A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Sufni és kút

2008.10.23. 21:05 Milu75

Ma a munkával próbáltam meg elfeledni, hogy férj nélkül maradtam pár napra. A sok-sok terv közül csak párat tudtam elvégezni, mivel déltől esni kezdett az eső. Nem jött jól, mert kiteregettem a teraszra. Annyira élveztem, mikor nyáron kitettem a ruhákat és mire a második adag mosás készen lett, már száraz is volt az első... Azt hiszem, ennek az időszaknak vége egy időre. :( Most kénytelen voltam az egyik szárítót egy szobába tuszkolni, a másik pedig itt éktelenkedik a nappaliban. Cicáimat pedig igyekszem sakkban tartani, hogy elrettentsem Őket a polólerángatós játékuktól! :)

Reggel korán keltem, ahogy szoktam. Szokásos teendők, majd teregetés és nekiálltam első számú, legfontosabb tervemnek: sufni kitakarítás és átrendezés. Remekül sikerült. Olyannyira, hogy a kuka megtelt, és még egy zsákot is telepakoltam a régi festékes vödrökkel, meg miegymással...
Na ezek után vívtam nem kis harcot az esővel és a két ruhaszárító bevonszolásával a házba. Bent egy kis takarítás, majd mikor alábbhagyott a csöpörgés, megint kimentem. Összetekertem a slagot és leszereltem a szivattyút. Na meg csináltam a kút köré a múltkoriban épített monstrum fölé egy fedőt vagy mit... Hogy ne ázzon majd a szivattyú. A lényeg, hogy ma méretre fűrészeltem néhány deszkát és igyekeztem összeszögelni. Bár ez megfelelő szögek hiányában kicsit bajos volt, de korrigálni még lehet! :) Amúgy a legjobbkor csináltam, mikor le is szereltem a szivattyút: Remek! Télen nincs is mit védeni... Haha :D
Ja, igen: Átültettem a bőrleveleket is, most már remélem a végleges helyére a gáz- és a villanyóra közé a garázsfeljáró mellé a kerítéshez! :)
Annyi mindent terveztem még, és a lista olyan hosszú. Mégis: Elég fáradtnak érzem most magam...!

Kutyókáink végig kint voltak velem, kivétel, mikor Masnika igen jó színészi képességeivel játszotta a "Fázom Anya, engedj be!" magánszámát. Majd 5 perc múlva kikéreckedett... :) Nagyon jól érezték magukat, sorban lopkodták el a dolgokat a sufniból kipakolt holmik közül. Aztán délután, mikor már vizes volt a fű... Egyszer csak megláttam Őket csutakosan, szürkén és sárosan! Birkóztak és kergetőztek, Ők ugye nem nagyon törődtek vele, hogy mennyire meglátszik majd ez rajtuk. Bejövetelkor azonban olyan édesen tartották magukat, hogy törölgessem a mancsukat és az "alvázat"... Dicséretet érdemeltek! :)
Még valami, amit tudni kell, hogy Masnika ma is kereste Apa-gazdit! Mikor a reggeli után bejöttünk, rohant először Apa számítógépéhez, majd a hálóba, majd előre a helyükre, s végül a fürdőbe. Majd megállt velem szemben tanácstalanul. Nagyon okos pici kutty! Azt hittem megzabálom! (Ugyanis minden reggel úgy játszódik, hogy Apa-gazdival csak a reggeli után találkoznak a kutyók és akkor ezen útvonalak valamelyikén előbb-utóbb ott is van a várva-várt üdvözlés...)

Mai képek:
Reggel még bent: Zeuszka az asztalomon üdvözölt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos és Lola a hajnalban elindított mosógépet őrizték :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Míg vártuk, hogy lejárjon a mosás, egy kis játék a nappaliban:
Masnika játékra hívta volna Sütit, de Ő nem nagyon vette a lapot...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Majd kiszabadultunk a kertbe, ahol hűvös volt ugyan, de nagyon jó levegő! És a látvány!? Meg kell mutatnom! :) Krizantém erdő! - Szeretnék még mindenféle színt!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A sufnit elég nehéz fotózni, de hátha látszik azért valami.
Előtte, közben kipakolva és utána:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Kutyók kinti játékai, közben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Süti és Masni a játéktól, Én a munkától fáradtam ki, na meg az eső is jött, ezért a házban folytattuk tovább a tevékenységeinket:
Manók azonnal benyomultak az asztalom alá és igen hamar kidőltek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd elindultam, megkeresni a cica manókat: 
Ábel a rózsaszíntalpú, a cicamínón aluszkált.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos a mostanra nagyon összeszőrözött fotelokon nyúlt el:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolit is megtaláltam a kanapén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Zeuszt nem láttam sehol... Aztán tűnt fel, hogy Lolika mit is néz annyira a pléd alatt! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Épp hogy felmelegedtünk, el is állt az eső, így megint jöhettek a kinti munkálatok.
A bőrlevél remélem a végleges helyén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És a remek kis fedél a szivattyúnak! :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Már majdnem sötét volt, mire feltekertem a slagot és leszereltem a szivattyút, majd behurcoltam a garázsba:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezek után pedig vacsi és nagyon csutakosan bejöttünk a házba. Kutyókáim felpréselték magukat az egyik fotelba és azóta is csak alszanak, szuszognak és pihennek csendben :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémium képnek, egy kis érdekesség, vagy egy elszúrt fénykép: Lolika olyan aranyosan helyezjedett a kis szekrény tetején az asztal alatt, gondoltam lekapom. Viszont ezen a képen Vilmoska is rajta akart ám lenni! Végül csak a bajszát nyomta oda :D

3 komment

Címkék: kutya macska süti lola kert ábel zeusz masni sufni virágoskert krizantém vili bőrlevél

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr52728457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rengeteget dolgoztál anya gazdi! Megdícsérlek. Itt a távoli Cseszneken is remekül telik az idő! Délután találkozunk!
Sziasztok, ha elfogadjátok a tavasszal tudok küldeni rózsaszín, és bordó krizantémot. Meg sárga nőszirmot, sárga sásliliomot, és bordó meg rózsaszín mocsári hibiszkuszt.Este küldök róluk képeket.

ui: Foltos és Artúr nagyon jól érzik magukat ők azok akik mindig besurrannak az alsó részen a nappaliba és elalszanak a kanapén hátha így nem tessékelem ki őket. Persze hogy mindig benn maradnak velem. Észbontó ahogy ülnek a konyhapult előtt és kunyerálnak.

Andi
Szia Andi,
De aranyos vagy! Elfogadjuk, hát persze. Helyette Mi is tudunk adni mondjuk sárga krizantémot, meg abból a lila és kék virágból, ami a krizantémok előtt virágzott. Sajnos nem tudom a nevét...

Nagyon köszönjük a híreket a manókról! Annyira örülök, hogy jól vannak!!! :)
Biztos olvastad a szomorú híreket is, ezért talán még jobban örülök, hogy nálatok biztonságban van Folti és Artúr!!! Köszönöm!

Milu
süti beállítások módosítása