicsom muffin eper sütés hortenzia piszke rózsalonc begónia pampafű dísztök

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr842004027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása