A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Fék

2010.06.24. 22:11 Milu75

Csütörtök:

Ha úgy gondoljuk, nincsen semmi baj, majd jön. :( Mai tervünk egy utazás volt. A cél: Dombóvár lett volna, ott akartunk samott téglákat venni és így összekötni utazásunkat 2 látogatással. Aztán az élet megint közbe szólt. :O

Elkészültünk, felöltöztünk, mindent elrendeztünk itthon, majd beültünk az autóba. És akkor fura dolog történt: Nem ment hátra az autó. Olyan volt, mintha valaki fogná hátulról és nem engedni kigurulni. Én kiszálltam és láttam, hogy a probléma tényleg valami ilyesmi volt. Mármint, ami a gurulást illeti: Ugyanis a jobb hátsó kerék nem gurult. :O
Már korábban is volt hasonló, de csak annyiban, hogy mikor indultunk kifelé, akkor egy pukkanás hallatszott hátulról és olyan érzés volt, mintha átmentünk volna valamin, ami addig nem engedett. Ma viszont nem!!! Nem volt pukkanás, csak egy merev hátsó kerék. Próbálkoztunk, hátha majd beindul, de csak a kocsifeljáró felszántásáig jutottunk. :(
Hívtuk is a szervizet, hiszen nincs 2 hete, hogy ott volt az autó, teljes fékcserén... És kedvesek voltak és segítőkészek: Mondták, hogy még ma kijönnek és megnézik az autót.

Tehát vártunk... Manócskák örültek, hogy itthon maradtunk. Mi már nem annyira, nem ez volt a terv. :( Aztán elkezdtem kamrát rámolni, hogy mégse vesszen kárba ez a nap sem. Aztán megérkeztek. Ők szintén felszántották a garázs feljárót, sőt még kicsit az utcát is. Rögtön tudták, hogy feltapadt a fék vagy mi... De akárhogy erőltették, nem engedett! Nem maradt más: le kellett szedni a kereket, azaz a gumit és a felnit, majd kalapáccsal ráütni párat a kerékre (Nem tudom, mi annak a neve). És már forgott is! 
A biztonság kedvéért azért mondták, hogy kövessem Őket és vigyük be az autót a szervizbe, ahol ránéz egy igazán hozzá értő kolléga. Ez történt.
Amit tettek, hogy kicsit kitisztították a kereket (Vagy mit) és ajánlottak pár dolgot. Szóval mivel vadi új a fék és teljesen passzentos, ezért fordulhat elő, hogy feltapadhat. Illetve még sok pára és víz is kell hozzá, de a mostani időjárás azt megadja rendesen. Szóval az egyik használható tanács az volt, hogy ha lehet, ne húzzuk be a kéziféket, mikor a garázsba állunk. Végül is tényleg elég, ha sebességben hagyjuk... Csak egy kicsit nehéz lesz átállni személy szerint az Én agyamnak. Hazafelé tankoltam, vásároltam és azonnal, automatikusan a kézifékhez nyúltam, mikor megálltam. Plusz ugye figyelni kell majd az elindulásnál is: De majd megoldjuk! ;)

Mire hazaértem, Peti kitakarította a garázst, feljebb rakott 2 gyeprácsos beton elemet és pesztrálta a manókat. Aztán közösen folytattuk a teendőket. Először is, kicseréltük az égőket a kinti lámpákban, mert azt hittük, kiégtek... De nem! Valszeg a mozgásérzékelővel van valami gond, de... Ezt majd a jövő héten megnézi a villanyszerelő. Aztán ágyás-szegélyeztünk elöl a hortenziáknál.

Majd már csak a bosszankodás maradt, ugyanis még mindig nincsen fűnyírónk. :( Szombaton lesz 2 hete, hogy elvittük a szerelőhöz, aki azt ígérte, hogy ha már tudja, mennyibe fog kerülni, telefonál. Mert hogy azt már ránézésre látta, hogy motor hibás. :( Próbáltam Én türelmesen várni... De a hét elején csak rákérdeztem, hogy tud-e már valamit. Azt mondta: "Még nem, de 2-3 nap múlva hívni fog.". Ok, gondoltam, ma letelt a 3 nap, akkor csak felhívom, mert már rossz ránézni a hatalmasra nőtt fűre... :(
Nem volt kedves a telefonban. Csak annyit mondott, hogy "Mondtam, hogy hívni fogom!". Kicsit rosszul esett, hiszen Én csak érdeklődtem, de megértettem. Még megnyugtatásként azt is mondta, hogy ma tuti visszatelefonál. Hát nem tette!!! :( Délutánra már igen feszült voltam, de most már nem hívom fel, még akkor sem, ha a most hétvégi elkészülést már nem látom reálisnak... :( Pedig anno azt ígérte, hogy ekkorra már tuti meglesz.

A feszültségemet pakolással igyekeztem elvezetni, így folytattam a kamra rendezgetést. Úgy elpakoltam, hogy most egészen nagy hely van bent. :D

Nézzünk képeket:
Hárman az ágyon reggel... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Majd hárman a cicamínón délelőtt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos cicc az asztal alatt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az autó: és a felszántott utca...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Felemelve:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kitisztított garázs:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Égő csere:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hortenzia ágyás: előtte... (Az esővíz állandóan összemossa a kavicsot és a mulcsot)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utána...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya autó macska süti lola ábel szerviz zeusz hortenzia masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr972107798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása