A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Posta...

2010.09.10. 23:58 Milu75

Péntek:

Ma reggel megint a postán kezdtünk. Tegnap ugyanis kaptam egy telefont, miszerint küldeményem érkezett. Aztán este még az értesítő cetli is várt a postaládában. Gondoltam, milyen gördülékenyen megy minden. :) A telefont ugyan most is furcsálltam, ám örültem is. ;)
Aztán ma szétbombázták a postáról alkotott illúziómat: mármint, ami a gördülékenységet illeti. Már mikor beléptem az épületbe, meglepődtem a hatalmas tömegen. :O 3 ablaknál álltak az emberek, kígyózó sorokban. Na mindegy - gondoltam -, és beálltam az elsőbe, ahol a csomagokat lehet átvenni. A sor hosszú volt, bőven elért a következő nyitott ablakig, ahova kiírták: "Türelmüket kérjük, ennél az ablaknál tanuló dolgozik." Ennek ellenére egészen gyorsan haladt az a sor, a kis hölgy ügyes volt, megint minden gördülékenyen haladt.
Na de vissza az "Én" soromhoz: Itt már nem haladtunk olyan gyorsan. :( Szépen lassan, komótosan lépkedtünk, vártam kb. 10 percet, mire az ablakhoz értem. Majd még tízet, mire eljöttem onnan. :O Ugyanis erre az ablakra nem rakták ki a cetlit, viszont a kis hölgy közölte: "Még csak 1 hete dolgozik itt"
Kint várt Peti, akinek ma minél hamarabb be kellett volna érnie a melóba... (Közben meg is reggelizett, olyan soká mentem.) Én mégis furcsa módon nem haragudtam a lányra. Szegény valami nyomtatóval bajlódott, sehogyan sem sikerült Neki visszafűzni a papírt. Mert a gép pont akkor írt ki valami hiba üzenetet. Már mindent kicserélt, de tényleg. Többször is hátra rohant segítséget kérni, ám folyton az "Old meg Magad" választ kapta. Az ablak előtt álló hosszú sor, benne a sok hőbörgő ember ellenére Ő mégis mosolygósan kért még egy kis türelmet. Kedves volt! 
Aztán valahonnan mégiscsak előkerült egy tapasztaltabb valaki, aki elsőre befűzte azt a papírt, viszont a gépet Ő sem tudta életre lehelni. :O A vége az lett, hogy egy totál üres papírt írattak Velem alá, csak hogy elengedjenek. Mert már azt sem tudták megmondani, benn van-e a küldeményem a gépben. :(
Szomorú a helyzet. Az, hogy ilyen "vacak" gépekkel dolgoznak... Az, hogy egy tanuló lányt így magára hagynak... Az viszont nagyon is dicséretes, ahogy ez a tanuló lány a helyzetet kezelt. :) Sajnos volt alkalmam az ellenkezőjével is találkozni...

A Mi további napunk? Munka, közben csomag és a végén Peti értem jött a melóba. Együtt jöttünk haza, araszoltunk a dugóban, majd egész este filmeket néztünk. :)
Süti állandóan elcseni Masnika rágcsáját, mert Ő azt szereti rágni, amit valaki már elkezdett csócsálni. Valószínűleg úgy puhább vagy mi...

Reggeli képek: 
Kicsit hazudtam, ugyanis a napot a pétisó kiszórásával kezdtük.
Nagyon jól tettük, ugyanis egész nap esett!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sütemény:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicuk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy évvel ezelőtt...>>

Két évvel ezelőtt...>>

szerintünk: (5/5)
Véleményetek a bejegyzésről...: (5/5)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya posta macska süti lola zeusz pétisó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr382287525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása