A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Aggódások

2008.08.10. 23:37 Milu75

A mai nap aggódások sorozatával indult. Érdekes módon a kutyáinknál hamarabb ébredtem. Ebben még nem is volt semmi furcsa, kiengedtem Őket a kertbe futkározni és dolgukat végezni. Foltoska a teraszajtó előtt vernyogott. Azért írom így, mert nem szimplán nyávogott, hanem feltűnően virnyogott. Gondoltam éhes, vittem is neki rögtön a kaját. Azonban a sufniba érve láttam, hogy még a tegnap esti kajája is ott van. Megmutattam neki és evett egy keveset, majd ment a piciket szopiztatni. Aztán mikor kijöttem a sufniból, jött utánam és megint az a virnyogás. Csak akkor nyugodott meg teljesen, ha ott ültem vele. Aztán egyszer csak beugrott, hogy mi lehet a gond. Még mindig nem vagyok biztos benne, de talán Masnitól félti a kicsiket. Vagy mástól, nem tudom, de mikor mellette ültem, minden kis neszre riadtan kapta fel a fejét... Ma nagyon sokat simiztem és igyekeztem mellette lenni, na meg a kutyókákat sosem engedtem ki egyedül, nehogy beszökjön Masni a sufniba. Ki tudja, olyankor mit csinál... ?!
Másik aggódási pont Zeuszka volt. Az már feltűnt, hogy nem rohant a reggeliért. Máskor sem szokott annyira, mint a többiek, inkább szépen, komótosan közelít. Aztán, mikor az almot takarítottam, pont akkor jött a dolgát végezni. Bizony az nem volt szilárd... Nagyon is folyékony volt, kicsit ijesztően nagyon. Látszólag nem volt semmi baj, uganúgy járt-kelt, mint máskor. Aztán kicsit később öklendezett is egy kicsit. Nem hányás volt, mert nem volt benne semmi, de mégis... Aggódtam. Arra gondoltam, ha rosszabbul lesz, megyünk a doktornénihez, de nem így lett. Peti szerint az egyik szobanövényt rágcsálta meg. Szinte egész nap aludt és pihent. Igyekezett mindig a közelemben lenni... A számítógépnél az ablakban, a cicamínón. Én is igyekeztem sokat simizni és megnyugtatni, ha igényelte. Délutánra aztán talán jobban lett. A konzerves kaját még mindig nem kérte, de a szárazat bizony ropogtatta. :) Ja, pedig még rízst is főztem neki, hátha az segít a hasmenésén, de köszönte nem kérte. Mindenesetre Én elöl hagytam és reméltem, majd csak ráfanyalodik. Hogy ki ette meg nem tudom, de elfogyott. Én Lolára és Ábelre gyanakszom... :)

És most jöjjenek a képek szépen sorjában.
Reggeli játék. Lola és Ábel, akik kicsattannak az egészségtől:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
A nappali pihengélés képei - Zeuszka:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika egyik kedvenc helye, a hálóban az ajtó mögött.
Egyszer majdnem fél órán keresztül kerestem, hol lehet...

 

 

 

 

 

 

 


 


Ábel a nappaliban:

 

 

 

 

 

 

 

 



Loli persze nem sokáig bírja egyedül. Vilmoska még mindig a szerelme:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Még a kutyók is kidőltek:

 

 

 

 

 

 

 

 



A sufniban meg rendületlenül ment a szopi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Na meg a játék és a ténfergés a dobozban:

 

 


Az Én szorgos-dolgos férjem mindeközben ténykedett. Padlást és garázst takarított, gazolt, délután pedig szőlőt permetezett és meglocsolta a legújabb füveket. A többit nem locsoltuk, mert ott még nedves volt a talaj...
Dolgozás - padlás:

 

 

 

 

 

 

 

 



Garázs takarítás:

 

 

 

 

 

 

 

 



Szőlőzés:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


És végül - locsolás:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
A padlásról még megörvendeztetett engem pár szédületes felvétellel. Fentról látszik csak igazán, milyen is a Mi hátsó kertünk:
Balra a sarokban a veteményes:

 

 

 

 

 

 

 

 



Jobbra a szélén a most nagyon elhanyagolt virágoskertem. :(

 

 

 

 

 

 

 

 



Középen hátul meg a gyümölcsös rész:

 

 

 

 

 

 

 

 



A teraszunk és oldalt a leendő tuja sor:

 

 

 

 

 

 

 

 



És a sufni:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Munka után, délutáni pihi...
Apa-gazdi és bevallom Én is, ma megint túl engedékenyek voltunk.
Úgyis lassan itt a nagytakarítás ideje...

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Süti és Lola puszi:

 

 

 

 

 

 

 

 



Majd pihi után előkerült egy kacsa! Még a múltkor vettük a manóknak, csak akkor elég volt egy ajándék... A kacsát ma kapták meg, amit Süti azonnal magáénak érzett. Masnika udvarolt, majd bírkózott és végül cselezett, de Ő is megkaparintotta a kis sípolós gumikacsát... :)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 



A háttérben a cicókák napoztak. Loli a kapott és adott puszin felbátorodva, érzett magában annyi erőt, hogy Süti farkincáját piszkálja. Süti a nagy kacsázás hevében szinte észre sem vette újdonsült barátnőjét... :)
A háttér közelebbről:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Még Zeuszka is hempergőzött. Öröm volt nézni, hogy milyen kis boldog!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium képnek kerti képeket szántam. Az egy szem dísznapraforgónk kárpólolni próbálja társai elvesztését. Iszonyatosan virágzik...

 

 

 

 

 

 

 

 



És a virágoskert közelebbről. A sok gaz között egy csodaszép dália. (Milyen szép is lenne ez a kert, ha nem lenne eltörve a lábam.... Na majd ősszel, meg jövőre!)

5 komment

Címkék: kutya macska süti kiscica lola kert ábel takarítás szőlő zeusz foltos masni napraforgó aggódás vili cicamínó vetemény dália

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr93609969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tudom,milliószor írták/am már,de:büszkék lehettek magatokra,nagyon boldogok az állataitok! Láthatóan kicsattannak az egészségtől és lesüt róluk,hogy imádjátok őket!Ez sokmindent előrevetít,hogy milyen szülő lenne előletek! :D Remélem Zeusz pocija is jobban van már!puszi

Picinyállat 2008.08.11. 13:43:55

Szió, Milu!
Csak magamat tudom ismételni, megint nagyon szép, igényes bejegyzést olvashattam Tőled. :-)
Amúgy a kuttyok benti kutyák lesznek, vagy kint fognak lakni a kis házukban?
A Ti Zeuszotok pontosan úgy néz ki, mint az én megboldogult Cirmancsom.... :-( Az irombák és a sárga cicák a favoritok nálunk.
Ja, és nem véletlenül félti Foltoska a piciket, mert a kandúrok megfojták a pici cicákat, úgy hogy nagyon vigyázzatok rájuk. :-)
Puszi, Zsuzsi
Sziasztok!

Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük a dicsérő szavakat. Igyekszünk a továbbiakban is rászolgálni! :)
Milu
Milunak!!! :) üdv Reki és Vadóc
www.youtube.com/watch?v=fACr-3rCxVU
Reki!
Ez nagyon aranyos!!!!! :))
Köszönjük!
Puszi Vadócnak is!!! :)))
Az egész Nagy család
süti beállítások módosítása