A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Milu kórházban - 2. nap

2008.11.26. 22:23 NaP

Éjjel arra ébredtem, hogy Masni átugrotta az előszobában a paravánt és bejött hozzám az ágyba. Na - gondoltam -, ma korán kell kelni, ezért máris mehetnek ki a kutyák a kertbe, utána adok enni a macskáknak, és indulhat a nap!

A kutyák már a kertben voltak, amikor észrevettem, hogy még csak hajnali három óra van. Visszahívtam a kutyákat és lefeküdtem aludni.

Mikor 4:40-kor csörgött az óra, megéreztem, hogy Masnika felemeli a fejét a combomról és visszaszökik az előszobába. Mikor kiértem, akkor mint ha mi sem történt volna, boldogan várt Sütivel az oldalán. A cseles kutty! :)

Korán bementem Budára, hogy még a hétkor kezdődő műtét előtt beérjek. Már fél hétkor benn voltam, de mint ott és akkor megtudtam, a műtét csak nyolckor kezdődik.

Milu nagyon izgult, ezért amíg telt az idő, sétálgattunk a folyosón.

Volt egy kis kavarás, mert nem volt elég aneszteziológus, de végül megoldották a dokik. Nem tudom, hogyan, de a műtőben Milu műtétjével egyszerre volt egy császármetszés is. Vártam, vártam, várakoztam az előtérben, elkezdtem aggódni, majd nyílt az ajtó és megörültem, hogy kihozzák az asszonyt, de "csak" a két újszülöttet hozták ki. Aztán az anyjukat. Milu 2 óra 5 percet töltött a műtőben.

Nagyon kába volt, amikor befektették az ágyba. Orvossal nem tudtunk beszélni, de egy nővér és egy műtőssegéd szerint a műtét jól sikerült. Laparoszkóppal meg tudták oldani a kimetszést, nem kellett felvágni az asszony hasát. Az orvosok, amikor kijöttek a műtőből, egész vidámak voltak, nevetgéltek, sztoriztak egymás között. Szóval bizakodunk, hogy minden rendben lesz.

Milu állapota gyorsan javult, este már fel-felkelt az ágyból.

Milunak sok alvást írtak elő, így délután hazajöttem.

Van itt pár kép az állatainkról:

Még tegnap este vettem észre, hogy Masni fel tud jutni a pakolós asztalra. Onnan játszotta Sütivel az enyém a vár, tiéd a lekvár játékot.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma bújócsöves játékot játszottak a kutyák. A bújócső erősen amortizálódik ettől.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután eltessékeltem őket a bújócsőtől, nekiláttak egy rágókötélen marakodni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most Masnié lett a dicsőség, elvihette a kötelet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vigasztalásul Sütivel elkezdtem labdásat játszani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor Ábel is bejelentkezett a labdáért, akkor Süti már inkább csak rágcsált volna, ezért a labdás játékot is befejeztük.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Van, amiben Süti tökéletesen egyetért a macskákkal. A cipőhúzó fotelekről jó buli leszedegetni a borítást és a bélést!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az előbb számítógépezés közben lettem figyelmes arra, hogy Milu motoszkál a jobbomon. Aztán felötlött bennem, hogy Milu nincs is itthon. Jobbra néztem és rögtön fényképeztem, mert a macskáink dorbézoltak az asztalon, huzogatták a pap(p)írlapokat, böködték a vezetékeket. Próbáltam lebeszélni őket erről, de inkább kevesebb, mint több sikerrel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nappal persze lustálkodtak a macskák, csak időnként helyezték át magukat egyik helyről a másikra.

Ábel a cicamínón sziesztázik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vili és Lola itt is egymás közelében pihennek

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lola felül az ablakban, Vili pedig lenn, a kedvenc radiátorán.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zeusz itt épp jön mellém heveredni. Igényli a simogatást (aminek nagyon örülök), no meg kapargatni szeretné a fotelt (aminek annyira nem örülök).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma három prémium kép van, ebből kettő Masniról. Hihetetlenül hűséges, ragaszkodó kutya. Mindig figyeli, hogy merre járok, mit csinálok. Jön velem, követ, lesi a mozdulataim.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha pedig leülök a számítógép elé, akkor bekucorodik a lábamhoz, vagy a lábamra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Vili pózol a fényképezőgépnek. Gyönyörú fehér bundája szinte szikrázik a vaku fényében!

4 komment

Címkék: kutya betegség kórház macska süti lola ábel zeusz masni látogatás vili milu

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr96790480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mielőbbi gyors lábadozást és gyógyulást kívánunk Milunak! Múlt héten én is hasonló cipőben jártam, mivel páromat is műtötték, szerencsére 3 nap után kiengedték. Szóval kitartást! És sok erőt az állatsereglet egyedüli lefárasztásához! :)
üdv Réka és Vadóc
Szia Peti.
Örülök, hogy Milu szerencsésen túl van a műtéten és javulgat.Talán ma már haza is jöhet? Családi körben még a gyógyulás is gyorsabban megy.Látom ügyesen megoldod a napi feladatokat. Állatkák biztosan hiányolják Anya-gazdit.Lesz nagy öröm, ha hazajön.
üdv Mócika
Mielőbbi gyógyulást kívánok Milunak!
Természetesen mindenkinek nagyon köszönöm, aki aggódott értem. Most már túl vagyok a nehezén, innen már csak jobb jöhet! :)
Reki párjának innen kívánok mielőbbi gyógyulást! Nincs is jobb, mint otthon, családi körben!
Sok puszi:
Milu
süti beállítások módosítása