A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Loli okoska

2008.12.04. 22:15 Milu75

Reggelünk megint egy kis pánik hangulattal indult. Lolika ugyanis annyira nyalogatta magán a tapaszos kötést, hogy már a fele lógott is. Aztán elkezdte tépkedni, így megszabadítottuk tőle teljesen. Szerintem nagyon nem tetszett neki az a ragasztós izé. Ezek után a varratait kezdte nyalizni, majd a felsőket ráncigálni. Gyorsan konzultáltunk doktor néninkkel, aki azt mondta, hogy 10-re mehetünk a gallérért, amit Lolikára rakhatunk. Édes bogaram, elképzeltem abban a tölcsérben... Aztán elmeséltem neki is. Nem hiszem, hogy a beszédem hatására, de kicsit megnyugodott és pihenni kezdett a cicamínón. Nagyot aludt, közben ugye pedig egyáltalán nem piszkálta a sebét. Egész délelőtt nagyon tanakodtam magammal, hogy mi legyen. Végül arra jutottam, hogy ma egész nap Őt fogom figyelni. Minden lépését, minden tettét, és ha azt látom, hogy piszkálja a varratokat, már indulok is azért a tölcsérért.
Nem kellett. Néha ugyan nyalizza a pocakját, de reggel óta egyáltalán nem láttam, hogy ráncigálta volna! Okos kislány! :)

Magamról csak annyit, hogy megvagyok, elvagyok... Biztosan gyógyulok, mert ha nem teszek semmit, igazán nem érzem magam rosszul! :D Ma két dolgot azért csak csináltam, mert egyrészt unatkozom, másrészt meg csak nem állhat meg a háztartás. Szóval betettem egy mosást és letakarítottam a konyhapultokat. Ez utóbbi után olyan szinten elfáradtam, hogy majdhogynem izzadtam. Pedig ez tényleg nem nagy dolog. Máskor ezzel kezdődne csak a nagytakarítás... Anyukám szerint is kicsit sokat ficánkolok. Rám is "parancsolt", hogy pihenjek többet!
Igyekszem ám ebben is. Ma ugyanis megint visszafeküdtem aludni. Na nem reggel, hanem kb. délben, de ez részletkérdés. Aludtam vagy 3 órát kedves kis négylábú manóink társaságában. Majd arra ébredtem, hogy valaki karmolássza a nyakamat, majd beleásít az arcomba! Sütike már ébredezett... :)) Lenéztem, és Masnika is ott volt. Teljesen beleolvadt a paplanba és csak azokat a szép nagy szemeit forgatta... :) Aztán mikor kikeltem az ágyból, láttam, hogy sorban az összes cica nyújtózik és indul ki a szobából. Ezek szerint megint csak mindannyian egy helységben voltunk! :))

Amúgy egész nap csöpögött az eső, kutyusaink sem voltak túl sokat a kertben. Mindig szaladgáltak ugyan egy keveset, aztán csutakosan, csurom vizesen jöttek be a házba. Bent pedig folytatták a ramazurit! :D

Képeink:
A "pánik" után mindenki aludni vonult...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika a nyugtatás után megmosakodott... Majd bealudt annak rendje-módja szerint!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmoska gyanútlanul feküdt a konyhában...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán egyszer csak... Masnit találta maga felett!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Sütike pedig behelyezkedett a kanapé sarkába.
Asszem a rágcsáját őrizte, amit a plédekbe rejtett! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Biztosan, mert délután csak előkerült az a rágcsa! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Rágcsa után (vagy érte?) egy kis harc:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Cica fiúk és a mosás: "Ugye Te is hallod Zeusz?"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


"Itt zörög valahol..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



"Engem ez nem érdekel... Majd szóljatok, ha játszhatunk!" :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 prémium kép: Még mindig szerelem! (Amit sosem ununk meg...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika és az Ő leborotvált pocakja... :(

3 komment

Címkék: kutya betegség pánik macska süti gyógyulás lola ábel zeusz rágcsa masni vili cicamínó

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr84804881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polya Szabolcs 2008.12.05. 06:37:29

Milyen nagyok a cicák!Nagyon szépek lettek!Kellemes hétvégét nektek!
Lolika még kopasz pocakkal is a kedvencem!
Amugy Nemsokára Lara is követi a példáját, ha ilyen enyhe marad az idő.
(Mivel ő kinti kutty.)
:))
Azért vigyázz vele, ha kinti kutty, nehogy megfázzon!
Amúgy Lara mennyi idős? Csak mert Sütire is vár majd egy ilyen műtét, de még mindig nem tüzelt...
Milu
süti beállítások módosítása