A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Mindenkinek van gazdija

2008.08.31. 07:47 Milu75

Tegnap este olyan szinten voltam fáradt, hogy nagyon korán már alig tudtam nyitva tartani a szemem. Ezért lefeküdtem. A bejegyzés meg mára maradt...

Elég fárasztó nap volt. Reggel a szokásos, 6-kor keltünk, hogy a sok állatot és magunkat is rendbe tegyük, majd elindultunk. A múltkor már említett nem annyira publikus dolog felé. A lényege, hogy szüleim nyaralójából hoztunk el pár cuccot, ami még használható és nálunk jó helye lesz... Ez eltartott kora délutánig, így későn is értünk haza, na meg itt is várt ránk a sok-sok teendő. Én max. az állatkák etetését tudtam bevállalni, mivel a lábam nem volt éppen hajde állapotban. Peti pedig nekiállt füvet nyírni. locsolni... Este pedig átkocsiztunk Szüleimhez a kutyákkal. Többször kell ilyet tennünk, mert Süti nem nagyon szeret utazni... Nyüszít és hisztizik. Még a hámból is kiráncigálta magát. Nem tudom, hogyan csinálta, de nagyon csavarta a testét hozzá! :) Hátraültem hozzá, hogy megnyugodjon és így már ment a dolog. Masni első pillanattól értette, mi a dolga. Szépen, nyugodtan lefeküdt a hámban és pislogott. Nagyon ügyes volt!

Jelentem Sanyika is gazdira talált. Illetve a gazdi talált Őrá! :) Elég messze lesz tőlünk, de nagyon jó helyen. Egy igazi állatparadicsomban Zala megyében. A gazdiéknak van lovuk, csikójuk, kutyusuk, másik cicájuk és még papagályuk is volt egy időben... 2 hét múlva járnak erre felénk és meg is beszéltük, hogy az pont jó lesz, mert Sanyika még csak most kezd enni, na meg nevelés szempontjából is jobb még, hogy ha anyukája mellett marad.
Amúgy meg most már Olivér is lefetyeli a tejcsit, szóval nem lesz itt gond, felnőnek hamar ezek a tejbeciccek...
Zsuzsiról pedig híreket kaptunk sms formájában: "Zsuzsi nagyon jól van, egész éjjel aludt. Már játszanak a másik cicával. Evett, ivott és az alomba vécézett. Motyo lett a neve, de én Zsuzsizom :) Majd jelentkezem." Mi is sok puszit küldtünk Motyo/Zsuzsinak és nagyon örültünk a jó híreknek!!!

Itthon Süti és Masni nagyon jól viselkedhettek, mert mikor hazajöttünk, egyben volt a ház. De még az Ő kis részükben is minden. Pedig szerintem tomboltak egy kicsit, mert délután csak punnyadtak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán kimentünk a kertbe. Ott is punnyadás, pihenés...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masnika Foltos őriz. Szerintem szereti! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A picik is előbújtak a sufniból:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd megijedtek a fűnyíró nagy hangjától:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És Peti dolgozott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Megint csak szép lett a kert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Indulhatott a hempergőzés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Masni inkább a sufni felé ácsingózott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bent pedig szintény punnyadás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolit alig találtuk meg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Fűnyírás után talán felélénkültek a bentiek is:
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na nem a nagy cicák. Ők szinte ölelkezve, tovább aludtak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Estére pedig már megint visszatért a tombolás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán utaztunk. Na az sem volt semmi, meg a vendégség sem. Itt Masnira gondolok. Édesem, még nem találkozott olyannal, hogy lépcső a lakásban. (?) Csodálkozott rendesen, mikor mindenki felment rajta, Ő meg lent maradt. Kicsi vacilálás és nekiindulás után, visszafordult. Majd peti felhozta. :) Lefelé ugyanez volt a helyzet, de itt már neki sem indult. Csak topogott a lépcső tetején, míg mindenki lement...
Itt Sütinek nem volt gondja. Kicsit ugyan ügyetlenül, de megoldotta a nagy feladatot! :)

Kijárna valami jó kis prémium kép. Ehelyett a Peti által tegnap leszedett picike dinnyék, amik talán már el is vannak száradva... De majd meglátjuk, ha felvágjuk:

5 komment

Címkék: utazás kutya macska süti dinnye kiscica lola kert lépcső ábel zeusz fűnyírás foltos masni vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr95641882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szia Milu! Utolértem magam az olvasásban, alig vagyok a neten, de azért pótoltam a nyári élményeitek olvasgatását. (Sajnálom az extra élményt, a boka-mizériát.)
Jelentem, sajna megnt kell integetni: péntek este repülünk vissza Dublinba, 8 körül majd nézz egy nagy zöld gépet...
Szuper volt a magyar nyár, Tomi élvezte, nagyot nőtt, igazi férfi már, holnap lesz 4 hónapos! Képzeld, már megfordul, és kapott főzeléket meg gyümölcspürét is. (Képek itt: gallery.site.hu/u/szuprics/ , videók, ha a yotube-on beírod, hogy Thomas Kegan szuprics, van fenn pár, amiket szegény távollévő apunak csináltunk.)
Sok kitartást a blogodhoz, nagyon élvezem, ha visszarázódtunk ír otthonunkba, látom magam, amint Tomi meg én reggelente veletek kávézunk! :)
Sok puszi, a kétlábúaknak és négylábúaknak is! (Ha már ki-ki kedvencet választ nálatok, én azért Sütire szavazok... Hiába, 17 év beagle-gazdiság nem múlik el nyom nélkül.)
Olyan szépek együtt a kiscicák. Tudom, hogy nem lehet megtartani őket, de Folti biztosan keresi majd a gyerekeit, ha mindet elviszik.Úgy látszik a pici cicák kapósabbak, mert mi már hónapok óta hírdetjük az ide kidobott felnőtt cicánkat, de nincs gazdijelölt.Itt él a ház körül, de télen valami meleg helyet kellene biztosítani a számára.
Várom a mai beszámolódat, főként a lábad állapotáról. De azért az állatkákra is kíváncsi vagyok, hogy telt a mai napjuk. Szia, jó pihenést.
Szia Milu! Napok óta próbálok már ide érni, egyszer sikerült is, de akkor meg elvitték az ufók mait írtam. A képek szuperek, van egy csomó ami különösen. Nem kezdek felsorolásba, mert nincs elég hely....
Az, hogy csak a bokád dagad és csak estére vagy terhelés hatására szerintem nagyon jó. Nekem térdtől lefele dagadt. Időnként mérőszalaggal mértem a lábam. A fénykorban 7-8 centi volt a különbség ami reggelre 5-6 centire csökkent. A terhelés pihenés arányt kellene valahogy kitapasztalnod. Én az első 1-2 hétben főleg a kertben vagy terepen bottal közlekedtem. Pár 100 métert próbáltam napi rendszereséggel sétálni. Votl egy két nap amikor ez kimaradt,akkor estére még inkább bedurrant a lábam. A feltett lábbal való ücsörgésre nem mondom, hogy semmit nem ér, de esetemben sokkal hatékonyabb volt a fekvés. A lépcsőzés azért lehet jó, mert arra kényszeríti az embert, hogy a sarkáról a lábujjaira gördítse a lábát, ettől függetlenül sokáig "nénikésen" közlekedtem a lépcsőn, főleg lefele. Amikor először mentem fel a tetőtérbe, nem tudtam lejönni. Sokáig volt "sofőröm" is, de aztán egyszer meg kellett valamit hirtelen oldani, azóta közlekedek egyedül.
A gumiharisnyát nem tudom, bár láttam olyan állítólag XXL méretűt, ami szerintem a jó lábamra se jött volna fel annyira szoros volt. Egyes dokik szerint a fásli az igazi, mert az fel lehet úgy tekerni, hogy a sarkadra is kerüljön.
Fájni nekem is fájt a lábam az elején, de nem igazán a csont, hanem az izmok és a szalagok. (A csontot csak időváltozáskor szoktam érezni)
Ha azt nézem, hogy állítólag 6 hét a csontgyógyulás ideje, akkor neked egy hét hátrányod van. Terhelgesd egy pici és tornásztasd, de ne vidd azért túlzásba se. (Nekem azt mondták hogy még nem nekem kell a háztartást vezetni!)
Jobbulást!
Üdv: Éva
Szia Éva,
Igyekszem kímélni a lábam, de azért terhelem is, hiszen kell neki a mozgás. Torna után mindig bedagad és fáj a bokám, de 1 órás pihentetés után gyorsan lelohad.
Na a lépcső az, amit nagyon nem bírok. Az még nehéz. Felfelé csak-csak, de lefelé nagyon gáz és csak 1 lábbal lépek előre. Egyszerűen nem merem a másikat előre tenni... Na meg próbáltam már a tornát állva is, de lehet, hogy ezért majd holnap kikapok. Akkor megyünk ugyanis megint a gyógytornászhoz. Mert igencsak belenyilallt a lábamba a fájdalom, mikor megpróbáltam lábujjhegyre állni... Hja, sokat akar a szarka ?!
Szia! Egy héttel a gipsz levétel után nem igazán futkároztam én sem a lépcsőn. Sőt most sem... Felfele tényleg megy, lefele meg lépcsője valogatja. Igazából akkor megy ha tudok kapaszkodni, ha nem akkor marad a minden lépcsőfokra lépés... (mint a nénikék) Nem mondom, hogy nem tornásztam itthon, de nem is igazán vittem túlzásba, inkább azt gyakoroltam ami nem ment a tornán. Igaz én hetekig jártam minden nap. Ahova én jártam ott csak csoportos torna volt, együtt volt mindenki akinek térdtől lefele volt gondja, legyen lúdtalpas vagy bokatörött. Holnap megyek a balesetire, egy hónapja a tájékukon sem jártam. Megpróbálom elintézni, hogy a hulladék vasat minél előbb szedjék ki. Lassan jön a rossz idő és a papucson kívűl csak egyetlen edzőcipőm van amit fel tudok húzni. Ha nem muszáj el szeretném kerülni, hogy 41-es csónakot vegyek magamnak.
Vigyázz magadra!
Üdv: Éva
süti beállítások módosítása