A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Őszi rendrakás

2010.10.16. 22:05 Milu75

Szombat:

Úgy szerettem volna ma pihenni! Ám ez nem igazán jött össze... 
Reggel ugyan visszafeküdtem egy kicsit aludni, de nagyon keveset. Éppen hogy elaludtam volna, már kelhettem is fel. Mivel délben el kellett mennem, ezért sietni kellett az ebéddel. Gyorsan odatettem főni, illetve sülni, közben nekiálltam porszívózni. És hipp-hopp már dél is lett. :O 
Közben Peti a kertben, vagyis az utcán kertészkedett. Levagdosta a mostanra már csúnyán elvirágzott napszemvirágokat. Sőt! Fel is darabolta, hogy a komposztra rakhassa. Ami meg is telt estére, pedig még nagyon sok mindent szeretnénk bele rakni... :O 

Nos: Én délben elmentem fodrászhoz, majd bevásárolni. Peti itthon ebédelt, majd hogy, hogy nem: Megint napszemvirágokat kaszabolt. Van belőle "pár" helyen. :D Miután hazaértem, leszereltük a szivattyút, feltekertük a slagokat, aztán Én vettem át a napszemvirágok vagdosását. Peti nekiállt felásni a veteményest. Így, hogy már bent van az eper is, lényegesen kevesebbet kellett ásnia. Ettől persze nem kevésbé fárasztó a dolog. 

Estére Én személy szerint kinyúltam. Pedig nem Én dolgoztam többet... :O Mégis most fáj a fejem, még mindig a torkom, szóval a nyűgösség tart. :( 

Kutyók persze egész nap a kertben szaglásztak, futkároztak és kergetőztek, aminek következtében jól elfáradtak. ;) Miután bejöttünk a házba, csak lerogytak egy fotelbe és csak aludtak... :)

Röviden ennyi...

Képek:
Reggeli visszapihi... ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A világító szemek gazdája :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Az utca reggel: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaszabolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vagdosás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Délre az utca:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Folytatás bent: Első-oldalkert sarkában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A megtelt komposztos láda:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közben kutyók: És Manitu. 
Na meg a gyönyörűséges madárbirs! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Anditól kapott sás: Úgy néz ki, megmarad! Hurrá!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hátul a kissé elhanyagolt kis virágoskert: Csodaszép őszi repkénnyel a háttérben...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Benne egy tavaly beszerzett krizantém:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egy idei "példány": Manka és Simon cicáink sírjára tavaly is ültettem egyet, de nem maradt meg. Remélem, ezzel más lesz a helyzet! ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya-gazdi hazajött: :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa-gazdi meg felment a padlásra, hogy lehozzon onnan pár régi paplant.
Erről majd holnap írok...

Addig is: A padlásunk...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És onnan a kilátás: Utca...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Hátsókert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délutáni slag tekerés, összekötözés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Esti veteményes felásás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Amit közben levágtam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti még "levezetésképpen" felvagdosta a nagyját: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: utca kutya ősz macska süti kert ábel komposzt masni krizantém vagdosás padlás vetemény ásás slag madárbirs repkény napszemvirág

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr332376790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása