A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Újra két lábon...

2008.07.29. 22:59 Milu75

Igen, igen. Ma délben végre újra ráléphettem a bal lábamra. Frenetikusnak nem mondanám az élményt. Először baromira zsibbadt. Mintha tűkkel szurkálták volna. Majd mivel igyekeztem fokozatosan terherni, elmúlt a zsibbadás. Eleinte elég bátortalanul közlekedtem. Cipeltem magammal a járókeretet, nehogy baj legyen, ha elveszíteném az egyensúlyomat. Aztán már ment anélkül is. (Na a lépcsőn nem! Ott még most is kell valami fogódzkodó.)
Amit a gipsz aljára raktak, nem tudom miért nevezik saroknak. Egyáltalán nem a sarkamnál van, hanem majdnem a talpam közepén. Állati kényelmetlen! Ráadásul mint észrevettem még lötyög is egy kicsit. Csak remélni tudom, hogy nem fog egyszer csak kitörni. :D
Na a lényeg, hogy nagyon megörültem újdonsült járni tudásomnak, gyorsan ténykedni kezdtem. Meglocsoltam a teraszon lévő muskátlikat és a konyhában végre lemostam a pultnak használt asztalokat. Most már értem, miről beszélt a doki, mikor azt mondta, hogy továbbra is pihenjek és ne mászkáljak rajta sokat. Ezen teendőim után bizony folyt rólam a víz. Leültem és akkor éreztem csak, hogy lüktet a bokám! Nosza, fel a puffra és pihentem vagy egy óra hosszat, mire megnyugodott... Szóval csak lassan a testtel, még nem vagyok ám egészséges... :(
Pedig tudtam végre közeli képeket csinálni a kutyikról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vissza tudtam szerezni tőlük az ellopott apa-gazdi cipőt.
Előtte azért hagytam, had játszanak kicsit:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

De volt ma is karton rágcsa: (szigorúan az árnyékba húzódva!)

 

 

 

 

 

 

 

 



Na meg valaha volt műanyag flakon darabka rágcsa:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Este pedig teraszon bírkózás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bent a házban meg a fotelban pihi:

 

 

 

 

 

 

 

 



"Elfoglalta! Én akkor hova feküdjek?":

 

 

 

 

 

 

 

 



Egyszerű! Mentek mind a ketten a helyükre!

A fotelra már úgyis pályázott valaki más: Lola

 

 

 

 

 

 

 

 



Zeusz pedig kedvére hempereghetett a szőnyegen:

 

 

 

 

 

 

 

 



Ezalatt Vilike a jól bevált cicamínón álmodott valami szépet:

 

 

 

 

 

 

 

 



Ábel az étkezőasztalt szemelte ki e célra, de hamar csalódnia kellett.
Ezt a tárgyat nem erre találták fel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Foltoska ma is a gondos anyuka szerepben mászkált fel-alá a kertben és a ház körül. Nem nagyon mozdul el a sufni mellől, éppen csak a dolgát végezni jár az utcafronti kerítéshez. :)
Nagyon sokat kap enni, amit jóízűen elfogyaszt és anyatej formájában továbbítja kölykeinek:

 

 

 

 

 

 

 

 



A pöttöm cicák pedig egyre nagyobbakat alszanak és olyan édesen tudnak ásitozni és nyújtózkodni, mikor Foltika ébresztgeti Őket, hogy majd megzabálom a kis brigádot.
Itt épp alszanak:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Folti a szoptatás szüneteiben a lépcsőn vagy a teraszon pihengélt:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Aztán eljött az este és Peti hazaért. Azt mondta, nagyon örül, hogy végre itthon lehet és attól kifejezetten boldog, hogy engem vidámabbnak lát! Persze, hogy jobban érzem magam. Sokkal könnyebb minden. Ma már nem is sírtam, mert ha kell valami, - igaz, hogy kényelmetlen - de csak odamegyek érte és elveszem!

Esti locsolás ismét a billenőssel, mert tegnap sikerült olyan idomot szerezni, ami a hétvégén szerencsétlenül eltörött:

 

 

 

 

 

 

 

 



A kertbe azért még nem nagyon merészkedtem le. Annyira azért nem érzem stabilnak ezt a "sarok" bigyót. Ezt ugye tapasztalatból mondom, mert kipróbáltam. Elmentem egészen a veteményesig, ahol láttam, hogy a paradicsom és paprika bizony roskadásig van érett terméssel. Este Petivel le is szedettem. Hogy mit csinálok ennyivel, még nem tudom, de enni tuti sokat fogok belőle!!!

 

 

 

 

 

 

 

 



Mivel a kutyók is nagyon érdeklődtek az edény tartalma iránt, kaptak egy kis kóstolót. Süti csak egy felet bírt megenni, de Masni magába nyomott 2 egész (koktél)paradicsomot! A mai vitaminbevitel is megvolt:)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium?
Legyenek a csodaszép muskátlik a teraszon, amiket ma olyan boldogan locsoltam:

2 komment

Címkék: kutya macska süti kiscica lola paradicsom paprika ábel muskátli zeusz foltos bokatörés masni gipsz vili locsoló

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr44591841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Huuu tegyél el lecsót:)))) Jó persze, hogy nem TE. Diktálj Petinek, biztos ügyi lenne:)))
Örülök, hogy jobb kedved van. Cicók édesek! A mieink is gömbölyödnek. Ma addig nem bírt magával Yin, amíg bele nem egyeztünk a kölykök költöztetéséba. Most az akasztós szekrény aljába van a dobozával. Teljesen elégedett. Az ajtó résnyire nyitva van és a szekrény felerősíti a dorombolását ugyhogy dübörög a szekrény egyfolytában:)

Pusza nektek!

p.s. Én nem tudok ide képet feltölteni Nektek?
A diktálás nagyon megy neki, nem kellene, hogy te is bátorítsd! :)
A lecsót szerencsére nem is szeretjük.
Képet szerintem nem tudsz feltölteni, de ha gondolod, akkor küld át, és berakjuk mi! :)
süti beállítások módosítása