A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

• Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

35 fokban kirándulni...

2012.07.08. 10:23 Milu75

Szombat:

Kicsit őrült ötlet volt, de... Örülök, hiszen megvan a végleges útvonal! :)
Ugyanis már meghirdetni kellene és ma reggelig nem volt meg az útvonalunk, ahova majd augusztusban megyünk. Lényeg a lényeg, hogy ma ismét kirándulni mentünk. A Lajos-forrástól indultunk lefelé...
9-kor találkoztunk, bár már akkor is nagyon meleg volt a levegő. Ám talán még mozgott is egy kicsit a szél, szóval nekiindultunk. Összesen 6 kutyó és 8 gazdi. Illetve induláskor még kevesebben voltunk, ugyanis Adri és Tapsi késtek egy kicsit... De lassan elindultunk, Ők pedig beértek Minket.

Szóval mentünk, figyeltük a jelzéseket és kerestük a szaggatott vonalas utakat. Mivel lefelé mentünk és mint mondtam, még a levegő is mozgott, nagyon kellemes kis sétának néztünk elébe. Gondoltuk akkor. :D
Aztán valahogy elvétettünk egy elágazást és tovább mentünk, mint terveztük. Sebaj, mert sok út, ösvény és csapás van arrafelé, így hamar visszajutottunk a tervezett útra. Ahogy Árpád mondta, az ember megtervezi, amit aztán az élet átír egy picit. Vagy megrendezi önmagát. ;) És nagyon is jól tette, mert mivel a tervezett útvonal végén mindenképpen korrigáltunk, így majd használhatjuk ezt a kis továbbmenős ösvényt. ;)

Nemsokára elértünk a Csepel-forráshoz. Szép és jó, bár kicsi helyen van és nem tudtuk, hogy iható-e a vize. Szerintem igen, de azért ennek még utána nézek. A kutyák mindenesetre hűsöltek a vízben és persze, hogy ittak is. Felfrissültek egy kicsit...

Mentünk tovább a Vasas szakadék felé. Kicsit tartottam tőle, hogy az milyen lesz, de szerencsére nem fentről, hanem az aljáról lehet megnézni a sziklákat. Így azért biztonságosabb. És szép és érdekes is! :)

Még ezután is kerestünk egy forrást, nevezetesen a Sándor-forrást, de azt nem találtuk, illetve megközelíthetetlen volt... Szóval visszaindultunk. Vagyis tovább az úton, de most már felfelé. Nem volt meredek egyáltalán, olyan szépen, lassan, lankásan emelkedett, de egyszerűen annyira meleg lett a levegő és fülledt és forró, hogy még állva is nehéz volt elviselni. Nekem személy szerint már nagyon nehéz volt emelni a lábaimat egymás után... A nap egyre sütött, Mi csak még jobban izzadtunk... De a hangulat szuper volt.
Sokat beszélgettünk, terveztük az utat, nevettünk a kutyókon. :) Tapsi nagyon elemében volt egész túra alatt. Futkározott, robogott előre, majd vissza... Hempergőzött és dörgölőzött mindenféle koszban, sárban, avarban. Minden elképzelhetőben. ;)

A vége felé még pihentünk egy nagyot, majd két úton is elindultunk visszafelé. Azaz szétváltunk és két utat is megnéztünk. Én a kicsit rövidebbet és az árnyékosabbat választottam, ami a fák alatt vezetett. Így ugyan kereszteztük az autó utat, de Nekem ez volt a jó. Merthogy bevallom: feladtam. Annyira nem kaptam levegőt, hogy komolyan nehéz volt elvánszorognom az útig. Onnan még kb. 500 méter lett volna a Lajos-forrás, de nem bírtam. Így Peti előrement és visszajött Értem kocsival. Addig meg az út szélén pihentünk a kutymorgókkal. Ők is nagyon lihegtek ám és csak pihentek az árnyékban.

A Lajos forrásnál még beszélgettünk egy kicsit, pihentünk és felfrissültünk a hűvös forrásvíztől. Tapsi meg is mártózott, így legalább lemosta magáról a dagonya party maradványait. :)

És hazajöttünk. És csak ültünk a házban és pihentünk és kóvályogtunk a fülledt melegtől. :S
Komolyan, még a medence sem hozott felüdülést, nemhogy nekiálljunk dolgozni. Pedig terveztünk pár dolgot, mint takarítás, fűnyírás, esetleg főzés... Ezekhez képest csak a locsolás maradt és egy adag ruha kimosása. Aztán ennyi...
Még feltöltöttem a képeket, videókat és bevánszorogtam a hálóba, ahol 28 fokot mutatott a hőmérő és meg sem mozdult a levegő. :(

Mindez képekben:
Utazunk, oda...

Gyülekező:

Ma piros tappancsos kendőben voltak a manók :)

Várunk...

"Nekem is adsz egy kis almát?" :)

Póló hanyatt: "Anya, mit csinálsz Velem?" :)

Indulunk!

Kutyók szabadon, előre! ;)

Pihi, bevárjuk Adrit és Tapsit...

Közben hentergés: Póló!

"Kérünk jutifalit!" :)

És Tapsiék megérkeztek! ;)

Tovább, lefelé: Sajnos árnyék nélkül, a tűző napon...

Sokat ittunk:

Sokat pihiztünk:

Útkeresés: Megvan!

Masni az előhírnök: "Jönnek már!"

És tényleg jöttünk. ;)

És mentünk. ;)

Mellettünk egy szép irtás...

A végén megint pihi:

Tovább le, valamelyest árnyékban...

A bozótos is nagyon érdekes volt. ;)

Szép kilátás!

Lefelé...

Tapsi elemében volt! ;)

Be az erdőbe! ;)

Kutyák elöl...

Jönnek a gazdik is!

Csepel forrás felé...

Lent...

Ez valami fura növény: De szép!

Tovább, kicsit fel...

Vasas szakadék:

Pózolás... ;)

Bent...

Feltekintés:

A legvége:

Benne!

Tovább az erdőben:

Pihi közben kunyerálás... ;)

Tapsi száguld! :D

A Sándor forrás ott lehet valahol az erdőben, de nem találtuk...

Még egy pihi:

Aztán indulás felfelé...

Csoportkép I.

Jövök már...!

Dagonya party: Tapsi!

Hűsölés a patakban: Póló és egy kicsit Süti is belegyalogolt... ;)

Tapsi! ;)

Még mindig kunyi! ;)

Csoportkép II.

Móka:D

Árnyékban, kipurcanva...

Még egy kis erdő...

És visszaérkezés a Lajos-forráshoz!

Tapsi pancsi ;)

Hazafelé... Meleg van!

Hamar kidőltek...

Itthon dinnyézés ;)

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya süti kirándulás dinnye masni előtúra Pilis TúraCsapat Póló Lajos-forrás Vasas-szakadék Tapsi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.