A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Esküvő

2012.09.22. 23:26 Milu75

Szombat:

Nagykanizsán jártunk ma, Peti egy nagyon kedves barátjának az esküvőjén.
Megmondom őszintén, egyáltalán nem voltam bezsongva a gondolattól, hogy utazunk. Valahogy nem hiányzott ez a távolság egy nap alatt oda és vissza... De utólag visszanézve mégis jó volt. Talán, mert Peti vezetett... ;)

Szóval reggel készülődtünk, majd nekiindultunk. Nem nagyon tudtuk, hogyan öltözzünk, mert szép, nyárias meleg időt jósoltak, mégis itthon nagyon borongós volt. Na meg hideg! Választottunk egy köztes megoldást, bár nem sikerült totálisan jól, de nem is ez a lényeg.

Az M7-es autópályán haladva nem kicsit bosszankodtam. Persze, hogy az aszfalt állapota miatt... Biztos a kisautónk régi és egyszerű lengéscsillapítója is számít, de nagyon éreztük, hogy nem sima a felület. :S Köztudott, hogy sokszor kell ama helységbe vonulnom, de most még az autó is kirázta belőlem. :D Meg is álltunk a Töreki pihenőhelyen. Na itt kellemes csalódás ért, mikor a masdóhoz ballagtunk. Először is, azt gondoltam, biztos fizetős lesz. Ennek ellenére ingyen volt, rendes, tiszta és még papír is volt. Valamit azért mégis fejlődött ez a világ! :) Plusz pont az autópályakezelőnek (Vagy akik karban tartják). Aztán az út is simább lett, bár ugye ez egy jóval újabb szakasz (csak pár éves), így könnyú. Kíváncsi leszek mondjuk 5 év múlva.
Nos: még egyszer megálltunk azért Kanizsáig, egyrészt átöltözni, másrészt, hogy ne ott kelljen helységet keresgélni.

Időben érkeztünk, bár a Szülői háznál lévő vendégvárást kihagytuk. Helyette inkább rögtön az étteremhez mentünk, ahonnan gyalog mentünk a házasságkötő teremhez. Útközben még megcsodáltuk a város főterét, ami nagyon szépséges, szökőkutas, rendezett és nyugodt. Emlékszem, kb. 20 éve jártam erre... A tér már akkor is tér volt, persze nem ennyire szép és nem ennyire modern. Így is úgy is szép...

Kicsit még nézelődtünk, fotóztunk, majd vártuk az ifjú párt és a vendégsereget. Ők meg is érkeztek, kocsikkal gördültek be a Vasember-ház kertjébe. Üdvözöltünk Mindenkit, pusziszkodtunk, kicsit beszélgettünk, de nem sokat, mert már mentünk is fel.

A ceremónia szép volt, bensőséges és szerelmes. Mikor az anyakönyvvezetőt hallgattam, óhatatlanul a saját életem jutott eszembe. Vagyis a Mi életünk, házasságunk. Néha mosolyogtam, néha elgondolkodtam... De ez egy másik sztori lenne.
Az ifjú pár nagyon Boldog és szerelmes, ez látszik rajtuk! Megtalálták egymást! Kívánom, hogy kitartsanak egymás mellett minden jóban és tényleg minden rosszban is. Nagyon fontos, hogy életünk során ne legyünk magányosak. Nem nagyon tudom megfogalmazni, ezt ott jobban és szebben megtették "helyettem"... Én csak tényleg sok Boldogságot kívánok!!! Minden rajtatok múlik!!! Együtt, egymás mellett! :)

A sok gratuláció és csoportkép után együtt mentünk át a vendéglőbe. Itt már nagyon melegem volt. legszívesebben a kerthelységben ültem volna le. Kaptunk üdvözlő italokat, Nekem egy fincsi csokilikőrt hozott Peti. :) Tényleg fincsi volt, de talán mégsem kellett volna meginnom, merthogy attól még jobban izzadtam. :D És mivel addig még nem is ettem semmit, jól a fejembe is szállt. :D Azért igyekeztem leplezni... ;)

Aztán jött a vacsi. A húsleves isteni finom volt!!! Kétszer is szedtem belőle. ;)
Majd külön érkeztek a levesben főtt husik és a mártások. Paradicsom és gombamártás. Ezek is nagyon finomak voltak, bár így még sosem ettem. Én a husit simán beleteszem a levesbe... Most jó volt újat kipróbálni. :) Olyannyira ízlett, hogy a gombamártást nem is engedtük elvinni. Azt megtartottuk a frissensültekhez is. ;)
Következtek a rántott húsok, csirkecombok és a köretek: Krumli, rizs és Isteni saláta! Tényleg nagyon ízlett minden! :)

Utána ki is mentünk sétálni egy kicsit a levegőre, annyira tele voltunk... Kicsit kint beszélgettünk, sétáltunk... Majd következett a rétes. Ebből is befaltunk kettőt fejenként Petivel. Pont, mikor végeztünk, elénk tettek egy nagy tányért, tele mindenféle cukrászsüteménnyel. Ekkor már csak nevettem, mert sehova nem fért volna. :) Ma viszont nagyon jól esett, azt el kell mondanom!!! Ugyanis ezeket kaptuk meg útravalónak.
Kis idő múlva pedig a menyasszonyi tortát kóstolhattuk meg. Itt már csak 1 szeletet etünk meg Petivel jó lassan. :D

Ezek után pedig kint ücsörögtünk, baráti körben a kerthelységben. Jól éreztem magam, úgy sötétedett be, hogy észre sem vettem... :O Beszélgettünk, jó volt kicsit hallani a többiekről. Egyre ritkábban találkozik ez a társaság, ami talán annak köszönhető, hogy már mindenkinek családja van, külön kis élete...

Kb. este 8-kor köszöntünk el, amikor Mindenki más is készülődött. Előttünk volt ugyanis még kb. 230 km sötétben. Peti hősiesen vezetett, de azért igyekeztem Én is szóval tartani.

Nagyon örülünk, hogy ott lehettünk ezen a napon. Még egyszer kívánunk minden földi jót és boldogságot az életben. Váljon valóra minden álmotok!!! :)

Képek:
Nagykanizsa...
01_kanizsa.jpg

Szökőkút!
02_szokokut.jpg

Virágok :)
03_viragok.jpg

Házasságkötő...
04_hazassagkoto.jpg

A kert...
05_kert.jpg

06_kert2.jpg

07_szoborkert.jpg

Árkádos...
08_arkad.jpg

Egy kis utca...
09_utca.jpg

Vissza a kertbe. Érkezik az ifjú pár :)
10_jonnek.jpg

11_itt_vannak.jpg

Vendégek...
12_vendegseg_teren.jpg

Ceremónia: Bevonulás
13_kislanyok.jpg

14_bevonulas.jpg

Itt már házasok:
15_kifele.jpg

Gratulációk...
16_gratula.jpg

Lent, kint... Fotók:
18_utana.jpg

19_csok.jpg

A csokor:
17_csokor.jpg

Étteremben:
20_asztalok.jpg

Érdekes csillár ;)
21_csillar.jpg

Húsleves:
22_leves.jpg

Majd husik és mártások...
23_husik.jpg

24_martasok.jpg

Sültek:
25_sultek.jpg

Sali :)
26_sali.jpg

Jóllakva a kerthelységben:
27_kerthelyseg.jpg

Kislányok rajzoltak :)
28_kicsik.jpg

Ismét az asztalnál: Rétes!
29_retes.jpg

Sütik:
31_sutik.jpg

Kis idő múlva... Menyasszonyi torta!
32_torta.jpg

33_torta2.jpg

34_szeleteles.jpg

A Mi szeletünk:
35_szelet.jpg

Ezt később "találtam" a fő asztalon: Gondolom egy külön torta az ifjú párnak ;)
36_kulon_torta.jpg

Egy évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: saláta torta vacsora sajó húsleves nagykanizsa rétes szökőkút kriszta eskövő

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr84798267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása