A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Egész nap alvás!

2008.07.25. 22:51 Milu75

A mai nap a kiborulás napja volt. Reggel korán keltem és semmi nem volt jó. Nem is aludtam ki magam és megintcsak semmi nem sikerült. Egyre jobban fájnak a lábaim, tenyerem, stb...
Biztos Én viselem nagyon rosszul.Tudom, hogy van aki egész életében sokkal nehezebb dolgokkal küszködik, de ma még azon is elsírtam magam, hogy beleizzadtam a pólómba és nem tudtam csak úgy berohanni egy másikért, egy lengébbért. Minden egyes nekiindulás egy tortúra...
Hamar megoldódott minden. Mikor Peti elment ma dolgozni, visszafeküdtem aludni. Tényleg pihentem. Aludtam egészen délután 5-ig. Na nem egyhuzamban, mert közben kijöttem a mosdóba, adtam a cicóknak utánpótlás kajákat, ránéztem a kutyikra, hogy rendesen viselkednek-e, aztán irány vissza a paplanmezőkre. Nagyon remélem, hogy minden rosszat kialudtam, mert rémes volt ez a reggel mindkettónknek.
Peti is érezte, mert mikor hazajött még vacsit is csinált nekem. Figyelte minden mozdulatomat és sokat segített. Azt hiszem, Én is türelmesebb voltam, legalábbis remélem... :)
Nappal a cicók is mind velem aludtak. Peti helyén a pléden feküdtek egymáson. Nagyon cukik voltak, de persze hogy a fényképező nem volt bent velem....
Aztán ébredéskor kivittem a kutyikat a kertbe. Már nagyon várhatták ezt a pillanatot, mert mint a szélvész lódultak neki, és azonnal kergetőzni kezdtek.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 



Hamar rájöttek azonban, hogy mára megint visszatért a jó idő és kutya meleg lett:

 

 

 

 

 

 

 

 



Foltoska is kijött a sufniból. Rámnézett, mintha azt mondta volna, hogy ügyeljek a sufnira és elment a ház elé a dolgát végezni. Visszafelé még egy kis szaglászás és visszabújt a picikhez:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mikor Peti hazajött, lesegített a lépcsőn, hogy ma is kiscicázhassak egy kicsit. Drága Foltikámat megetettük aztán csodáltuk a pöttömöket. Foltos nagyon jó anyuka és nagyon megbízik bennünk. Azt is megengedi, hogy kivegyük a falatkákat és megcsodáljuk Őket. Na hamar vissza is tesszük a tejbecicceket. Folti ilyenkor megnyalizza kölykeit és folytatódhat a szopizás ezerrel!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A benti ciccek hamar kidőltek. Mire bementünk a házból már elpilledtek és pihengéltek rendesen!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Pedig Masni szólt, hogy menjünk már be, mert Apa-gazdi is bent van és ott biztos sokkal izgalmasabb:

 

 

 

 

 

 

 

 



Én meg csak a csodaszép égboltot fotóztam.

 

 

 

 

 

 

 

 



Najó, ezután tényleg bementünk... :)
 

Csak este vettem észre, hogy Ábelről ma nem is készült kép. Szóltam Petinek, aki gyorsan csinált rólunk kettőt is:

 

 

 

 

 

 

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: kutya macska süti kiscica lola ábel zeusz foltos masni gipsz kiborulás vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr90585975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása