A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Egészségügy

2010.06.22. 22:00 Milu75

Kedd:

Ma folytattuk csuda pihizős szabadságunkat. Hát strandidő az nem volt! :D Egész nap zuhogott az eső, eláztatott mindent... Így bent ragadtunk a házban.
Én azonban délelőtt csak kimozdultam, ugyanis mára volt időpontom a reumatológiára. Na az is megér egy misét. Számomra ma is az jött le, hogy a magyar egészségügy egy káosz. :(

Először is már 3 hete vártam erre az időpontra, ami ma eljött. Pontosan megvolt óra, percre, amikor be kellett volna lépnem a kezelőbe. Nos: Asszem egészen pontosan 1 órát ültem a váróban többed magammal. Már kezdett zúgolódni a tömeg, mivel mindenki hasonló cipőben járt... Velem szemben ült egy hölgy, akit a mentők hoztak, majd vittek volna haza, ám 1 óra múlva, mikor indultak volna... A hölgy még mindig csak várt. :O És ezért persze ott hagyták. Azt mondták, majd délután tudnak érte visszajönni. Addig ülhet a váróban egész nap. :(
Azt már mindenki észrevette, hogy hiába az időpont, a doktornő érkezési sorrendben hívja a betegeket. Bevallom, már Én is kiakadtam egy kicsit, mert minek van akkor az időpont??? El is határoztam, hogy majd ha bejutok, jól rákérdezek erre...

És bejutottam! :) Bent pedig egy nagyon kedves doktornővel találtam szemben magam. Figyelt rám, kérdezett és meghallgatott. Majd csörgött a telefon és Őt keresték, de sürgősen, stb... Hallottam, mikor azt mondta az asszisztensnek: "Hazamentem, nem vagyok itt!". Mégis átvette a kagylót és nyugodtan irányította a vonal másik végén lévő beteget. Majd éppen mikor letette a kagylót, kopogtak és bejöttek: A mentősök. Elég arrogánsan "érdeklődtek", hogy mikor hívja már be a mentős betegüket, mert Nekik menni kell. A doktornő próbálta nyugodtan az értésükre adni, hogy: Egyrészt a beteget délutánra rendelte, ami a papírján is rajta van, elég lett volna akkor hozni. Másrészről viszont Neki senki nem szólt, hogy egy mentős beteg ücsörög a váróban. Harmadrészt pedig mikor észrevette (Merthogy nem nézi állandóan a monitort, lévén betegeket vizsgál), addigra már Én bent voltam, és az említett páciens utánam következett. Mindezt tényleg nyugodtan próbálta mondani a doktornő, mégis a mentősök csak hőbörögtek és most is közölték, hogy Nekik menni kell... Hiába, még 10 percet sem tudnak várni. Hááát... komolyan nem tudom, kinek a pártjára álljak, mert tényleg nem tudom. Ennyire nem látok bele sem a mentősök, sem a doktornő feladataiba. Az viszont biztos, hogy valaki hibázott: Talán azzal, hogy valaki hamarabb hozta be a beteget, talán azzal, hogy erről nem szólt külön a doktornőnek, talán meg csak azzal, hogy aki látta, nem szólt, hogy soron kívül kell behívni Őt... Nem tudom. Elhangzott ott már mindenféle, pl.papír, amin át kéne adni és venni a mentős betegeket, stb... No comment: Az egész a szemem előtt zajlott, de csak annyit szűrtem le, hogy mindenki állatira le van terhelve. :(

Ezek után nem nagyon akartam rákérdezni a sorrendre, látván az indulatokat. Mégis megtudtam! :) Ők maguk mondták el, hogy az időpontosokon kívül elég sok ember jön "sürgősséggel", így Őket előre kell venniük. Az már egy másik kérdés, hogy az esetük semmivel nem kirívóbb, mint pl. az Enyém volt. :O Megint csak No comment!

Na de, hogy Magamról is írjak... :) A fent említett eset után nagy levegőt vettünk és kezdődhetett a vizsgálat. A doktornő megint kedves volt (legalábbis próbált) és meglepően alapos. Megvizsgált, még a reflexeimet és a lábamat is, persze a derekammal kezdve. Majd adott egy tájékoztatót a gerinc tornákról és beutalót laborba, röntgenre, plusz fizioterápiára. Még azt is megkérdezte, hogy el fogok-e menni, van-e értelme felírnia. :D Értettem a kérdését, hiszen Nekem is volt már olyan, hogy pár kezelés után nem láttam értelmét, hát nem jártam végig... :( 

A reumatológiáról tehát a röntgenbe sétáltam, ami után kézhez is kaptam a leletet. Szégyen szemre még nem néztem utána, de valami ( lumbalis lordosis ) megint kiegyenesedett... :(

Mindezek után még bementem a postára, majd az állatorvoshoz Masnika receptjéért, aztán már csak haza. És itt ültünk bent a házban egész nap. Illetve főztem ebédet, visszafeküdtünk a hálóba, mikor éppen nem esett, kimentünk labdázni a kutyókkal, aztán megint be a házba, mosogatni, rendezkedni...

Hát ennyi. Most a képek: :)
Benti manók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kikémlelő manók:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kint: kert...
Napszemvirág "bokor" a sarokban, előtte Júdásfa! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kút körül a vidám piroska musátlik:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szépséges virágú (ugyan rózsaszín...) Hortenzia:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti lola kert ábel muskátli zeusz hortenzia masni vili júdásfa napszemvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr202102159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása