A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Még mindig gipszben

2008.08.18. 22:54 Milu75

Reggel nagy lelkesedéssel indultunk a sebészetre. Vittünk másik zoknit és cipőt, de sajna ma nem került a lábamra. Nagyon lebiggyedt a szám, mikor a doki közölte, hogy még egy hetet ki kell bírnom ideiglenes csizmámban. Egy kisebb előadást is tartott valami kötőszövetekről, meg hogy azoknak idő kell, de az Én agyamban csak peregtek a gondolatok. Már előre elterveztem, hogy hazajövet első dolgom lesz beállni a zuhanyba és élvezni, hogy nem egy kisszéken kell ücsörögnöm, vigyázva, nehogy víz érje a gipszet. Na meg talán elkezdhettem volna a rehabilitációs gyakorlataimat, hogy minél előbb teljesértékűen tudjak közlekedni... A doki szerint még annak kellene örülnöm, hogy jövőhéten, idő előtt veszi le a gipszet. Merthogy 6 hétig kéne rajtam lennie. Meg mernék rá esküdni, hogy a múlt héten 4 hétről volt szó. Mikor mondtam neki, csak annyit válaszolt, hogy igen, de azt a körkörös járógipszre értette... Majd ellenőrizte a gipsz állapotát és kicsit talán leszidott, hogy megint lötyög a sarok, biztos nem csak a toalettre járok vele... Most is meg kellett volna erősíteni, vagy levenni és újat feltenni, de akkor megint 1,5 nap fél lábon ugrálás lett volna belőle, ezért megígértem, hogy nagyon fogok vigyázni és igyekszem a házban maradni. Na azért a terasz is a házhoz tartozik, igaz? Dehát eddig sem mentem máshova. Nem értem. Akkor mitől strapálódik ennyire ez a gipsz???
Nagyon csalódottan bicegtem ki a rendelőből és szálltam be az autóba. Itthon is csak ültem és regéltem Petinek, hogy így-úgy utálom már és próbálom Én tűrni, de olyan nehéz... Aztán Ő elment dolgozni, Én meg kénytelen voltam lehiggadni... Ez van, nincs mit tenni. Néhányan azzal vígasztaltak, hogy jobb is így, minthogy rosszul forrjon össze a csont, ha netán idő előtt levennék a gipszet. Még azt is megtudtam, hogy igazából fél évig tart, mire a csont teljesen összeforr!

Azzal vígasztaltam magam, hogy közeli fotókat csináltam a cicukról. Nagyon szeretem Őket alvás közben nézni. Olyan békések...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Aztán kimentem a sufniba, ahol egy másik csoda várt rám.
(Lehet, hogy ide nem szabadna lejárkálnom... :( De ezt nem tudom kihagyni!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 


Olivér:

 

 

 

 

 

 

 

 


 
Ezek a pöttöm cicák már teljes egészében felfedezték a sufnit. Mászkálnak jobbra-balra, vigyázni kell, hogy az ember hova lép! :)
Anya és fia:

 

 

 

 

 

 

 

 



Lábramászás:

 

 

 

 

 

 

 

 



Mint a nagyok:

 

 

 

 

 

 

 

 



A pihinek hamar vége! :)

 

 

 

 

 

 

 

 



Vonulás az ajtó irányába:

 

 

 

 

 

 

 

 



Odakint a nagyvilág!

 

 

 

 

 

 

 

 



Azért a legnagyobb bunyók még mindig csak a dobozban zajlanak:

 


Árnyékharcos:


Tegnap nem is írtam, hogy kaptak egy alomtálcát. Fogalmam sincs, mikor kell elkezdeni a szoktatást, de jobb az elővigyázatosság. Foltos elég messze, a kert másik felébe jár a dolgát végezni, nem hiszem, hogy odahordaná majd a manókat. Nem is tudom, hogy megy ez, egyenlőre Foltos anyuka mindet elintéz, nyoma sincs semminek...
A jóóóó nagy alomtálca:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A blokk végére meg egy nagyon aranyos video. Anya fürdet, majd mikor egy pillanatra félrenéz, Sanyika kidőlt, eldőlt, tündér pofa.... :D 
Folti nem zavartatja magát, van másik!!! :)))


Tegnapi elmaradásom, a barikádok. Elöl és hátul:

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És akik miatt ez az egész van.
Kutyókáink ma először kapták a kajájukat szárazon. Bogi tanácsára - aki rávilágított a lényegre, hogy Süti és Masni már nem kisbaba -, nem áztattam be a tápot meleg vízbe. Aztán őrt álltam melletük és figyeltem. Semmi gond nem volt. Ropogtattak rendesen! Még Süti is visszavett a tempóból egy kicsit... Szóval köszönjük a tanácsot! Bevált, így alkalmazzuk!!! :)

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 


 


Este valami iszonyat módon felélénkültek a kutyák. Valamiért ma nem annyira a kertet választották erre a célra.
Kezdték a teraszon:


És folytatták a házban. Irány a kanapé: ( Ezek a hangok!!! :D )
 





Ezek után prémium képet?!
Talán Ábel, aki még mindig keresi a választ, hogy Ő most akkor milyen színű is valójában.
Most Apa-gazdi plédjére feküdt, ami ugye barna... Tehát Ábel mégsem sárga lenne? :)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: kutya barikád macska süti kiscica lola ábel zeusz foltos masni gipsz vili ingyen elvihető gazdit keres járógipsz

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr97622185

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása