A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Gyógytorna

2008.08.26. 23:39 Milu75

Bizony ma megkezdtem a bokám tornáztatását. Délután mentünk az SZTK-ba 6 órára. Ismételten vártunk fél órát, mire bejutottunk. Hiába az időpont, a csúszás szinte törvényszerű. A gyógytornásznő megdicsérte a lábamat, hogy milyen szép. Na gondolom gyógyászati szempontból! :) Tényleg nem volt bedagadva, mint ahogy azt a sebészorvos megjósolta, bezzeg most, a torna után! Sokkal jobban fáj és bizony bedagadt egy kicsit...
A lényeg, hogy mutatott pár gyakorlatot, amit össze is írtunk egy papírra, hogy majd itthon is tudjam csinálni. A legjobb lenne langyos vízben csinálni... Majd meglátjuk. Esetleg lavor, bár abból asszem kilógna a bokám. Vagy lehetne a kád, de onnan meg nem tudom elképzelni, hogyan tudnék kikászálódni... Na mindegy, ez még a jövő zenéje. Addig is: kerüljem az egyenetlen talajt és egyenlőre ne mászkáljak sokat, inkább feküdjek, üljek és úgy tornázzak napont 3-4 szer. Úgy lesz!

Itthon nem is csináltam szinte semmit. Előre tudtam, hogy úgyis ez lesz a tanács... :)
Kiültem a teraszra, a kisteraszra és gyönyörködtem a kiscicákban, kutyáinkban és, hogy hogyan játszik Masni és Foltos a fűben! 
Sütire nagyon haragszom! Még mindig, pedig azt hittem estére megenyhülök...
Azzal kezdte, hogy megint a macskák alomjában turkált. Kiszedi onnan a tartalmat, beviszi a nappaliba és ott nekiáll falatozni. Közben persze szétkeni. :( Nagyon leszidtam és a helyére parancsoltam. Majd mikor Masni is visszaszökött és szolidaritásban pislogott Sütivel, nekiálltak a függönyt leráncigálni az előszobában. Ekkor már nagyon felment bennem a pumpa, de mivel a leszidás után elcsendesedtek, megenyhültem. Na de még nincs vége: Mikor hazajöttünk, Petivel együtt mentünk kiscicázni, Foltit etetni, egyáltalán ki a kertbe. Süti megint beszökött és elkergette Foltit, majd felzabálta a kajáját. Szerencsére tetten értem és megfogtam a grabancánál. Már ekkor nagyon elkezdett sírni, pedig a verés csak utána jött. Kapott hármat a hátsójára. (Peti szerint nem voltak nagyok...) Gondoltam, egy kicsit magába száll vagy valami, hiszen úgy megijedt, de nem! Mikor elengedtem, futkározni kezdett, mintha mi sem történt volna. Aztán meg jött gazsulálni nekem és dugta a nóziját. Na neeeeem! Itt már nagyon haragudtam, pedig még mindig nincs vége. Bent a házban megismételte a macskaalmos, nappalis jelentet. Megint grabanc megfogás, bepisilés és azonnal a helyére parancsoltam. Úgy látszik, talán ez nagyobb büntetés neki, pedig verést nem is kapott... Utána nagyon csöndben bekucorodott az ágyába és aludt. Azóta is csendben van és remélem a mai rosszalkodásairól és a büntetéseiről álmodik!

Én nem tudom, miért kergül meg néha. Pedig annyira szép és okos. És már fgyel is ránk és jön, ha hívjuk.... Nem értem. Többen azt mondták, hogy Beagle! Hát igen!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Reggeli játékuk a házban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd a kertben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ma még a kiscicákkal is nagyon aranyosak voltak.
Figyeltek rájuk és nem piszkálták Őket feleslegesen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika még Foltival is játszott egy kicsit. Hihetetlen!!!
 

Kiscicáink pedig gyönyörűek. Ma már néhányan a fűbe is követték anyát:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Azt hiszem, mostanában kezdődik a nevelési korszak. Ma is észrevettem, mikor Folti elkezdett Sanyival játszani a fűben. Tegnap pedig Jucust tanította az illemre (?). Elkezdte tisztogatni a picit, de Jucuska csak hadonászott a mancsaival Folti pofija felé. Ekkor Foltos megharapta a nyakát és szorította. Majd mikor már Jucuska nem mozdult, elengedte. Az egész csak pár másodperc volt, és meg is ismétlődött vagy 3szor, mire Jucuska felfogta, hogy nyugton kellene maradnia! :) Nahát ezért mondom Én, hogy az anyjuk mellett a helye a kiscicáknak mondjuk 8-10 hetes korukig. De már nem erősködöm. Örülök, ha lesz gazdijuk és remélem, mindent megtesznek majd, hogy boldog életük legyen!

Ma a lavor volt a sláger. A kisteraszon van ez a kicsit koszos lavor. Ebbe szoktuk a terméseket szedni a veteményesből, vagy valamilyen kerti dologra használjuk. A kiscicák pedig remek játszótérnek gondolták! Először csak ketten, majd hárman végül négyen is birkóztak benne. Öten bajos lett volna elférni, bár szerintem azt is megoldották volna...


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És még egy aranyos kép: Zsuzsika és a kutyók ivós tálja...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Benti cicáinkkal nincsen semmi különös. Mindenki elvan, éli világát. Örülnek, ha hazajövünk és nagyon hízelegnek, ha arról van szó. Most is elég nehéz gépelnem, mert Zeuszka itt fekszik a billentyűzet és köztem, mert Őt néha bizony simizni kell! És akkor nincs menekvés...
Mai pihi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmoska csakis Masni felügyeletében tud pihenni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És még egy kép Zeuszról, mert Ő egy Isteni cica! :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium kép pedig azt hiszem Olivér és a lépcső. Avagy kézenállás lépcsőzés közben?

1 komment

Címkék: kutya gyógytorna macska süti kiscica lola nevelés ábel zeusz foltos bokatörés masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr95634832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskoromban nekem is eltört a bokám. Miután leszedték a gipszet az edzőm rögtön lépcsőztetett (3emelet 1 órán át),hogy ettől hamar visszaerősödik.
Másnap nem tudtam menni. Viszont tényleg hamar rendbe jött. Na nem ezt javaslom,csak úgy eszembe jutott. Gyógytornász? Nemtom volt-e olyan akkoriban..
süti beállítások módosítása