A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Varratszedés

2008.12.01. 19:23 Milu75

Igen, igen! Ma kivették a varratokat! :) Láthattam a pici "sebeimet", amik tényleg igazán kicsikék. Még most sem értem, hogyan tudták ekkora kis lukakon kivenni azt a rondaságot. De ez nem is az Én dolgom, Én csak örülök neki nagyon! Most még kaptam egy kis gézt és tapaszt rá, aztán majd ezt szerdán le kell vennem és sima kis ragtapaszt tenni rá. Ha minden szépen alakul, azt meg majd vasárnap vehetem le... Megtudtam azt is, hogy végül is zuhanyozhatok. Az a lényeg, hogy ne ázzon el nagyon a heges terület. Ha egy pici víz éri zuhanyzáskor az nem olyan nagy baj. Ez nagy könnyebbség, mert már untam kicsit a nehézségeket.
Beszéltem a lombikos dokimmal is, aki azt mondta, hogy most 2 hét szigorú pihenő, aztán 11-én menjek hozzá vissza és megbeszéljük a továbbiakat... Felhívtam a körzeti doktornénit is, aki természetesen bejegyezte a kórlapomra mindezt. Majd menjek, ha a nőgyogyi utasít! :)
Most Boldog vagyok ezektől, meg hogy túl vagyok a nehezén. Igaz, kicsit fáj a jobb oldali bemetszés, de nem vészes. Ott volt benne az a cső, amin a vér jött ki. (Nem tudom, hogy hívják...)

Mivel ma baromi korán keltünk, korán indult a napi rutin. Állatkáink nem is nagyon értették... Még sötét van, és Mi már elmegyünk??? De nagy volt az örömük, mert 9-re vissza is értünk! Peti látván a szép, napsütéses időt, úgy döntött, hogy festegetni fog. Még mindig a kerítés lécek! :) Hááát, délelőtt tényleg szép napunk volt. Én is kimentem kicsit a levegőre és fotóztam a kutyákat, ahogy önfeledten rohangáltak. De délutánra bizony ideért a hideg és az orkán erejű szél. Peti be is költözött a garázsba és ott fejezte be a mára tervezett adagját.

Masnival van egy kis gond. Már második napja lepisili a kanapét. (Hála az égnek, mindig le van takarva valamivel, de... Ez probléma!) Mindig csak este csinálja és ugyanott. Az a fura benne, hogy Ő már tényleg rég óta szobatiszta, szóval ez valami dac féle lehet. Kutyás ismerőseink szerint féltékeny a pici kutty! Többet kell vele foglalkoznunk. Peti ma le is ült a nappaliba a szőnyegre és Masnika tényleg azonnal az ölébe pattant. Lehet is valami ebben a féltékenységben, mert azonnal elkezdett Sütire morogni. :(
Szerintem egy kicsit felborult nekik az itthoni rend, mikor nem voltam itthon, na meg azóta is sok mindent Peti csinál helyettem. Ez meg ugye Masnitól vonja el az időt... :( Bízom benne, hogy ez a probléma is hamar megoldódik, mert nagyon szeretjük ám ezeket a kis húsgombócos manókat! Az összeset! :)

Képeink a mai napról:
Délelőtti festés kint:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd délután bent:
(Azt mondta Peti, nem volt ám olyan jó bent festeni, mert estére megfájdult a feje... )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kutyókák eleinte Apa-gazdi közelében maradtak. Rágcsáltak, szaglásztak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd csak beindult a fergeteges játék projekt! :)
Először a már jól ismert "enyém a vár..." :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Majd az ebből kialakuló, rohangálás a hátsó kertben... :

 

 


Nézők is akadtak ám! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán eljött a délután és két elgyötört, fáradt kutty omlott a fotelba :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A cicák is kimerültek a nagy "leskelődésben" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Prémiumnak a pihengélések utáni lazítás képei: :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komment

Címkék: kutya betegség kórház macska süti lola kert ábel festés zeusz kerítés masni vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr8798422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Drága Milu!:)

Sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb olvasni a naplótokat, mert ha igen, akkor tudtam volna olyan hasznos, titkos tanácsot adni, hogy "kukkants a lepedőd alá" :)))) Ott lapul ugyanis egy gumilepedő, amitől ugy érzi az ember, hogy hőgutát tudna kapni. Én négyszer feküdtem bent a Jánosban. Trükköm a következő: amikor senki nem látja szépen kihúzod, összehajtogatod, majd a lábadnál a lepedő alá dugod:))))))))) Ha pont nem műanyag az ágyad, akkor már nincs szauna érzés:)

Remélem jól vagytok!!!!:)))

Puszi:)
süti beállítások módosítása