A Nagy család

2007-ben elértük életünk egyik célját, saját kertes házba költözhettünk. Még nincs készen, de mi már boldogan birtokba vettük. Az építkezés után lassan visszazökken az életünk a normális kerékvágásba.
Azóta gyarapodtunk 4 macskával, 2 kutyával, szépítjük a kertünket és rengeteg sok ötletünk, tervünk van a jövőt illetően. Milu és NaP ír itt a hétköznapjaikról.

Creative Commons Licenc

Állatkáink: (Katt!)




PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Dog tickers

PitaPata Cat tickers

PitaPata Cat tickers

Mi (fotók)

Építkezésünk 2007

haz_kicsi.jpg

emblema_170.jpg

.
Időjárás előrejelzés

Szmogtérkép Bp.

.
Budapest szmogtérképe

Felhőkép

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Milu75: Szia Mócika, A felszín alatt tudod, mindig vannak problémák. És az a nem mindegy, hogy ezeket hogyan kezeljük. Nálunk látszólag tényleg hasonló volt az érdeklődés, de ez önmagában nagyon kevés! Az élettől egészen mást akarunk és másért teszünk! ... (2016.02.11. 09:38) Közlemény
  • Mócika: Milu!!!!!!!!! Nem akarok hinni a szememnek! :(Nálatok összeillőbb párt keresve sem találni.Annyira közös volt bennetek az érdeklődés minden iránt, hogy el sem tudom képzelni mi oka lehet a szétválásnak!Meg vagyok döbbenve és nagyon-nagyon sajnálom ... (2015.05.01. 16:32) Közlemény
  • Krisztinca: :-( (2015.04.21. 21:28) Közlemény
  • Katalin Farkas: Kedves Nagy család! Egyszerűen imádlak olvasni benneteket,hihetetlenül aranyos a két kutya a kert pedig gyönyörűséges. Üdvözlettel: Kati (2014.05.19. 22:49) Virágos
  • Ákos macska: Én úgy szoktam az ilyen kisebb virágokat közelről fotózni, hogy mögé teszem a kezemet,(vagy egy kartont)és akkor nem a háttérre fog fókuszálni! :) ( Persze csak ha az élességre értetted hogy a legnehezebb lefotózni) :) (2014.03.12. 15:00) Hétköznap
  • Mócika: Szia Milu és Peti. Nagyon örülök, hogy Ti is megtapasztalhattátok ezt a két kis csodát!Mi szeptember hetedikén voltunk Abonyban a macskaklubbal.Ott találkoztunk és ismerkedtünk egymással és a tigriskékkel. Nekem még a kezembe adták és odabújt a nya... (2014.03.12. 14:59) Sibir és Ussuri
  • NaP: Szia Gezaneni33! Persze, azóta is rendben működik a két szikkasztó! Mindkettő kb. 1 köbméter és kb. 210 nm a tetőről folyik beléjük a víz (fele-fele arányban). (2014.03.12. 14:51) Kész a szikkasztó!
  • Utolsó 20

Látogatók...

Éppen most...

Térképen...

free counters

Fura egy nap...

2009.02.10. 22:49 Milu75

A mai napunk elég nagy feszültségekkel volt teli. Legalábbis az Én részemről biztos. A reggel még csak-csak eltelt valahogy... Aztán beértem a melóba, ahol éppen festettek!!! Hát Én nem értem, ki volt az az agyament, aki munkaidőben szervezte oda a munkásokat. Még Ők is mondták, hogy tudtak volna szombaton is jönni... A bútorok össze-vissza tologatása még hagyján, de hogy egész nap azt a szagot kellett szagolnunk...?!? Mert hogy hiába szellőztettünk óránként - amikor mellesleg, besüvített a fagyos szél -, estére bizony iszonyatosan fájt a fejünk! :( 

Peti ma bement a melóba. Na nem dolgozni, mert azt már nem kell neki. Hazahozta a kis cuccait, megbeszélt pár dolgot az illetékessel, majd várt a papírokra. Várt, várt, várt... Majd mondták, hogy mivel a főnöknek is alá kell írnia, ezért max. csak holnap veheti át őket. így hát hazajött. Csak kicsit hamarabb, mint szoktunk...

Én még maradtam, mert ugye azok a mínusz órák még mindig megvannak. Ismét vonattal jöttem haza, ahol volt egy kis kavarodás a 2 szemnyi hótól, ami leesett. Nevezeten egy járat ki is maradt és a következőn tolongott a sok ember. Nekem ugyan szerencsém volt, mert egy 5 perccel később induló vonaton ültem nagy kényelemben! :)
Csak itthon hallottam, hogy nagyon jól döntöttem a vonat ügyében, mert hogy a metró sem járt egy szakaszon. Ez egy ilyen nap volt, mindenhol fennakadásokba ütközött az ember.

Itthon aztán nagy-nagy üdvözlések közepette etettem a manókat, vettem ki a postaládából még egy befizetendő csekket, majd álltam neki holnapra ebédet és vacsit sütni. Mit mondjak? Igen fárasztó nap volt. Kb. este 8-ra tudtam úgy, ahogy leülni a géphez, de már rohantam is tovább, mert Süti bűn rosszul viselkedett. Nem fogadott szót, felugrált a konyhapultra - mármint a tappancsát tette fel -, és még a nappalit is megtisztelte pár cseppel. Nem tudom, mi ütött belé, nagyon régen nem csinált ilyet.
Pedig iszonyatosan nagy dicséret és puszika járt azért, mert már második napja nem kell utánuk takarítani az előszobát hazaérkezéskor! :)

Úgy érzem, megint sokat locsogtam... És a nagy-nagy hóesésről még nem is írtam. Nem maradt meg belőle semmi, pedig elég vészjóslóan szakadt délután a fehér csapadék!

Jöjjenek inkább a képek:
A hóesés és a - csak picit - havas kert:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Cicókáink: Nem voltam itthon, az asztalomnál garázdálkodtak...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vilmos Apa-gazdi székéből aszisztált:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lolika itt még nem volt olyan élénk... :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Aztán hazajöttem és már pattantak is a pultra. Várták a vacsit rettenetesen! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ma is volt egy kis csemege. Egy kicsit szottyadt banánt karikáztam fel a kutyiknak...
Szépen leültek és várták a finomságot:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 


Persze Vilmos is beugrott a képbe! :)

Aztán szépen sorban elfogytak azok a karikák:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Prémium képen az ikrek: Azt hiszem a kutyikat lesték, mikor tanultuk az "ül"-t. :)

2 komment

Címkék: kutya macska süti lola ábel zeusz masni vili

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyek.blog.hu/api/trackback/id/tr100935889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zeusz gondolta hogy fáradt leszel,és meg akarta írni helyetted a blogot,Ábel meg diktálni akart neki! :D
Süti pedig csak segíteni akart kaja készítés közben.
Nekem is Lara segíteni szokott kupacfelszedéskor,mindíg mutogatja,: "Anya ide is raktam,ide is, ide is,ja nem ez a Brúnó műve...."
@mimi7575: Szióka! :)
Süti is segít, az hagyján, hogy mutatja. Még el is tünteti a nagyját! Sajnos sehogyan sem tudom lenevelmi a kaki evésről... :(
Milu
süti beállítások módosítása