A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

• Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Egri-vár

2011.08.21. 22:29 Milu75

Vasárnap:

Mára is jól befűtöttek. :D Ám ez Minket nem akadályozott meg abban, hogy kirándulni menjünk! Természetesen egy újabb lehetséges TúraCsapat helyszínt kerestünk, teszteltünk és megint csak jó volt, hogy előre feltérképezzük a terepet, mert ahol ma jártunk, pontosan ide, így, erre az útvonalra nem mernék sok kutyás és gazdis túrát szervezni.
Maga a hely azonban csodás, ezért nem adjuk fel! Keresünk egy kicsit rövidebb utat,  nem ennyire vadregényeset és tuti szervezünk ide túrát! ;)

Nem egyedül mentünk ám! Jött Velünk Susu és Boogie, Tünde, Tamás, Maja és Natasa., Valamint Ági és Juci :) Szuper kis csapat volt. Az idő túl meleg és fülledt, viszont az út, de főleg a kilátás káprázatos. :) Bár a murvás talaj nem annyira tetszett a lábamnak vagy a cipőmnek, mert sikerült kétszer is akkorát esni, hogy utána egész úton fájt a lábam. Sajnos még most is. :( Este nem tudtam eldönteni, hogy a bokám vagy a vádlim fáj... Talán mindkettő, de bízom benne, hogy csak egy húzódás és hamar elmúlik.

Szerencsére (vagy nem...) egy idő után letértünk a murvás útról és bementünk az erdőbe. Örültünk az árnyéknak, ám furcsálltuk, hogy lefelé, csak lefelé ereszkedünk. Sejtettük, hogy meglesz ennek majd a böjtje, mert ha ennyit megyünk lefelé, akkor valahol ugyanennyit kell majd felfelé másznunk. :O
Így is lett. Mivel errefelé nagyon sok kis ösvény, csapás vezet a várhoz és ezek többnyire jelöletlen, turista jelzés nélküli utak, egy idő után nem tudtuk pontosan merre is járunk. Ami biztos volt, hogy a mellettünk lévő hegy másik oldalán van a vár. Ezért aztán rátértünk egy ilyen jelöletlen ösvényre, ami az elején még lankás volt, de hamar egy igen meredek és csúszós kapaszkodóvá vált. Itt már sajnos nagyon fájt a lábam, szóval jól lemaradtam. A Többiek és a kutyák is gyorsan felértek a hegytetőre és csodálták a kilátást, míg Én is felértem. ;) Aztán mentünk tovább... Elénk tárult ismét az Egri-vár és a völgy minden szépségével. Sajnos itt már a vízszintes talajon is csak sántikáltam. :( Pedig egy elég meredek murvás lejtő, majd ismét egy emelkedő következett.
Azt hiszem, jól lelassítottam a csapatot, de csak odaértünk a várhoz, ahol egy nagyot pihentünk. Ebédeltünk, ücsörögtünk, fényképeztünk, beszélgettünk... Ekkor már a kutyók is elfáradtak, kidőltek és csak hűsöltek az árnyékban. ;)

Kis idő után azonban visszaindultunk. Most már csak a kocsihoz kellett ballagnunk, de ismét sok ösvény közül kellett választanunk. És megint sikerült az emelkedőset kiszúrnunk. ;) Viszont így, mikor a Teve sziklához értünk, megint csoda kilátásban gyönyörködhettünk. Azért egyszer majd megnézném lentről is, de most örültem, hogy erre jöttünk!
A kocsik felé még belefért egy sok kutyás rohangálás a réten, majd már csak leülni vágytunk. ;)

Kedves barátunk, Susu meginvitált Minket egy délutáni szalonnasütéses piknikre Magához, amit örömmel elfogadtunk. :) A tegnapi csapat fele átvonult egy szuper kis kertbe. Ücsörögtünk a fűben, beszélgettünk, regenerálódtunk, felfrissültünk és ettünk, ettünk, ettünk...  :D Kutya bogyók felváltva ugatták a járókelőket, aztán már csak hűsöltek eldőlve a fűben vagy az asztal alatt.
A szalonnák is megsültek, éppen mikor már nem bírtunk az éhségünkkel. Jó sokat ettünk, hozzá jeges limonádét és szörpöt ittunk, levezetésnek pedig még fagyiztunk is. Nagyon szépen köszönjük a vendéglátást! Isteni volt!!!

Már nem nagyon tudtunk megmozdulni, mégis haza kellett jönni, szóval elindultunk. Peti hősiesen vezetett, Én meg majdnem bealudtam a kutyókkal egyetemben. ;) Ők ugyanis már beszálláskor elfeküdtek és meg sem mozdultak hazáig...

Most pedig rengeteg kép következik:
Szokásos, odautazós képek...

Pilisborosjenőn: Elindultunk...

Árnyékvadász: :)

Mellettünk hatalmas tisztások...

Felettünk a Hold... :)

Mögöttünk a kilátás...

Majd elénk tárult a völgy:

Balra az Egri-vár:

Jobbra a Teve szikla:

Be az erdőbe!

Árnyékban:

Lefelé...

Túra manó :)

Mellettünk: "Lampionok" :D

Elágazás:

Gyönyörűséges fenyőerdőben haladtunk tovább...

Kicsit vadregényes:

Szűk kis út, mellette meredek: Szurdok vagy mi...

Felettünk! :)

A Jenői torony: Amiből az ellenfény miatt sajnos nem látszik sok. :(

Utána, mini örvényen, meredeken felfelé:

Visszanézve:

Csak felértünk!

Egy gyors csoportkép: (Tünde, a fotós)

Kilátás:

Jövünk! Egri-vár

Zoom:

Még egy murvás lejtő:

A Nagy család kirándul. :)

Aztán fel!

Natasa kidőlt:

Boogie:

Morzsa hamiiiiii!

Süti buksi eltűnt a zacsiban... :D

Csoportkép: (Tamás, a fotós)

Csoportkép: (Peti, a fotós)

Még egy visszatekintés az emelkedőn: Itt minden irányban szép!

Ahol már autók is jártak... :O

Teve szikla:

Csoportos ivás! :)

Teve szikla a másik irányból: Innen tényleg olyan, mint egy teve!!!

Lefelé baktatunk:

Szaladgálás a réten:

Visszaértünk a parkolóba: :)

Susunál pihenünk: Húúú, de jólesett! :)

Tűz gyújtás:

Asztalon a finomságok:

Szalonna szeletelés:

Nyersen is finom! :)

Krumpli csomagolás:

Süti husi az asztal alatt... :)

Boogie csüccs... :)

Sütés indul!

Tűz körül :)

Jó étvágyat!

Frissítő:

Desszert: :)

Habbal! ;)

Szép az élet! :)

Ezt mindenképpen meg kell mutatnom : Kutyás házban voltunk! :)

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya süti kirándulás maja boogie natasa szalonna masni vendégség susu egri vár teve szikla

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.