A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Külön...

2008.11.20. 21:26 Milu75

Ma délután csak Én egyedül jöttem haza. Apa-gazdi ugyanis fogorvoshoz ment. Még mindig nincs itthon sajnos, de már úton van...
Update: Peti hazaért. Azért ment ma, mert egy régi hátsó tömése kiesett. Most kapott egy ideiglenes tömést és vettek róla lenyomatot, hogy egy fogtechnikus csináljon véglegeset. Majd 2 hét múlva kell visszamennie...

Ezáltal egyedül érkeztem a manókhoz és egyedül láttam el Őket. Kicsit kapkodósnak tűnhettem, mert mindenki utánam rohangált. Cicók még egy kis kajcsit remélve, kutyók pedig játékra invitálva! :D Mindenkit igyekeztem kiszolgálni... Aztán gondoltam, leülök egy kicsit a géphez és blogot írok vagy filmet nézek. Ekkor feltűnően elcsendesedett a banda. Cicóknak tényleg tele lett a pocakjuk, rájuk nem is gyanakodtam. Süti azonban elfogyasztott egy egész gyertyát! Igaz, hogy csak egy számgyertya (A Mi 5 éves, évfordulós gyertyánk...) volt, de... akkor is. Talán Ábel lökhette le a pultról, és Sütemény így férhetett hozzá... Gyorsan konzultáltam Márti doktor nénivel, aki megnyugtatott, hogy nagyon nagy baja nem lehet tőle. Na meg Bigliből van, a bélrendszere már alkalmazkodott a rosszasághoz. Mondjuk ebben igaza lehet! :D A múltkori labda evés után, már semmin sem csodálkozom. Most minden esetre kicsit jobban figyeljük Sütit, és ha bármi rendellenest tapasztalunk, már rohanunk is vele orvoshoz. (Ne legyen ilyen!)
Macskáinkról is egy sztori: Jutalmul, mert olyan édesen csöndben voltak, gondoltam adok nekik egy kis tejet. Kitettem a mosogatóra, hogy melegedjen, ne rögtön a hűtőből kapják. Kis idő múlva a konyhából hallottam ám egy kis motoszkálást, kaparászást... A villanyt feloltva még mindig nem nagyon gyanakodtam. Feldöntötték ugyan a tejes dobozt, de több nem látszott. Majd kis tálkákat készítettem és önteni kezdtem. Annak a doboznak az orrán, száján csurgott a tej! :D Kis hétördög cicáim jóóól kiluggatták, így jutott belőle a földre is, ahol a kutyák kezdték nyalni. Ezek után pedig már nem volt mit tenni, odaöntöttem az egész dobozt (ami talán félig volt előtte).
Ide is egy update: Épp az előbb estem majdnem hasra Zeusz miatt. Az étkező padlóján feküdt. Én arra mentem, de mikor mellé értem, Ő felpattant. Csak a két oldalsó asztalnak köszönhetem, hogy állva maradtam, de a bokámat most kicsit fájlalom... :(

Más említésre méltó dolog híján, jöhetnek is a képek:
Reggeli csata a kanapén:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Amiért a csatát vívták:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Délutáni program: Kinek megint a rágcsa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kinek pedig egy kis cicázás...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cicák és a plusz tejcsike:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Többiek már a mosdásnál tartanak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sőt, van aki már azon is túl van...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezek után egy kis bicaj túra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd a megérdemelt pihenés következett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium képünk: Zeusz a hatalmas, gyönyörű szemeivel! :)

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: kutya macska süti lola ábel zeusz masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr65780235

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Heelspalace 2018.01.12. 21:15:37

downgrade iphone 4 baseband 04.10.01 - Dell precision m6500 turn on bluetooth

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása