A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Feri és Oli

2008.09.06. 21:27 Milu75

Még mindig azon jár az agyam, hogy mi lehet most Olival és Ferikével... Kora délután vitték el Őket, ide a közelbe, de nagyon-nagyon hiányoznak! Igyekeztem addig velük lenni, bár Foltos is igyekezte Őket elrejteni. Mikor elutaztak, sírtam. Nem tudtam megvárni, míg az autó kifordul. Még a kezemben voltak a kicsik és már gördültek azok a könnyek! Remélem nem néztek nagyon hülyének vagy érzelgősnek, de... ez van. Foltoskám is megrendült kicsit, mert nagyon keresi Őket. Már csak Sanyika maradt neki és bizony néha magára hagyja, mikor a többieket keresi. Egyszer Sanyika nagyon meg is ijedt és fellármázta a kertet, behoztam hát a házba, míg az anyja előkerült. Bent aztán aludt egy nagyot a cicamínóban! :)
Kétség kívül csak ezen jár az eszem, pedig dolgoztunk is ma egy keveset. Peti füvet nyírt és kapált, Én gazoltam egy keveset majd navigáltam, és pár növénykét már át is ültettünk... Majd locsolás és kutyák pesztrálása, szeretgetés, babusgatás!

Reggel is a ház mögött találtam meg Foltit és egyre kisebb családját:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd előre jöttünk és jól bereggeliztek a kicsik, na meg Foltos is!
Utána pihi a teraszon... Mindenki azt figyelte, hogyan nyírja Peti a füvet:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kutyók még egy utolsót huza-vonáztak a magas fűben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Engem annyira lefoglaltak a picikék, hogy el is felejtettem fotózni. De szerencsére Süti robogott, hogy szóljon nekem, Apa-gazdi már majdnem a felénél tart!!!:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És fotóztam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ok. lemaradtam a nagy részről, de a végeredmény a lényeg! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na meg buli után a takarítás. Kutyás segítséggel persze:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Fűnyírás után kollektíven kiscicáztunk. Igyekeztem felvázolni a kicsiknek a helyzetet és elmondani, mi vár rájuk. Megbeszéltük, hogy nagyon jól fognak viselkedni és iszonyatosan vigyáznak majd magukra, na meg egymásra!
Feri és Sanyi nagyon figyelt. Hogy Oli megjegyzett-e valamit, afelől vannak kétségeim:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Majd megjelent Foltos és egyszer csak, újfent a ház mögött találtuk magunkat.
Folti próbálta Olit nevelni:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Peti pedig Feritől búcsúzkodott:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bent is zajlott ám az élet rendesen. Cicókáink focizással múlatták az időt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Csak Ábel nem vett részt a játékban. Mondhatnám, hogy megint csak aludt, de minden jóravaló cica tudja, hogy nem szabad a kutyáktól elvenni a labdájukat és Ábel pont ezért nem kívánt résztvenni a meccsen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Na jó, tényleg nem tartott sokáig a meccs. Talán mindenki ráeszmélt, hogy tilosban járnak, bár nem hiszem... Inkább kerestek maguknak sokkal, jobb elfoglaltságot.
Vilmoska eltűnődött, vajon mit szerethet Zeusz annyira ebben a mérlegben?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megtehette. Zeusz éppen kedvenc foteljában élvezkedett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika pedig körülnézett odakint. Kiváncsi volt, hol is vannak a kutyók, akik miatt állítólag nem lehet focizni. Na mert nem adták kölcsön a lasztijukat...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
És mit látott? Ugyan Ő csak messziről, de jól kivehetően érzékelte, hogy nyugodtan lehetett volna még lasztizni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi egy kis kertészkedést iktattunk napirendbe. Peti felkapálta a legújabb leendő virágoskertemet, Én pedig pici gazolás után a paradicsomot szedtem le. Nem tudom, mennyi lesz még az idén, de... Ez még mindig nagyon nagy adag!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd lassan-lassan eljött az idő. Egy utolsó szopi a sufniban:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd beszállás az utazótasiba és indulás:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Annak örülök, hogy Feri és Oli együtt maradnak! Nagyon remélem, hogy emiatt sokkal könyebb átvészelniük a változást és most nagyon összebújva alszanak új otthonukban!
A kocsi elhajtott, Mi pedig maradtunk. Bizony sírtam, és ezzel nem is voltam egyedül. Foltoska nagyon kezdett keresgélni, gürrögni a farakások alatt, mellett és a sufniban is. Pici Sanyika maradt itt neki egyedül, akit bizony a nagy keresgélésben magára hagyott. Sanyika ennek nem kis hangot adott és éktelen nyávizásba kezdett a sufni előtt. Felkaptam és megnyugodott. Na de hol lehet Anya? Kerestük, megnéztük mindenhol, de nem találtuk. Ezek után az izgalmak után, nem akartam Sanyikát egyedül hagyni, így hát behoztam a házba. Bent érdekes módon nem nagyon tűnt fel senkinek, hogy ismét egy picuri cica van a házban. Sanci először a fotel tetején kuksolva figyelte a bentieket, majd beraktam a cicamínóba, hogy pihenje ki magát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Nem kellett neki kétszer mondani. Azonnal mély álomba szenderült. Mint ahogy körülötte majdnem mindenki...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kis idő múlva Folti anyó is előkerült, de megvártuk, míg pici Sanyi felébred és csak akkor vittem ki Foltihoz. Volt nagy öröm és azóta tényleg nem hagyja magára Folti Sanyikát! :)))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bent pedig folytatódhatott a délutáni szieszta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Prémium? Én nem is tudom, tényleg próbálkozzunk-e jövőre a dinnye termesztéssel... Ma Peti felvágta az utolsó három közül az egyiket, és még nem is nyilatkozott, hogy milyen volt. Csak annyit kérdezett, hogy hova dobja a többit? :(
Pedig kinézetre nem is olyan rossz!

4 komment

Címkék: kutya macska süti dinnye kiscica lola paradicsom ábel zeusz fűnyírás foltos masni vili cicamínó gazolás

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr59651582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Még én is megkönnyeztem a piciket. Olyan megható, ahogy néznek ki a táskából!
Sziasztok!
Oli (Csormolya) és Feri (Csupor az új nevük) nagyon jól vannak. Tegnap még bent tartottam őket, csak egy kisebb felfedező utat tettek a kertben. De a szobában is jól eljátszottak egymással (persze azért kellett egy negyed óra, míg megjött a bátorságuk). Ma már egész nap kint voltak, bár a kosaruktól nem nagyon távolodtak el, ami a verandán van. Most este már a málnást is meghódították. Szóval apránként megismerik a kertet. Most még kinn vannak, de azt hiszem, behozom őket éjszakára, biztos ami biztos. Nagyon jól elvannak egymással, sokat játszanak, esznek. Holnap is kiviszem őket. Remélem, nem lesz semmi baj, mert én csak este jövök haza a melóból, és így nem lesz ki vigyázzon rájuk. Kicsit félek, hogy kimennek az utcára, vagy átmennek a szomszédba. Majd írok a további fejleményekről.
Sziasztok, Erzsi
Szia Erzsi!
Jajj, de nagyon jó, hogy írtál!!! :))
Nagyon örülök, hogy jól vannak a picik. Tetszik a nevük, nagyon ötletes. Gratulálok hozzá!
Szerintem egyenlőre nem fognak kimerészkedni az utcára, csak a "megszokott" környezetben maradnak, és majd fokozatosan fedezik fel a környéket.
Tényleg nagyon jó, hogy együtt vannak, mert elfoglalják magukat sok-sok játékkal... :))
Még egyszer köszönöm, hogy írtál, tartsd meg jó szokásodat! :))
Szegény Folti:(

A mi mamacicónk is megsértődött, amikor elvitték a gyerekeit!
Csak neki sokkal hosszabb idő állt rendelkezésére, és szép fokozatosan mentek el a picik.
süti beállítások módosítása